wodi87 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Dostalem maila od Krzyska Otockiego z informcja ze bedzie to kosztowalo 260 zl ale nie wiem cz bedzie to z obiciem tarczy okladzina z kewlaru...? czy moze samo zrobienie kola i wywazenie.. z tego co czytalem to obicie same tarczy kewlarem to koszt kolo 150zl
pioteros Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 raczej nie, ja tez mu pisalem maila z tym ze moj jednomas juz bedzie zabielony plus podtoczony pod blache/sprezyny tarczy sprzegla i zawołał 200zł czyli dostałeś pewnie cene za zabielenie, podtoczenie, wycentrowanie docisku i wywazenie calosci ale to i tak taniej jak u tych gdzie tomaszek wyslal bo oni chca za takei cos 300plus wysylka
wodi87 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 raczej nie, ja tez mu pisalem maila z tym ze moj jednomas juz bedzie zabielony plus podtoczony pod blache/sprezyny tarczy sprzegla i zawołał 200złczyli dostałeś pewnie cene za zabielenie, podtoczenie, wycentrowanie docisku i wywazenie calosci ale to i tak taniej jak u tych gdzie tomaszek wyslal bo oni chca za takei cos 300plus wysylka Witam. Koszt obróbki i ponownego wyważenia Pańskiego koła wraz z przesyłką zwrotną za pobraniem to 260zł. Możemy zrobić 240 jeśli włożyłby Pan pieniążki do paczki. Jeśli się Pan zdecyduje to proszę przesłać koło na adres: Krzysztof Otocki ul.Przedborska 31 97-500 Radomsko Do paczki proszę włożyć karteczkę z adresem zwrotnym, informacją co ma być zrobione oraz numerem telefonu. Pozdrawiam Krzysiek
pioteros Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 nic nie pisal o kevlarze, sama obrobka koła plus wywazenie
wodi87 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 dlatego napisalem mu co z tarcza wole zeby robil wszystko
Dev Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Opublikowano 28 Maja 2014 Otoczak jest na pewno tańszy i na pewno nie gorszy
wodi87 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 no tak ale pewnie tylko za same kolo policzyl dlatego tak tanio.... ale mysle ze wszystko by kosztowalo mniej niz 650zl
Dev Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Opublikowano 28 Maja 2014 Jak wysłałem graty do Wawy to dowiedziałem się o Otoczaku wiec juz nie chcialem robic z gęby du...y. Na pewno byłoby taniej ale nie żałuję bo nie ma czego.
miikii Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Jak wysłałem graty do Wawy to dowiedziałem się o Otoczaku wiec juz nie chcialem robic z gęby du...y.Na pewno byłoby taniej ale nie żałuję bo nie ma czego. Aż tak dobry jest pan Otoczak ??? Dla mnie bomba bo mam rzut beretem:wink:
wodi87 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 tak tylko ze dzis dostalem maila ze on robi tylko kola wiec ani docisku ani tarczy nie robi wiec lipa....
pioteros Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 a co chcesz miec zrobione w docisku? kupujesz nowy i nie tykasz go, tarcze tez mozesz gdzie indziej kupic/zrobic a on ci to wycentruje i wywazy jak nie masz zamiaru upalac nie wiadomo jak auta to nie musisz miec kevlaru, w dodatku gdzies doczytalem sie ze standardowe tarcze z dostawczakow mogly byc w jakis sposob wzmacniane (moze wlasnie kevlarem?) by byly bardziej wytrzymałe, może to być prawda bo sprzegla w dostawczakach wytrzymuja duze wieksze przebiegi pomimo ze bardziej dostaja po tylku niz w osobowkach ---------- Post dopisany at 12:07 ---------- Poprzedni post napisany at 12:00 ---------- a w dodatku, majac tarcze kevlarowa wrecz jest wskazane upalac auto, bo inaczej przy delikatnej jezdzie szczegolnie po miescie gdzie jest czeste stanie w korkach i system jedynka-luz moze powodowac ze kevlar będzie się szklić na powierzchni - takie info też znalazłem ---------- Post dopisany at 12:08 ---------- Poprzedni post napisany at 12:07 ---------- wiecej tutaj How to choose a clutch material ---------- Post dopisany at 12:09 ---------- Poprzedni post napisany at 12:08 ---------- a kolejne ważne info to to że kevlar dużo dłużej się układa i dociera - jak napisali 500-1000mil, przez tez czas może się ślizgać bardziej niż powinien
wodi87 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 no tak ja tak upalam ze az musze skrzynie wymienic hehe...albo sie konczy albo przebieg swoje robi 273tys w 3 lata prawie 100tys zrobilem rzezi mi cos 1 bieg... jutro wlasnie mi przyjdzie nowa.. dlatego chcialem cos mocniejszego wstawic byle sie nie slizgalo jak seria.. po 3 szybszych startach, dla mnie tarcza moze byc tez organiczna:) musze sie chyba sie kontaktowac z gosciem tam gdzie dev robil jednak jest sprawdzony
wampir Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Czlowiek wchodzi żeby przeczytać coś w przedmiotowej sprawie, dla której założono ten temat, a tutaj co? Dowiaduje się, że Tomasz uszkodził sobie skrzynie i nie może kupić A5. Co to ma wspólnego z tematem?
wodi87 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Czlowiek wchodzi żeby przeczytać coś w przedmiotowej sprawie, dla której założono ten temat, a tutaj co?Dowiaduje się, że Tomasz uszkodził sobie skrzynie i nie może kupić A5. Co to ma wspólnego z tematem? Wampir za to ty wypowiadasz sie w temacie... ^^ No wiec tak Kolo za 50zl przyszlo nie wyglda zle ,tarcza za 50zl 8 mm grubisci tez juz jest teraz tylko ten docisk
miikii Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 dev proponuję by na pierwszej stronie zebrać te wszystkie info do kupy. Przyda się adnotacja np o docisku z jakiego LTka podchodzi (rok, pojemność), co więcej info że zestaw z powodzeniem można stosować w silnikach połączonych z 6 stopniową skrzynią. co wy na to?! A i pytanie mam szukam tarczy od 2.5 tylko poproszę was o grubość nowej oraz takiej która nie nadaje się do założenia na samochodzik .
Dev Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 Na docisku masz nr i to wystarczy, ponizej w tekście jest reszta, niepotrzebnie komplikujesz sprawę. Temat 6biegowej skrzyni musi ogarnac ktos inny. ---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ---------- Grubosc tarczy regulują goście od wyważania i centrowania zestawu.
Imhotet Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 hmm czyli jest opcja ze to nie podejdzie do 6gang ?
wodi87 Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Który docisk jest lepszy ?? SACHS 3082919001 LUK 124022010 sachs jest tańszy
Dev Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 Wszystko jedno ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ---------- hmm czyli jest opcja ze to nie podejdzie do 6gang ? Jaki tam jest dwumas ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się