bjoern Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Wywal kata, a jeśli nie chcesz takiej opcji to środkowy tłumik.
Alejandro Sosa Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Biorę pod uwagę obie opcje, jednak chciałbym zacząć od tej, która spowoduje mniejszą ingerencję w dźwięk...na mój gust będzie to wywalenie kata, jeśli wtedy będzie za cicho to bawię się dalej ze środkiem jednak już teraz przy samych końcowych puszkach ultera przy wyższych prędkościach jest buczenie, dlatego chciałbym tylko ,,podgłosić'' dźwięk w niższych partiach obrotów...
bjoern Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Wywalaj kata i zostaw środkowy, to będzie dla Ciebie idealny kompromis a bez kata auto lepiej powinno się zbierać i mod dobry do zwiększania mocy.
Alejandro Sosa Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Tak właśnie mam zamiar zrobić, dzięki za rady.
bongod Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Witam . Panowie co może być powodem okropnego rezonansu w okolicach 3000/3500 obr ? Wydech 2.75 na 2x2.2 jak dobrze pamiętam . 3 przelotowe tłumiki , środkowy i dwa końcowe . Normalnie zatyka mi uszy momentami . Padła propozycja dołożenia jakichś 2 jeszcze małych w okolicy Y bo podobno tam jeszcze trochę miejsca jest . Ale wydech na 5 tłumikach??? Nie znam się za bardzo na tym ale nie znalazłem nigdzie takiego patentu aż . Moje 1.8t ma teraz okolice 260 ps ale to chyba nie ma znaczenia . Dajcie jakieś propozycje to przekaże je warsztatowi do poprawek :/. Swoją drogą to chyba nawet nim nie jeździli skoro chciałem cichy wydech a jest tragedia i mi go wydali :/. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
bartez80 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 36 minut temu, bongod napisał: Witam . Panowie co może być powodem okropnego rezonansu w okolicach 3000/3500 obr ? Wydech 2.75 na 2x2.2 jak dobrze pamiętam . 3 przelotowe tłumiki , środkowy i dwa końcowe . Normalnie zatyka mi uszy momentami . Padła propozycja dołożenia jakichś 2 jeszcze małych w okolicy Y bo podobno tam jeszcze trochę miejsca jest . Ale wydech na 5 tłumikach??? Nie znam się za bardzo na tym ale nie znalazłem nigdzie takiego patentu aż . Moje 1.8t ma teraz okolice 260 ps ale to chyba nie ma znaczenia . Dajcie jakieś propozycje to przekaże je warsztatowi do poprawek :/. Swoją drogą to chyba nawet nim nie jeździli skoro chciałem cichy wydech a jest tragedia i mi go wydali :/. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka przyczyn może być cala masa ... tu masz wydech na 2 tłumikach ,bo to oska i tez 1,8 t nic nie brzęczy ..... a tu masz tez 1,8 t na jednym przelotowym .
bongod Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 To może kwestia podwójnego wydechu? Może środkowy powinien być Y pipe ? Na postoju tego nie słychać . Podczas jazdy już strasznie .Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Mariox37 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 7.06.2016 o 12:40, ShatyMK napisał: Mam procedurę na 4500prm + flatshift na 5500rpm pewnie dlatego Odnośnie dźwięku, jest poprostu jakieś 15% ciszej i zbiło trochę rezonans w trasie, więc wynik taki jakiego oczekiwałem. tu mam jeszcze jakiś filmik z fejsa z lepszą marchewą, tylko kolega nie spodziewał się i trochę go poniosło z tekstami https://www.facebook.com/1844458181/videos/10204325303333087/ Ooo qtfa podoba mi się Jak miałem 954 też tak marchwki szły Chciałbym zostawić tył org. bo fajnie wyglądają i sa 2wie końcówki . czy to będzie pasować ? https://www.olx.pl/oferta/downpipe-wydech-nierdzewny2-75-2-5-a4-a6-passat-1-8t-CID5-IDfYuW9.html#ba805ba9ed troche różnica w cenie ale zaś blisko domu http://baq-garage.pl/produkt/downpipe-1-8t-quattro-audi-a4-b6-b701-07-long/ i do tego emulator trzeba ? http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-mosiezny-audi-vw-vag-i6340636707.html Edytowane 27 Czerwca 2017 przez Mariox37
soul87 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Cześć Czy ktoś rozcinał może końcowe oryginalne puchy i ma jakieś zdjęcia ? może chce się przysłużyć ludzkości i rozciąć niepotrzebne już puchy żeby zobaczyć jak są zrobione ?
Stg Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 (edytowane) Koledzy, podpowie ktoś? A4 b6 1.8t bex w ośce, na dniach bedzie strojony na 230+. Obecnie DP zamiast kata, chcę do tego wstawić przelotowy środkowy tłumik magnaflow. Pytanie czy lepiej dać glasspack plus Y pipe czy puszke magnaflow z Y pipem w środku? Głównie chodzi mi o poprawę pracy turbo i przy okazji poprawie brzmienia. Nie chcę hondziarskiego wycia tylko coś grubszego Końcowe zostają seryjne. Edit. No nic, narazie sam poeksperymentuję. Kupiłem w końcu owalny przelotowy TurboWorks z Y w środku, po weekendzie montaż i testy:) Edytowane 7 Lipca 2017 przez Stg
Mariox37 Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 (edytowane) daj namiary na ten TurboWorks z Y też zostawię tył org. a będzie DP i ten środek też wywalę wyślij później fotki z montażu i jakiś filmik pozdrawiam taki ? http://allegro.pl/tlumik-sportowy-srodkowy-turboworks-y-pipe-2-25-i6880153959.html Edytowane 8 Lipca 2017 przez Mariox37
bjoern Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 jak zostawiacie tylne ori i wywalacie środkowy i kata to nie ma potrzeby wstawiania środkowego wywalcie najpierw i potem sobie ewentualnie środkowy przelot dołożycie jakby wam było za głośno, ale naprawdę nie jest tu jest z DP i bez środkowego, końcowe ori
kamilb5 Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 Ja mam 3 turboworksy i jest w miare cicho.
bartez80 Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 (edytowane) niedawno zbudowałem cały wydech w a6 c5 1,8 t na dwóch tlumikach ,przelotowych i pomiar decybelomierzem wykazal 81,5 Db a seria miała 78 Edytowane 9 Lipca 2017 przez bartez80
bongod Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 Nie wiem jak to robicie ale u mnie w 1.8t quattro dopiero na 5 tłumikach nie słychać buczenia między 3 a 4 tys obr [emoji4] dla mnie ten dźwięk jest lipny więc się go pozbywam . Co prawda jest ciszej niż na serii ale w trasę idealnie [emoji4] . Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Mariox37 Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 Dnia 8.07.2017 o 15:54, bjoern napisał: jak zostawiacie tylne ori i wywalacie środkowy i kata to nie ma potrzeby wstawiania środkowego wywalcie najpierw i potem sobie ewentualnie środkowy przelot dołożycie jakby wam było za głośno, ale naprawdę nie jest tu jest z DP i bez środkowego, końcowe ori można spróbować najpierw wstawić przedłużki dwie ale i tak trzeba wspawać Y tzn . z 1 na 2 zamiast org. środka . Jaka jest średnica rur wychodzących ze srodkowego ? kupie i mi kumlel wspawa zobaczę jak będzie , boje się tylko żeby nie było takiego metalicznego pierdzenia jak czasem się słyszy na samej rurze ? Na filmie nie słychac tego ale na żywo pewnie inaczej jeszcze jest .
krzysiekml Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 11 godzin temu, bartez80 napisał: niedawno zbudowałem cały wydech w a6 c5 1,8 t na dwóch tlumikach ,przelotowych i pomiar decybelomierzem wykazal 81,5 Db a seria miała 78 Bartek dla ciekawości Ci powiem że po założeniu kolektora baranka jest znacznie ciszej,praktycznie seria
bartez80 Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 (edytowane) Godzinę temu, krzysiekml napisał: Bartek dla ciekawości Ci powiem że po założeniu kolektora baranka jest znacznie ciszej,praktycznie seria o widzisz Krzysiek ,ciekawe i cenne info.. dzieki Edytowane 9 Lipca 2017 przez bartez80
bartez80 Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 2 godziny temu, bongod napisał: Nie wiem jak to robicie ale u mnie w 1.8t quattro dopiero na 5 tłumikach nie słychać buczenia między 3 a 4 tys obr dla mnie ten dźwięk jest lipny więc się go pozbywam . Co prawda jest ciszej niż na serii ale w trasę idealnie . Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka zeby nie bylo ze klamie ,to foty masz ukladu wyzej ,a tu masz filmik z pomiaru decybelomierzem.
soul87 Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 (edytowane) 13 godzin temu, bongod napisał: Nie wiem jak to robicie ale u mnie w 1.8t quattro dopiero na 5 tłumikach nie słychać buczenia między 3 a 4 tys obr dla mnie ten dźwięk jest lipny więc się go pozbywam . Co prawda jest ciszej niż na serii ale w trasę idealnie . 5 przelotowych ? gdzies Ty tam wpakował tyle wydechu. Mozesz zrobic jakies foty? Edytowane 10 Lipca 2017 przez soul87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się