Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, czy ktoś dysponuje gotowym setupem na swap przodu z 314 na 320?

Zastanawiam się jeszcze nad 345mm, ale pytanie czy wchodzi pod każdą felgę 17"?

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, hertz napisał:

Panowie, czy ktoś dysponuje gotowym setupem na swap przodu z 314 na 320?

Zastanawiam się jeszcze nad 345mm, ale pytanie czy wchodzi pod każdą felgę 17"?

Mam 345mm wchodzi pod 17. 

Wkladaj 345mm bo jak kiedyś będziesz chciał też tył zmienić to przy 320mm musiałbyś znowu zmieniać przód. 

Edytowane przez Gibons
Opublikowano

Czym sie różnią tarcze zimmermann 100.3355.20 od 100.3331.20? Mam zamiar zrobic swapa aucie i nie wiem które kupic . Do tego beda kloceki Ferodo FDB4044 .                   

Opublikowano

Wagą 

Opublikowano
38 minut temu, Dev napisał:

Wagą 

To te 200 gram i nic wiecej ? Odezwe sie do ciebie Dev bo beda potrzebne mi graty na swapa. 

Opublikowano

Panowie polecicie jakieś klocki które nie pylą za mocno . Mam automata i codziennie muszę felgi czyścić . Musze kupić jakieś klocki na przód które by chociaż mniej pyliły. Nie wiem jakie mam teraz niestety . 

Opublikowano
Godzinę temu, kubajvc napisał:

Panowie polecicie jakieś klocki które nie pylą za mocno . Mam automata i codziennie muszę felgi czyścić . Musze kupić jakieś klocki na przód które by chociaż mniej pyliły. Nie wiem jakie mam teraz niestety . 

ATE ceramic?

Opublikowano
W dniu 25.03.2019 o 20:52, kubajvc napisał:

Panowie polecicie jakieś klocki które nie pylą za mocno . Mam automata i codziennie muszę felgi czyścić . Musze kupić jakieś klocki na przód które by chociaż mniej pyliły. Nie wiem jakie mam teraz niestety . 

Textar epad mało pylą, miałem przez jakiś czas u siebie.

Opublikowano
W dniu 25.03.2019 o 20:52, kubajvc napisał:

Panowie polecicie jakieś klocki które nie pylą za mocno . Mam automata i codziennie muszę felgi czyścić . Musze kupić jakieś klocki na przód które by chociaż mniej pyliły. Nie wiem jakie mam teraz niestety . 

Jurid White

Opublikowano (edytowane)

Kolego Dev!

Kończą mi się przednie tarcze w B8 3.0TDI sedan S-tronic. Wolałbym uniknąć modzenia i wymiany zacisków. Felgi oryginalne Audi 17" ET47. Zdaje się, że mam fabrycznie 320mm, kod na wklejce 1LA. Pierwsze co mi przychodzi do głowy to tarcze Zimmerman i klocki Ferodo. Ale jest tez myśl o przejściu na jakieś lepsze większe zestawy. Od czytania forum to głowa może rozboleć a i tak nie wiem czy tam trzeba wsadzić zestaw od S4 czy od Q5 itd. Jeśli dobrze rozumiem, to handlujesz takimi częściami i może mógłbyś zaproponować coś w dwóch opcjach:

1. opcja bazowa czyli wymiana przednich tarcz i klocków na jakieś dobre - jakie i za ile.

2. opcja wypaśna - wymiana zacisków (używane???), tarcz, kloców, przód i tył + pewnie jakieś niezbędne akcesoria typu osłony czy coś

Generalnie nie ścigam się, nie hamuję 5x pod rząd z 200 do 50km/h itd, jeżdżę raczej dynamicznie do pracy i z rodziną po mieście i na wczasy samochodem zapakowanym po brzegi plus rowery na haku :)

Proszę o jakieś propozycje jak wyżej żebym mógł decyzję oprzeć na konkretach bo chciałbym mieć przyzwoite hamulce ale jednak nie śpię na pieniądzach ;)

Jeżeli chodzi o zakup u Ciebie, to jak to wygląda organizacyjnie? Odpowiedź oczywiście może być na priv.

Edytowane przez Rotor
Opublikowano
9 godzin temu, Rotor napisał:

Kolego Dev!

Kończą mi się przednie tarcze w B8 3.0TDI sedan S-tronic. Wolałbym uniknąć modzenia i wymiany zacisków. Felgi oryginalne Audi 17" ET47. Zdaje się, że mam fabrycznie 320mm, kod na wklejce 1LA. Pierwsze co mi przychodzi do głowy to tarcze Zimmerman i klocki Ferodo. Ale jest tez myśl o przejściu na jakieś lepsze większe zestawy. Od czytania forum to głowa może rozboleć a i tak nie wiem czy tam trzeba wsadzić zestaw od S4 czy od Q5 itd. Jeśli dobrze rozumiem, to handlujesz takimi częściami i może mógłbyś zaproponować coś w dwóch opcjach:

1. opcja bazowa czyli wymiana przednich tarcz i klocków na jakieś dobre - jakie i za ile.

2. opcja wypaśna - wymiana zacisków (używane???), tarcz, kloców, przód i tył + pewnie jakieś niezbędne akcesoria typu osłony czy coś

Generalnie nie ścigam się, nie hamuję 5x pod rząd z 200 do 50km/h itd, jeżdżę raczej dynamicznie do pracy i z rodziną po mieście i na wczasy samochodem zapakowanym po brzegi plus rowery na haku :)

Proszę o jakieś propozycje jak wyżej żebym mógł decyzję oprzeć na konkretach bo chciałbym mieć przyzwoite hamulce ale jednak nie śpię na pieniądzach ;)

Jeżeli chodzi o zakup u Ciebie, to jak to wygląda organizacyjnie? Odpowiedź oczywiście może być na priv.

Zadzwoń jutro 

693456699

Opublikowano
W dniu 15.04.2019 o 09:45, Rotor napisał:

Kolego Dev!

Kończą mi się przednie tarcze w B8 3.0TDI sedan S-tronic. Wolałbym uniknąć modzenia i wymiany zacisków. Felgi oryginalne Audi 17" ET47. Zdaje się, że mam fabrycznie 320mm, kod na wklejce 1LA. Pierwsze co mi przychodzi do głowy to tarcze Zimmerman i klocki Ferodo. Ale jest tez myśl o przejściu na jakieś lepsze większe zestawy. Od czytania forum to głowa może rozboleć a i tak nie wiem czy tam trzeba wsadzić zestaw od S4 czy od Q5 itd. Jeśli dobrze rozumiem, to handlujesz takimi częściami i może mógłbyś zaproponować coś w dwóch opcjach:

1. opcja bazowa czyli wymiana przednich tarcz i klocków na jakieś dobre - jakie i za ile.

2. opcja wypaśna - wymiana zacisków (używane???), tarcz, kloców, przód i tył + pewnie jakieś niezbędne akcesoria typu osłony czy coś

Generalnie nie ścigam się, nie hamuję 5x pod rząd z 200 do 50km/h itd, jeżdżę raczej dynamicznie do pracy i z rodziną po mieście i na wczasy samochodem zapakowanym po brzegi plus rowery na haku :)

Proszę o jakieś propozycje jak wyżej żebym mógł decyzję oprzeć na konkretach bo chciałbym mieć przyzwoite hamulce ale jednak nie śpię na pieniądzach ;)

Jeżeli chodzi o zakup u Ciebie, to jak to wygląda organizacyjnie? Odpowiedź oczywiście może być na priv.

Wystarczy Ci wymiana jarzm i masz 345mm. To powinno wystarczyć. Do tego tarcze większe no i klocki i tak które Ci się kończą

Opublikowano

cześć,

Skończyły mi się wczoraj klocki przednie, tarcze mają już duży rant zatem komplet do wymiany. W związku z tym, że auto ma około 300KM i 600Nm  myślę o zwiększeniu tarcz. Wydaje mi się, że najrozsądniejszym wyjściem będzie przejście na 345-330 . Z tego co doczytałem dobry wybór to tarcze Zimmeman i klocki ferodo premier.  Posiada ktoś gotowe zestawy?

Zaciski mogą być do malowania lub pomalowanie na zielono :) Ewentualnie jeżeli ktoś posiada same przednie jarzma  to chętnie kupie.

Opublikowano
W dniu 22.04.2019 o 12:58, major88 napisał:

cześć,

Skończyły mi się wczoraj klocki przednie, tarcze mają już duży rant zatem komplet do wymiany. W związku z tym, że auto ma około 300KM i 600Nm  myślę o zwiększeniu tarcz. Wydaje mi się, że najrozsądniejszym wyjściem będzie przejście na 345-330 . Z tego co doczytałem dobry wybór to tarcze Zimmeman i klocki ferodo premier.  Posiada ktoś gotowe zestawy?

Zaciski mogą być do malowania lub pomalowanie na zielono :) Ewentualnie jeżeli ktoś posiada same przednie jarzma  to chętnie kupie.

Napisz do kolegi Dev lub Gibons

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Panowie mam w A5 zestaw 345/330 z S5.

Zbliza sie czas wymiany tarcz i klockow i widze w ETCE ze w poczatkowych latach byly tarcze grubosci 29,5mm ,pozniej 30mm.

Szczerze nie mam pojecia z ktorego roku sa moje heble i zastanawiam sie czy ma to jakiekolwiek znaczenie.

Czy jednak tarcze maja jakies wieksze roznice niz tylko grubosc i musza byc dopasowane do zacisku i jarzma czy to bez znaczenia ?

Jesli bez znaczenia to ktore lepiej kupic ?

Opublikowano
6 godzin temu, MarcinOslo napisał:

Panowie mam w A5 zestaw 345/330 z S5.

Zbliza sie czas wymiany tarcz i klockow i widze w ETCE ze w poczatkowych latach byly tarcze grubosci 29,5mm ,pozniej 30mm.

Szczerze nie mam pojecia z ktorego roku sa moje heble i zastanawiam sie czy ma to jakiekolwiek znaczenie.

Czy jednak tarcze maja jakies wieksze roznice niz tylko grubosc i musza byc dopasowane do zacisku i jarzma czy to bez znaczenia ?

Jesli bez znaczenia to ktore lepiej kupic ?

Bierz 30mm

Wszystko p&p

Opublikowano
7 godzin temu, MarcinOslo napisał:

Panowie mam w A5 zestaw 345/330 z S5.

Zbliza sie czas wymiany tarcz i klockow i widze w ETCE ze w poczatkowych latach byly tarcze grubosci 29,5mm ,pozniej 30mm.

Szczerze nie mam pojecia z ktorego roku sa moje heble i zastanawiam sie czy ma to jakiekolwiek znaczenie.

Czy jednak tarcze maja jakies wieksze roznice niz tylko grubosc i musza byc dopasowane do zacisku i jarzma czy to bez znaczenia ?

Jesli bez znaczenia to ktore lepiej kupic ?

Jak chcesz mam porządne klocki pod ten zestaw w dobrej kasie. 

Tarcze też mam. 

Opublikowano

To poprosze szczegoly na priv.

Opublikowano

Wymieniane miałem ostatnio klocki i tarcze hamulcowe,kontrolka dalej się pali.Czy po wymianie tych rzecz trzeba podpiąć auto i skasować błąd przez komputer czy samoistnie powinien zgasnąć?

Opublikowano
13 minut temu, damian22254 napisał:

Wymieniane miałem ostatnio klocki i tarcze hamulcowe,kontrolka dalej się pali.Czy po wymianie tych rzecz trzeba podpiąć auto i skasować błąd przez komputer czy samoistnie powinien zgasnąć?

Ale zapieta wtyczka albo przerwany kabel 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...