Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t brak mocy, nie słychać turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z samochodem. Wczoraj gdy jechałem samochodem wszystko było wporządku. Dziś z samego rana jadąc do pracy zaniepokoiła mnie jedna sprawa, spadek mocy auta, silnik AVJ. Nie ma tego wciśnięcia w fotel od 2 tyś obrotów. Na 1 i 2 biegu jest odczuwalna jakaś moc ale to nie to samo, po wrzuceniu trzeciego biegu bardzo wolno się rozpędza. Nie słychać turbiny na żadnym biegu, wolno idzie na 4 i 5 biegu. Na 4 biegu jakieś 3.5-4 tyś obrotów i idzie bardzo topornie... Turbina była po regeneracji i przejechane na niej jest jakieś 3.5 tyś km. Miał ktoś może taki przypadek? Co robić w tej sytuacji drodzy klubowicze?

Opublikowano

Najpierw VAG i logi

Opublikowano

Jutro lub we wtorek zgram logi. Vag pokazuje że turbina daje powietrza tyle ile potrzeba, ale dalej nie ma charakterystycznego świstu jak wcześniej, nic nie słychać

Opublikowano

Dvka, n75, dziura

To na początek

Opublikowano

Teraz pokazuje dużo większe spalanie paliwa, wcześnjej 12-15 teraz 25-30, będę miał chwilę pozgrywam logi.

Opublikowano

stawiam na dziure lub dv

Opublikowano

W ogóle w 1.8T słychać świst turbiny? Bo ja jeszcze w żadnym nie słyszałem...

Opublikowano

To mało jeszcze słyszałeś.

Opublikowano

U mnie slychac a niby co to za roznica 1.8t czy on z turbo

Opublikowano

Nie mam jak zgrać logów, ale z tego co pamiętam powietrza daje tyle ile chce komputer i nie ma z tym żadnych problemów, nie słychać turbiny, łapie muła... wcześniej niecałe 8 sec do 100km/h, teraz 11.5-12 sec więc coś jest nie tak, nawet mój golf 3 1.8 90km jest szybszy xD

Wszystko będzie sprawdzane jutro, wężyki, przepustnica itp itd.

W moim AVJ zawsze świstało że aż miło, wtedy wiedziałem że turbawka żyje, teraz podobno żyje jednak nie daje głosu :(

Opublikowano

No ja świstu w swoim nie słyszę i w żadnym seryjnym 1.8T nigdy nie słyszałem. DV owszem słychać w kabinie ale nic poza tym.

Opublikowano

Ne serii to ani za bardzo swistu nie slychac a dv tym bardziej na seryjnym dolocie.

Wysłane za pomoca sputnika.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zawsze przy większych obrotach albo przy szybkim przyśpieszaniu było słychać świst, po zdjęciu nogi z gazu wyciszał się. Teraz tego nie ma i nie ma buta. 12 sec do 100 to stanowczo za dużo. Na co stawiacie?

Opublikowano

Na vaga chyba ze lubisz wymieniac w ciemno.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

W vagu pokazuje że jest wszystko ok, turbina dostaje tyle ile chce komputer, 0 błędów. Samochód stoi u mechanika, podejrzenia padają na przepustnice.

Opublikowano

Ale kto tak mówił mechanik ze jest ok? przepustnica? daj spokój chyba ten mechanik nie wie za bardzo co robi, załatw sobie tego vaga i zrób dynamicznie 002 033 115 będzie taniej.

Opublikowano

Tzn nie pokazuje żadnych błędów, turbina dostaje tyle ile potrzeba. Wszystko będzie sprawdzane na nowo. Problem w tym że jestem w Anglio i znaleźć dobrego mechaniora jest ciężko, ten akurat się zna, to były przypuszczenia, rozkręci, zobaczy i porobi logi, muszę to zrobić jak najszybciej z uwagi na to że chcę zrobić 200+km

Mógł by mi ktoś pomóc znaleźć pasujący kabel do vaga na angielskim ebayu?

Opublikowano

hmm moze masz uklad nieszczelny.. mi gdzies podwiewalo lewe powietrze i tez mocy zero...sprawdz dokladnie wszystkie węże..węzyki... moze cos peklo ,poluzowalo sie... ja obstawiam nieszczelny uklad..choc moge sie mylic :)

Opublikowano

Dziękuję, Kabel zakupiony, we wtorek powinienem znowu porobić logi, mam nadzieję że ten będzie działał z b6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...