Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Budowa układu wydechowego w Audi A4 B6/B7 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wywal kata, a jeśli nie chcesz takiej opcji to środkowy tłumik.

Opublikowano

Biorę pod uwagę obie opcje, jednak chciałbym zacząć od tej, która spowoduje mniejszą ingerencję w dźwięk...na mój gust będzie to wywalenie kata, jeśli wtedy będzie za cicho to bawię się dalej ze środkiem jednak już teraz przy samych końcowych puszkach ultera przy wyższych prędkościach jest buczenie, dlatego chciałbym tylko ,,podgłosić'' dźwięk w niższych partiach obrotów...

Opublikowano

Wywalaj kata i zostaw środkowy, to będzie dla Ciebie idealny kompromis ;) a bez kata auto lepiej powinno się zbierać i mod dobry do zwiększania mocy.

Opublikowano

Tak właśnie mam zamiar zrobić, dzięki za rady.

Opublikowano

Witam . Panowie co może być powodem okropnego rezonansu w okolicach 3000/3500 obr ? Wydech 2.75 na 2x2.2 jak dobrze pamiętam . 3 przelotowe tłumiki , środkowy i dwa końcowe . Normalnie zatyka mi uszy momentami . Padła propozycja dołożenia jakichś 2 jeszcze małych w okolicy Y bo podobno tam jeszcze trochę miejsca jest . Ale wydech na 5 tłumikach??? Nie znam się za bardzo na tym ale nie znalazłem nigdzie takiego patentu aż :) . Moje 1.8t ma teraz okolice 260 ps ale to chyba nie ma znaczenia . Dajcie jakieś propozycje to przekaże je warsztatowi do poprawek :/. Swoją drogą to chyba nawet nim nie jeździli skoro chciałem cichy wydech a jest tragedia i mi go wydali :/.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
36 minut temu, bongod napisał:

Witam . Panowie co może być powodem okropnego rezonansu w okolicach 3000/3500 obr ? Wydech 2.75 na 2x2.2 jak dobrze pamiętam . 3 przelotowe tłumiki , środkowy i dwa końcowe . Normalnie zatyka mi uszy momentami . Padła propozycja dołożenia jakichś 2 jeszcze małych w okolicy Y bo podobno tam jeszcze trochę miejsca jest . Ale wydech na 5 tłumikach??? Nie znam się za bardzo na tym ale nie znalazłem nigdzie takiego patentu aż :) . Moje 1.8t ma teraz okolice 260 ps ale to chyba nie ma znaczenia . Dajcie jakieś propozycje to przekaże je warsztatowi do poprawek :/. Swoją drogą to chyba nawet nim nie jeździli skoro chciałem cichy wydech a jest tragedia i mi go wydali :/.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
 

przyczyn może być cala masa ... tu masz wydech na 2 tłumikach ,bo to oska i tez 1,8 t

 

nic nie brzęczy .....

a tu masz tez 1,8 t na jednym przelotowym .

 

Opublikowano

To może kwestia podwójnego wydechu? Może środkowy powinien być Y pipe ?

Na postoju tego nie słychać . Podczas jazdy już strasznie .

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 7.06.2016 o 12:40, ShatyMK napisał:

Mam procedurę na 4500prm + flatshift na 5500rpm pewnie dlatego ;)

Odnośnie dźwięku, jest poprostu jakieś 15% ciszej i zbiło trochę rezonans w trasie, więc wynik taki jakiego oczekiwałem.

tu mam jeszcze jakiś filmik z fejsa z lepszą marchewą, tylko kolega nie spodziewał się i trochę go poniosło z tekstami :)

https://www.facebook.com/1844458181/videos/10204325303333087/

Ooo qtfa podoba mi się :) 

Jak miałem 954 też tak marchwki szły :) 

Chciałbym zostawić tył org. bo fajnie wyglądają i sa 2wie końcówki . 

czy to będzie pasować ?

https://www.olx.pl/oferta/downpipe-wydech-nierdzewny2-75-2-5-a4-a6-passat-1-8t-CID5-IDfYuW9.html#ba805ba9ed

troche różnica w cenie ale zaś blisko domu :) 

 

http://baq-garage.pl/produkt/downpipe-1-8t-quattro-audi-a4-b6-b701-07-long/

i do tego emulator trzeba ? 

http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-mosiezny-audi-vw-vag-i6340636707.html

 

Edytowane przez Mariox37
Opublikowano

Cześć

Czy ktoś rozcinał może końcowe oryginalne puchy i ma jakieś zdjęcia ?

 może chce się przysłużyć ludzkości i rozciąć niepotrzebne już puchy żeby zobaczyć jak są zrobione ? :D:D

 

Opublikowano (edytowane)

Koledzy, podpowie ktoś? :D A4 b6 1.8t bex w ośce, na dniach bedzie strojony na 230+.

Obecnie DP zamiast kata, chcę do tego wstawić przelotowy środkowy tłumik magnaflow. Pytanie czy lepiej dać glasspack plus Y pipe czy puszke magnaflow z Y pipem w środku? Głównie chodzi mi o poprawę pracy turbo i przy okazji poprawie brzmienia. Nie chcę hondziarskiego wycia tylko coś grubszego :)

Końcowe zostają seryjne.

 

Edit.

No nic, narazie sam poeksperymentuję. Kupiłem w końcu owalny przelotowy TurboWorks z Y  w środku, po weekendzie montaż i testy:)

 

Edytowane przez Stg
Opublikowano (edytowane)

daj namiary na ten TurboWorks z Y też zostawię tył org. a będzie DP i ten środek też wywalę   wyślij później fotki z montażu i jakiś filmik :) pozdrawiam 

taki ? 

http://allegro.pl/tlumik-sportowy-srodkowy-turboworks-y-pipe-2-25-i6880153959.html

Edytowane przez Mariox37
Opublikowano

jak zostawiacie tylne ori i wywalacie środkowy i kata to nie ma potrzeby wstawiania środkowego :) wywalcie najpierw i potem sobie ewentualnie środkowy przelot dołożycie jakby wam było za głośno, ale naprawdę nie jest :) tu jest z DP i bez środkowego, końcowe ori

 

Opublikowano

Ja mam 3 turboworksy i jest w miare cicho.

wydech aud.jpg

Opublikowano (edytowane)

niedawno zbudowałem cały wydech w a6 c5  1,8 t na dwóch tlumikach ,przelotowych i pomiar decybelomierzem wykazal 81,5 Db  a seria miała 78 

 

09492121e58b.jpg

Edytowane przez bartez80
Opublikowano

Nie wiem jak to robicie ale u mnie w 1.8t quattro dopiero na 5 tłumikach nie słychać buczenia między 3 a 4 tys obr [emoji4] dla mnie ten dźwięk jest lipny więc się go pozbywam . Co prawda jest ciszej niż na serii ale w trasę idealnie [emoji4] .

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano
Dnia 8.07.2017 o 15:54, bjoern napisał:

jak zostawiacie tylne ori i wywalacie środkowy i kata to nie ma potrzeby wstawiania środkowego :) wywalcie najpierw i potem sobie ewentualnie środkowy przelot dołożycie jakby wam było za głośno, ale naprawdę nie jest :) tu jest z DP i bez środkowego, końcowe ori

 

można spróbować najpierw wstawić przedłużki dwie ale i tak trzeba wspawać Y tzn . z 1 na 2 zamiast org. środka . Jaka jest średnica rur wychodzących ze srodkowego ? kupie i mi kumlel wspawa zobaczę jak będzie , boje się tylko żeby nie było takiego metalicznego pierdzenia jak czasem się słyszy na samej rurze  ? Na filmie nie słychac tego ale na żywo pewnie inaczej jeszcze jest .  

Opublikowano
11 godzin temu, bartez80 napisał:

niedawno zbudowałem cały wydech w a6 c5  1,8 t na dwóch tlumikach ,przelotowych i pomiar decybelomierzem wykazal 81,5 Db  a seria miała 78 

 

09492121e58b.jpg

Bartek dla ciekawości Ci powiem że po założeniu kolektora baranka jest znacznie ciszej,praktycznie seria 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, krzysiekml napisał:

Bartek dla ciekawości Ci powiem że po założeniu kolektora baranka jest znacznie ciszej,praktycznie seria 

o widzisz Krzysiek ,ciekawe i cenne info.. dzieki :)

Edytowane przez bartez80
Opublikowano
2 godziny temu, bongod napisał:

Nie wiem jak to robicie ale u mnie w 1.8t quattro dopiero na 5 tłumikach nie słychać buczenia między 3 a 4 tys obr emoji4.png dla mnie ten dźwięk jest lipny więc się go pozbywam . Co prawda jest ciszej niż na serii ale w trasę idealnie emoji4.png .

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

zeby nie bylo ze klamie ,to foty masz ukladu wyzej ,a tu masz filmik z pomiaru decybelomierzem.

 

 

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, bongod napisał:

Nie wiem jak to robicie ale u mnie w 1.8t quattro dopiero na 5 tłumikach nie słychać buczenia między 3 a 4 tys obr emoji4.png dla mnie ten dźwięk jest lipny więc się go pozbywam . Co prawda jest ciszej niż na serii ale w trasę idealnie emoji4.png .

 

 

5 przelotowych ? gdzies Ty tam wpakował tyle wydechu. Mozesz zrobic jakies foty? 

Edytowane przez soul87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...