awt Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Zbieram się do wymiany przewodów podciśnienia, mniej więcej wiem co gdzie jest i jaki przewód tam wsadzić ale nie wiem co to jest, do czego służy i gdzie się znajduje- zaznaczone na rysunku na zielono. Jakieś sugestie?
dliwski Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 ja niestety nie pomogę, ale mam w planach to samo co Ty i potrzebny mi schemat do mojej B5, skąd wziąłeś ten bo widzę tam opcje wyboru modelu?
Musashi Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Uzupełnij profil!!! Brak informacji o jaki silnik pytasz. zapoznaj się z regulaminem forum!
Musashi Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 moze i IC. gdyby bylo wiadomo co to za silnik moznaby w etke zerknac. tak czy siak z podcisnieniem nic to w spolnego nie ma.
dliwski Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 a jakie wężyki będą potrzebne? 0,5m starczy na pewno, ale czy wszędzie idzie ta sama średnica?
Hezen Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Potrzebujesz ok. 2m wężyka o wewnętrznej średnicy 3,2mm (najlepiej kupić 2m to i na przelewy przy wtryskach jeszcze starczy) Oraz ok.1m wężyka o wewnętrznej średnicy 5mm Wysłane z mojego GT-I9100
dliwski Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 czyli w etce jakieś dziwne wartości albo ja czegoś nie zrozumiałem dzięki
Hezen Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Ja kiedyś kupiłem 4m fi3.2mm oraz 2m fi5mm. Wymieniłem weżyki u siebie i u kolegi w afn-ach i jeszcze mi wężyków zostało Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Hezen
dliwski Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 jest z tym jakiś duży problem? coś trzeba zdejmować żeby dostać się do poszczególnych węży? jak to w praktyce wygląda?
Hezen Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Edytowałem poprzedni post - sprawdziłem przed chwilą na mailu ile dokładnie wężyków kupiłem. Nie 5m 3.2mm tylko 4m. Problemu z wymianą nie ma, sciągasz po kolei i zakładasz nowe. Trzeba sciągnąć łącznik dolotu który wchodzi od góry do filtra, łatwiejszy jest wtedy dostęp do wężyków przy N75. Zwracasz uwagę głównie na zaworek zwrotny (biała część w stronę n75) Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Hezen
dliwski Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) ok, dzięki kolejna rzecz do planów na weekend Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez dliwski
Musashi Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 kup dobry niezleżały wężyk, kiedyś po wymianie, nowy rozpadał się dosłownie odcinek po odcinku.
Hezen Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Ja wężyki kupowałem na alledrogo u tego gościa: http://allegro.pl/waz-przewod-paliwa-paliwowy-3-2mm-cena-za-metr-i5074742469.html 3.2mm wytrzymałość 0.2MPa, 5mm wytrzymałość 2MPa. Dla weżyków 3.2mm spkojnie starczy bo w układzie jest podciśnienie. Nie wiem ile leżały na magazynie, ale już pół roku założone na aucie i nic się z nimi nie dzieje a guma wygląda na dość dobrej jakości (specjalnie wyszedłem na to zimno żeby zrobić fotke ) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26bb2efbf9f787b8.html Edit: ja musiałem się poratować zakupem na allegro, bo w pobliskim sklepie tez zawołali chore ceny :/ Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Hezen
dliwski Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 dobrze wiedzieć - kupuję 3x taniej niż w sklepie w którym miałem brać
eaglent Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Ja kupiłem wąż do oleju i paliwa tak jak koledzy wyżej, wymieniłem wszystkie węże i wyszło 1.5m równo, żeby się dostać do wężów od N18 musisz odkrecić taka plastikowa rure która się znajduje na nim, na opaski zaciskowe ona jest a tak to masz dojscie do wszystkiego
Musashi Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 warto wymienic wezyk pomiedzy rura dolotu a rurka do ECU.. za glowica.
kopidg Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Panowie z jakiego programu to jest zrzut obrazu?
dliwski Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 http://ifinterface.com/prog/car/prog2/inprog.php Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się