Adam-Lewian Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Zapewne Dev Ci to napisał ale ja powtórzę. na 95% problem leży w sztuce mechanika, poza tym od kiedy problem z reklamacją na Zimmermanna ? Nie sprzedaliśmy dziesięciu czy dwudziestu tysięcy kompletów tarcz tej firmy tylko dużo, dużo więcej i tylko jedne faktycznie miały wadę fabryczną (zapomnieli zrobić otworów montażowych ) Poza tym oczywiście zdarzały się reklamacje bo a to mechanik założył na rdze, a to jak już udało mu się wyczyścić piastę to musiał całą robotę spaprać waląc smar miedziany na nią i w każdym z tych przypadków klient dostawał drugi komplet tarcz - dlaczego ? Bo zbyt mały odsetek sprzedanych tarcz wraca by zawracać sobie tym głowę, od tak dla dobra interesu i spokojnej głowy Także na przyszłość trzeba zwracać uwagę gdzie się kupuje.
Wandej Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 A widzisz Adam co dystrybutor to inaczej. ja wysłałem 2kpl na reklamację OZ i wszystkie odrzucili. Co do kolegi z pogiętymi tarczami... Reklamacja na takiej zasadzie że od razu dostajesz nowy towar to raczej chodzi o małe kwoty lub totalną chińszczyznę gdzie jest spory odpad. W motoryzacji zawsze było tak że klient kupował drugie. Ja np oddawałem raz ferodo do bmw e39. Gościu założył i za chwilę padły. Reklamację uznali. Oczywiście jeśli widać że tarcza jest fioletowa lub źle zamontowana to nie ma czego oczekiwać
Adam-Lewian Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Gwarancja jest u producenta, nie dystrybutora czyli tu jedynie dystrybutor może olać sprawę a nie nie uznać reklamacji. Jasna sprawa, że jak miedź wylewa się spod tarczy to nie ma mowy nawet o wysyłaniu tego do producenta na rozpatrzenie bo to żenada... Raz klient nam przysłał popękane tarcze tył od Cayeny tłumacząc, że okazały się za słabe bo on ma bardzo mocną wersję, mówił coś o ok. 700 KM - tarcze były popękane ale od środka na części montażowej i aż widać że płoneły bo mechanik ręcznego nie wyregulował. A że auto mocne to kierowca pewnie dał w palnik myśląc, że na początku tak ma być.... A może te klocki Hella Pagid nie wytrzymały i się spaliły ?
dzik Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 my reklamowaliśmy Zimmermanna Sporta u klienta z bardzo ciężką nogą i oczywiście zostały uznane. Dopiero póżniej dowiedziałem się że chyba mogły być źle zamontowane ale najważniejsze że reklamacja pozytywna dla klienta.
polowoj Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Czesc. Zadnej miedzi nie było, upalone nie są. Pogoda jest jaka jest, ale chyba nawet rozgrzanymi nie zdarzylo sie wpakowac w kałużę. Mialbym pretensje sam do siebie, gdybym je zarżnął . zreszta chyba mam nawet zdjecia z montażu, wygląd piast itd. Nie ma co dociekac. Montaz był przeprowadzony świadomie i ze starannością. Pytanie na dziś jest takie: Ile czeka się na rozpatrzenie reklamacji? Zamontowalbym drugie tarcze, ale kupno czegokolwiek to wydatek około 350 zł za komplet plus robota. Tak więc nie wiem co teraz robić : reklamowac, toczyć, czy zakląć i olać sprawę.
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Na poczatek doprowadzic do ładu piasty Bo problem bedzie nadal występować. Co masz z tyłu ?
Wandej Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Czesc. Zadnej miedzi nie było, upalone nie są. Pogoda jest jaka jest, ale chyba nawet rozgrzanymi nie zdarzylo sie wpakowac w kałużę. Mialbym pretensje sam do siebie, gdybym je zarżnął . zreszta chyba mam nawet zdjecia z montażu, wygląd piast itd. Nie ma co dociekac. Montaz był przeprowadzony świadomie i ze starannością. Pytanie na dziś jest takie: Ile czeka się na rozpatrzenie reklamacji? Zamontowalbym drugie tarcze, ale kupno czegokolwiek to wydatek około 350 zł za komplet plus robota. Tak więc nie wiem co teraz robić : reklamowac, toczyć, czy zakląć i olać sprawę. Ja bym oddał na reklamację. Jak nie uznają dopiero stoczyć a jak bedzie dalej bicie no to już wiadomo
polowoj Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Co znaczy co masz z tyłu? Tarcze i klocki nowe ;-)
polowoj Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Standardowa firmowa tarcza, nie pamiętam jaki rozmiar. Felga 16. Edytowane 30 Stycznia 2015 przez polowoj
pioteros Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 nie mialby kto tarcz 345mm na sprzedaz, uzywek jakby ktos byl chetny to mam prawie nowe tarcze do b8 brembo 345mm - info w dziale sprzedam czesci b8
Krzychu67 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Czy tarcze Girling będą dobre? Gdzieś czytałem że firma ta robi dobre części układu hamulcowego, o chodzi dokładnie o te: http://www.nowe-hamulce.pl/tarcza,hamulcowa-girling-audi-a4,8k2,b8,od,2007,11-2,0,tdi,170km/p,5,6418,26836,100032,0,279,6048484/
MatteoAlessandro Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Kurcze już się pogubiłem, mam obecnie standardowe tarcze przód/tył czyli (330/300) kupiłem na Allegro na przód jarzma od S4 + tarcze zimmerman 345mm (gotowy komplet), czy muszę jeszcze zmieniać zaciski na wersję z S4 czy używam obecnych zacisków (rozumiem, że klocki już muszą być do tarczy 345mm). Czy dobrze rozumiem? Link do zestawu jaki kupiłem żeby była jasność na 100% - http://allegro.pl/hamulce-jarzmo-tarcze-audi-s4-b8-s5-q5-oryginal-i5269459802.html Z góry dzięki za pomoc w temacie
Dev Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Zmieniasz tylko jarzma tarcze i oslony pomysl jeszcze nad tylem 330mm
s3marek Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Z całym szacunkiem ale ostatnio słyszałem że zacisk też jest inny czy coś??
MatteoAlessandro Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Zmieniasz tylko jarzma tarcze i oslony pomysl jeszcze nad tylem 330mm Kurcze no to jeszcze muszę znaleźć gdzieś osłony, a widzę że na Allegro jest goło :-( Tyłu rozumiem, nie można przełożyć z przodu (jarzma, tarcze, osłony)?
Dev Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Z całym szacunkiem ale ostatnio słyszałem że zacisk też jest inny czy coś?? Szacunek zostaw na inną okoliczność Zmieniasz tylko jarzma tarcze i oslony pomysl jeszcze nad tylem 330mm Kurcze no to jeszcze muszę znaleźć gdzieś osłony, a widzę że na Allegro jest goło :-(Tyłu rozumiem, nie można przełożyć z przodu (jarzma, tarcze, osłony)? Oslony tylko w ASO nic nie przelozysz a z przodu masz 320 a nie jak piszesz 330mm
s3marek Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Jak się kiedyś pytałem na forum o swap z 320 na 345 to pisałeś że zacisk też do zmiany...
MatteoAlessandro Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Oslony tylko w ASOnic nie przelozysz a z przodu masz 320 a nie jak piszesz 330mm OK, bardzo Ci dziękuję za pomoc. Czy dysponujesz może kodami osłon na przód, kody części do wymiany tyłu znalazłem już w innym wątku i na tej podstawie sobie zamówię. Jeszcze raz dzięki.
Dev Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Jak się kiedyś pytałem na forum o swap z 320 na 345 to pisałeś że zacisk też do zmiany... W B7 owszem ale nie w B8 Oslony tylko w ASO nic nie przelozysz a z przodu masz 320 a nie jak piszesz 330mm OK, bardzo Ci dziękuję za pomoc.Czy dysponujesz może kodami osłon na przód, kody części do wymiany tyłu znalazłem już w innym wątku i na tej podstawie sobie zamówię. Jeszcze raz dzięki. Wsio masz w ETCE
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się