majkel_majki Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Jak chciałbyś jeździć z kołem zamachowym od rzędówki? Już pomijając dylemat pasuje/nie pasuje to koło jest inne, inna masa i inaczej wyważone.
franekd4 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 to moze ja dorzuce swoje piec groszy,aktualnie jezdze na swapie 2.8 30v i skrzynia z 1.6 mozesz jechac na 5 biegu 50/h przyszpieszac bez problemu na tym biegu ale skrzynia jest stosunkowo za krotka mozna ruszac z 2 jak z 1 w normalnym nie swapowanym aucie.Moim zdaniem szkoda pieniedzy lepiej dorzucic pare stowek wiecej i kupic normalna skrzynie z 2.8. Z wersji 2.6 i 2.4 sa ciut krotsze przełozenia (na dyfrze)niz w 2.8 sam sprawdzalem w roznych zrodłach bo mialem okazje kupic taniej ale tego nie zrobilem-i dobrze zrobilem skrzynia z 1.8 nie pamietam w tej chwili ale chyba o oznaczeniu DWA ma to samo przelozenie co w 2.8 z 1.8T maja przelozenia identyczne jak w 2.8 tylko jest problem bo polosie a dokladnie przeguby sa mniejszej srednicy i nie zaadoptujesz ich do zwrotnicy(piasty) u ciebie chyba ze bys sie uparl to musialbys zakupic zwrotnice pod mniejsze przegoby ale wiadomo ze to sie mija z celem.do skrzyni z1.6/1.8 bedziesz musial przelozyc lewą łape ze skrzyni v6(spłaszczona łapa) bo ci rura wydechowa nie przejdzie i lapa z 1.6/1.8 ma inne mocowanie i poduszke Dwumas obstawiam ze na 99% bedzie mniejszy niz w 2.4/2.8 Podsumowując szkoda kasy i czasu na takie zabawy bo za krótkie przelozenia beda napewno dwumas ci nie podejdzie, jak zalozysz skrzynie z 1.6 to i tak w koncu po pewnym czasie zakupisz wlasciwa z 2.4 bo szybko sie znudzisz bardzo krotkimi biegami i iloscia spalanego paliwa
heever Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Francuz, całkiem możliwe, że co do większych półosi wystarczył by przeszczep samych flansz co jednak nie zmienia faktu, że ogólny plan przerzucania takiej skrzyni mija się nieco z celem btw francuz Ty mi chyba pomagałeś na gg przy moim swapie lol
franekd4 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 no faktycznie i jak po zmianie na 2.8 wszystko dzala jak nalezy? sory za ot
MATIUS Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 zostaje seria dziekuje panowie za pomoc będzie używana dwumasa w bdb stanie plus nowe sprzęgło sachsa plus uszczelniacz wału korbowego
pioteros Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 a nie jest tak ze przeguby wewnetrzne sa te same a tylko zewnetrzne sie roznia? dwumas naturalnie jest wiekszy w V6 - pod tarcze 240mm i montowany jest na 8 śrub, w R4 228 i 6 srub
MATIUS Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 a czy dwumas z 2.6 abc podejdzie do 2.4
MATIUS Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Opublikowano 24 Maja 2014 jak póżniej ze sprzęgłem zakłada się nówke z 2.4 czy szuka się nówki z 2.6 sory ale zielony jestem w tych sprawach
pioteros Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 generanie jest to to samo, mozesz i z 2.8 zalozyc moze bedize mocniejsze
dieselmaniac Opublikowano 7 Maja 2019 Opublikowano 7 Maja 2019 odkopie posta Cześć Panowie. Mam a4 b5 1999r 1.8T FWD na warsztacie z wysypaną skrzynią i mam drugą skrzynie do niej ale jest ona z a4 2.4 v6 1999r FWD. Z tego co wyczytałem skrzynia fizycznie podejdzie tylko trzeba jedną łapę wymienić. Natomiast ja zastanawiam się nad przełożeniami, są one zbliżone czy różnią się znacząco? Nie ukrywam, że nie chciałbym uzyskać efektu słabiej zbierającego się autka po konwersji. Podpowiecie coś?
majkel_majki Opublikowano 7 Maja 2019 Opublikowano 7 Maja 2019 Wkładaj śmiało, przełożenia są bardzo podobne.
KULARESKO Opublikowano 13 Czerwca 2019 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Podbije temat. 1.8T myśle nad swapem skrzyni,,na Oko kupiłem od 2.4 jednak flansza skrzyni jest inna niż u mnie.Teraz kwestia półosi,czy półosie od 2.4 podejdą pod moje zwrotnice ? Czy prościej dorwać inna skrzynie ?
majkel_majki Opublikowano 13 Czerwca 2019 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Najprościej chyba wymienić flansze, są przykręcane na jedną śrubę każda. Zwróć uwagę, że przy tej operacji wyleci olej ze skrzyni.
KULARESKO Opublikowano 13 Czerwca 2019 Opublikowano 13 Czerwca 2019 (edytowane) W dniu 13.06.2019 o 19:05, majkel_majki napisał: Najprościej chyba wymienić flansze, są przykręcane na jedną śrubę każda. Zwróć uwagę, że przy tej operacji wyleci olej ze skrzyni. W tej co kupiłem właśnie nie ma tej śruby,z tego co wyczytałem jest tam zabezpieczenie jak przy zew przegubie,wariantem siłowym trzeba to wybić, nie wiem jak to wyglada w skrzyni która aktualnie siedzi w aucie,zanim zabiorę się za dewastacje wolałbym się się zabezpieczyć i mieć plan B. EDIT: dla potomnych. do 1.8t podchodzi skrzynia od 2.4 bez przerobek,jedynie trzeba sobie przelozyć flansze ze starej skrzyni Edytowane 13 Lipca 2019 przez KULARESKO aktualizacja tresci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się