Matrinio Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 cześć !!! Zamierzam kupić w przeciągu 3miesięcy Audi A4b7 lecz nie wiem jaki silnik wybrać.Oczywiście silnik będzie zagazowany. Wiem że wszyscy polecają 1.8T z turbiną ale problem w tym że jestem w Holandi i tutaj mało jest takich z tym silnikiem. Więc proszę pomożcie mi wybrać silnik bo są różne jakieś TFSI ponoć absolutnie nie nadają się do gazu proszę o szczegóły. Z góry wszystkim dziękuję !!! 1
Michał139 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Są jeszcze 2.0 20v ALT z tego co się orientuję, ale to już twój wybór podobno nie ma już w nim problemu z olejem jak w starszych egzemplarzach.
darko Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 problem oleju w 2.0 jest raczej w całej grupie VAG
pioteros Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 oprocz tego ze bierze olej sprawuje sie raczej dobrze, mozna z tym zyc, ale 1.8t spali ci tyle samo, a jest dynamiczniejszy i jak w dobrym stanie, wezmie niewiele tego oleju
Matrinio Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 od którego rocznika nie ma problemu z braniem oleju? ---------- Post dopisany at 01:34 ---------- Poprzedni post napisany at 01:33 ---------- Są jeszcze silniki FSI czy TFSI i ponoć w nich nie da się zamontować gazu to prawda?
jacek70 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Da się zamontować w Tfsi jednak koszt jest bardzo duży to raz, dwa to benzyna też jest pobierana co jakiś czas w celu chłodzenia wtrysków. Tak więc jest to duży koszt i mało opłacalny i prawdę mówiąc nikt nie wie co z żywnością takiej instalacji. Dlatego ogólnie nie opłaca się - a szkoda.
Michał139 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 od którego rocznika nie ma problemu z braniem oleju?---------- Post dopisany at 01:34 ---------- Poprzedni post napisany at 01:33 ---------- Są jeszcze silniki FSI czy TFSI i ponoć w nich nie da się zamontować gazu to prawda? Z tego co słyszałem to jednostki które były montowane w A4 B7 podobno już nie mają tego problemu, ale to nie potwierdzone, nie znam nikogo kto by posiadał właśnie taki silnik w tym modelu, ale jak już kolega wyżej napisał poza braniem oleju należą do jednych z najmniej awaryjnych
Matrinio Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 jakie jednostki nie mają problemu? Z tego co słyszałem to jednostki które były montowane w A4 B7 podobno już nie mają tego problemu, ale to nie potwierdzone, nie znam nikogo kto by posiadał właśnie taki silnik w tym modelu, ale jak już kolega wyżej napisał poza braniem oleju należą do jednych z najmniej awaryjnych ---------- Post dopisany at 18:07 ---------- Poprzedni post napisany at 18:04 ---------- Czyli TFSI to jakaś porażka więc odpada totalnie gaz, do tego jak będzie mi pobierać benzynę do chłodzenia wtrysków.Wniosek taki że jestem zmuszony do zwykłej sekwencji teraz pytanie które silniki nadają się na gaz sekwencyjny ??
Michał139 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 1.8t, 2.0, 3.0 oczywiście wszystkie benzynowe
Matrinio Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 2.0 bym brał ale problem jest z braniem oleju to prawda? 131km nie wiem czy nie za mało na taką budę ? do któregoś roku 2.0 były awaryjne ale nie wiem do którego.
Michał139 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Polecił bym ci 1.8 T BFB lub 3.0 na pewno będą lepsze osiągi niż 2.0 ale wybór należy do ciebie
Matrinio Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 1.8T jest z turbiną wiem że są dobre opinie o tym silniku ale jest ich mało i jest duży problem.Jeśli chodzi o 3.0 to powyżej 2.0 są opłaty większe. Jestem zmuszony na 2.0 i tu tez problem bo niektórzy odradzają bo olej bierze ale nie wiem do którego roku?
C4NC3R Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Chcesz auto rejestrować w PL czy w NL. Opłaty w NL nie są tanie i liczą się od masy i mocy pojazdu... Za moje auto wychodzi ok 200€ miesiąc(bo diesel), także póki mogę to nie rejestruje w NL... Szukaj aż znajdziesz ładne a4 z 1.8t
Matrinio Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 Chcę rejestrować w Polsce tutaj tylko pracuje.Może znasz jakieś strony typu Markplaats?
kaj82 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 W b7 nie fsi jest 1.8 i 4.2, a wy tu piszecie o 2.0 , 3.0?
kasiat Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Chyba każdy właściciel będzie polecał jako najlepszy silnik pod gaz taki jaki akuratnie ma .Ludzie trochę więcej obiektywizmu
crookers20 Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Jakiego byś nie brał, to jak zajeżdzony to i tak nie podskoczysz chodź byś za instalacje gazu zapłacił 10k
Tweak Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Najlepiej jak weźmiesz 1.8t 163 km, 150 też może być. Ja mam 2.0 w gazie i oleju mi nie bierze, 5 tys zrobione od wymiany i jak bylo tak jest oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się