Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czy warto chipowac 1.8 120km ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Pytanie jak w temacie.Do jakiej mocy najlepiej i czy to ma znaczenie na poszczególne części samochodu tzn. przeguby,zwrotnice itp.

Opublikowano

Zawsze warto chipsowac

O reszte sie nie martw

Opublikowano

nie jestem jakims znawca ale zawiecha i uklad napedowy jeste taki sam jak w wersji z 163 km silnikiem:) wiec jak wsadzisz chip to bedziesz mial jka seryjne 163 km:)

Opublikowano

Te silniki standardowo mają 160KM(np.CDHB). 163KM miały stare, dobre 1.8T(BFB).

1.8 tfsi czipuje się (standardowo:decayed:) na 210KM.

Opublikowano

ja na 100% będę robił. wychodzi 200-210 z tego motorka.

Opublikowano

osprzęt ten sam co w 160km jak tak na szybko spojrzałem, wiec przyrost prawie 100KM bez wymiany osprzętu brzmi dosyć fajnie :)

Opublikowano

Gdzieś na niemieckiej stronie było porównanie i różnica tylko w sofcie w porównaniu do 120km. Nie pamiętam już jakie oznaczenia miały silniki. Turbawki tez te same były.

Producent wgrał słabszy soft w 120km, chcesz mocniejszy + ok 10000zł przy nówce ;)

Chip wwa w dobrym miejscu ~1200.

Tylko szukać ludzi co robią tsi, a nie tylko wirusuja tdi.

Opublikowano (edytowane)

czyli zmiana programu mozna osiagnać przyrost prawie 100% mocy?

A co z pozostalym osprzetem, pomijajac silnik, hamulce na przyklad?

Edytowane przez sebek
Opublikowano

czyli zmiana programu mozna osiagnać przyrost prawie 100% mocy?

A co z pozostalym osprzetem, pomijajac silnik, hamulce na przyklad?

zapomnij o 100% przyrostach

hamulce zmienia sie i tak bez wzgledu na moc bo seria to straszna kupa

Opublikowano

To ile tak realnie można z tego wyciągnąć? Kumpel właśnie kupił wersje 120 km i tak się zastanawiamy właśnie...



hamulce zmienia sie i tak bez wzgledu na moc bo seria to straszna kupa

co przez to rozumiesz? Zmianę na większe? czy lepsze jakościowo?

Opublikowano

jedno i drugie


ze 120kM wyciągnie ok 160

Opublikowano

Rozumiem, dzięki!

A co w takim razie to ogranicza skoro to ten sam silnik co w 160 ? O ile to prawda, że to ten sam..?

Opublikowano

silnik moze ten sam ale osprzet inny, min. wieksze turbo, wtryski, pompa paliwa i wiele innych pierdół

Opublikowano

Jasne!

A tak teoretycznie, jak wygląda 120 km po programie przy 160 w quattro w serii? W którym kierunku lepiej jest pójść jeśli chodzi o osiągi?

Opublikowano

o co Ci konkretnie chodzi ?

Opublikowano

Pamiętaj że prędzej czy później i tok będzie mało. Lepiej od razu szukać mocniejszego silnika aby w razie czego był potencjał do modów.

Opublikowano (edytowane)

o co Ci konkretnie chodzi ?

O to czy bardziej oplaca sie kupic slabsze auto I porezac czy lepiej na starcie dolozyc pare groszy i kupic mocniejsze? Bo tez taka opcja byla tylko drozsza

Edytowane przez sebek
Opublikowano

Lepiej kupic auto z lepsza bazą np 2.0tfsi

Opublikowano

Jeśli już kupiłeś 1.8Tfsi i jesteś pewny tego co masz to chipuj. Jeśli stoisz przed zakupem dopiero , lepiej wybrać 2.0Tfsi - większy potencjał a koszta eksploatacji podobne.

Opublikowano

Tomik z tego silnika robi się 200km z palcem bo jest identyczny jak ten 160konny. Cos jak AEB i AJL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...