Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jednomas z tarczą 240mm do Audi A4 B5 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

obstawiam srodkowego torsena...

Opublikowano

Wyciagałem gada jak robiłem 1-masa, stan fabryczny.

Opublikowano

jak sie w koncu zabiore za swojego to wleci blokada z 80tki

Opublikowano

A masz dyfer z takim samym przelozeniem jak masz teraz ?

Opublikowano

sie skombinuje;)

Opublikowano

To mi też naru.... załatw :wink:

Opublikowano

ostatecznie jak nei znajde to zmienie skrzynie na 37/9 od v6 i dyfrow pod to przelozenie od 80tki jest kupe a starą skrzynię się owali

Opublikowano

Dyfer z blokadą to ja mam ale nie chce zmieniac na "wolniejsza" skrzynie.

Opublikowano (edytowane)

tomik 3 pierwsze biegi sa praktycznie takie same, roznica jest marginalna wręcz

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Wszystkim działa tylko nie mnie... :kwasny:

Opublikowano
934775_844869195570408_69819359138388991

Passat 1.8 T 150KM remap 234KM / 335Nm
-fmic +DP +wydech kwas
-wtryski 380
-turbo hybryda k03
...niestety hybrydka nie chciała już więcej dmuchnąć ale i tak już jest bardzo przyjemnie


hybryda k03 , 1.3 w piku a górą już tylko 0.8 , a tak tuner powiedział że pękło by 250. Wymieniłem zawór n75, tuner nie chciał stroić na dv hybrydzie to musiałem dv z serwisu zawinąć kulturnie, na finiszu same problemy, Ale powiem tak dwa razy skrzynia ściągana, na początku jednomas ,docisk i sprzęgło 1Z które nie dało rady, potem akcja z setupem od was...jak podliczyłem wszystko z robocizną to wyszło że taniej komplet dwumasy 240 mm od AWX bo 1700 zł chyba a tu wydałem łącznie 2300 na to i jeszcze to łożysko czasem stuka. Dev mam pytanie,czy wymieniłeś łapę może jak skrzynia na dole była?? może to jest powód że u Ciebie cisza, Ja nie wymieniłem...

Opublikowano (edytowane)

tez myślałem o tuningu łapy... ale niestety już po złożeniu wszystkiego, tam pewnie z 2 mm brakuje żeby łożysko delikatnie doszło do docisku bez wciskania pedału, a jakby człowiek wiedział to by może dogiął jakoś ta łapę a potem jakoś wzmocnil żeby się nie odgiela albo naspawal miejsce gdzie wysprzeglik naciska na nią

albo może plastikowy wysprzeglik jest dłuższy w neutralne pozycji od metalowego i dlatego ak47 my mamy takie jajka, bo jeśli to jest kwestia tylko tego to wystarczy dorobić jakąś czapkę na końcówkę wysprzeglika i tyle, problem będzie wyeliminowany bez wyciągania skrzyni


no i jakbym miał rację, plastikowy jest minimalnie chyba dłuższy
http://uspmotorsports.com/images/gregg/audi_slave_line/usp_metal_vs_stock.jpg

kolejny dowod na moją/ nie moją teorię

http://audisrs.com/archive/clutch-problem-loba-650nm-kit__o_t__t_47815.html

sprzeglo inne ale problem ten sam

solucja - wydluzenie ciegna wysprzeglika, wiec i sprzeglo po wydluzeniu bedzie nizej bralo, i lozysko nie bedzie wibrowalo po wydluzeniu tego badziewia, w sobote jade wyciagac syprzeglik i wydluzac ciegno o dobre 5mm

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Czekam na wyniki :)

Opublikowano

raczej na bank w tym problem, bo wystarczy w czasie przyspieszania nacisnac lekko sprzeglo zeby dociskac lozysko i wibracje, szmery ustaja odrazu...

Opublikowano

Nom wszystko na to wskazuje :) . To szybko tam bo dokładam q pod koniec miesiąca i przy okazji chciałem moda zrobić ;) .

Opublikowano

Nie wiem co tam cudowaliscie z lapami ale u mnie wsio podeszło p&p.

problem byl z zapieciem wysprzeglika i to wszystko.

Opublikowano

U mnie rowniez wsio p&p, zadnych niepokojacych obajwow, dzwiekow itd

Opublikowano

bo macie plastikowe wysprzegliki

coś takiego juz dziś wyrezalem

f6d305ca8a31e4aa2d918f14d60bdc26.jpg

szybki montaż i.... cisza, w dodatku lepiej łapie sprzęgło wiec juz jest wszystko git

Opublikowano

Kto miał zestaw na handel bo nie pamiętam?? :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...