lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Rzeczywiscie podałem silnik z A6 ale to tylko dlatego ze w necie ciezko znalesc info na temat silników 3.0 w B7, z tego co znalazłem na forum to wsadzali ASB 233hp i BKN 204hp. Info o remoncie za dokłądnie 18tysi jest w tym temacie Pare samochodów juz miałem niby wszystkie z pełną historią i serwisem a zycie i tak pokazało swoje........ Jest jakas alternatywa dla 3.0 ???? interesuje mnie moc ok 200KM
bosniak_sg Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Rzeczywiscie podałem silnik z A6 ale to tylko dlatego ze w necie ciezko znalesc info na temat silników 3.0 w B7, z tego co znalazłem na forum to wsadzali ASB 233hp i BKN 204hp. Info o remoncie za dokłądnie 18tysi jest w tym temacie Pare samochodów juz miałem niby wszystkie z pełną historią i serwisem a zycie i tak pokazało swoje........ Jest jakas alternatywa dla 3.0 ???? interesuje mnie moc ok 200KM Co tam chcesz remontowac za 18 tys? Za samochod z przedzialu 2006-07 r trzeba dac okolo 40 tys i mozna znalezc egz ktory ma przynajmniej wtryski wymienione. Jezeli chcesz miec pewnosc na 100% kupujesz nie rozbity egz z niewiadomym przebiegiem, wymieniasz motor na wiadomy, jest na forum gosc ktory wsadzal silnik serii C... koszt okolo tych 18 tys i wiesz czym jezdzisz. Ja gdybym drugi raz kupowal takie auto to kupilbym z sprawdxonym przebiegiem w 100% jak najtaniej, wymienilbym mu wtryski jezeli po badaniu na stole by laly, zalal nowym najlepszym olejem i jezdzilbym. Rozrzadu bym nie wymienial szczegolnie w automacie i jezdzilbym.Alternatywa to 3.2 fsi, ale wiadomo jakie problemy przyspaza ten bezposredni wtrysk. Zapychajaca sie glowica, branie oleju, to samo 2.0 tfsi i tez nienajlepszy rozrzad, no i spalanie conajmniej o 1/3 wiecej niz diesel, a diesel po chipie miazdzy takie fsi.
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Słuchaj napisałem ze nie mam zamiaru inwestować w remont nawet złotówki w nowo zakupionym aucie, i dlatego zapytałęm co polecacie........... Zauważyłem nowy trend na forum, cytowanie wszystkiego i wszystkich ....... Nie zaśmiecajmy. Edytowane 20 Stycznia 2015 przez lukaszooo
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Panu podziekujemy. Który silnik polecacie w 3.0 b7, bede dysponował ok 10 tysiącami euro, auto raczej bedzie szukane u gebensa. Patrząc na ceny na róznych zagranicznych forach z racji na moje wyposazenie minimum celuje w rocznik 2007. Konkretne pytanie jakiego silnika szukać i jaki przebieg jest bezpieczny ????? Nie mam zamiaru bawić sie w kupno trupa zeby go remontować.........
bosniak_sg Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 1.9 tdi najlepiej przebieg do 50 tys. Temat to WADY I ZALETY 3.0 tdi a nie HALO TO JA LUKASZ JAKI MI SILNIK POLECACIE? Aha powinno jeszce byc "sam nie wiem czego chce i jeszcze nie wiem co?". Zaloz osobny temat a nie zasmiecaj watka. Przy tylu postach to troche wstyd zeby nie wiedziec co i gdzie pisac i nie miec wyrobionej opinii nt. konkretnego silnika.
trepek Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Słuchaj napisałem ze nie mam zamiaru inwestować w remont nawet złotówki w nowo zakupionym aucie, i dlatego zapytałęm co polecacie........... Zauważyłem nowy trend na forum, cytowanie wszystkiego i wszystkich ....... Nie zaśmiecajmy. Nikt Ci gwarancji nie da, że za miesiąc-dwa nie będzie problemów z wtryskiwaczami czy rozrządem. Po drugie nie kupujesz nowego samochodu tylko używanego 8 latka. Ryzyk-fizyk z takimi samochodami. Za kwotę jaką posiadasz możesz kupić nowe Punto w salonie i nie inwestować ani złotówki przez 3 lata.
bosniak_sg Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Oo to mu dobrze podpowiedxiales, bo ja juz wyczerpalem argumenty, jeszcze Logana nowego kupi za te pieniadze, tylko niech nie pomyli z Wolverine.
Pucek Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Panu podziekujemy. Który silnik polecacie w 3.0 b7, bede dysponował ok 10 tysiącami euro, auto raczej bedzie szukane u gebensa. Patrząc na ceny na róznych zagranicznych forach z racji na moje wyposazenie minimum celuje w rocznik 2007. Konkretne pytanie jakiego silnika szukać i jaki przebieg jest bezpieczny ????? Nie mam zamiaru bawić sie w kupno trupa zeby go remontować......... Proponuję 2.0tfsi, w serwisowaniu znacznie tańszy i problemów z nim znacznie mniej jak z 3.0tdi przy ewentualnej wymianie wtrysków/rozrządu, lpg nie planujesz więc możesz kupować, 2.0tfsi jak i 3.0tfsi można samym programem podciągnąć do ok. 280 KM i to już jedzie, nie są to wyżyłowane silniki bo po odpowiednim zainwestowaniu można śmiało dobić do 330 KM Prawda jest taka że 3.0tdi przy ostrej jeździe dobije do 12l/100km a takie 2.0tfsi wciągnie 18l i więcej
bosniak_sg Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Wątek jest o wadach i zaletach 3.0 tdi a nie co Łukasz ma kupić? Ja się pytam, gdzie jest moderator? Poza tym pytał o 3.0 w B7 a nie o zlopiace olej 2.0 tfsi. Poza tym nie chce dokładać złotówki, a ty mu tu wyjezdzasz o inwestycjach.
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Konkretne pytania. 1. Jakie wsadzali silniki 3.0 tdi do B7. ASB i BKN ???? 2. W 1.9 przy ok 250 tys zaczynają sie naprawy turbo, dwumas, wałki itp jak sprawa wygląda w 3.0 ????? 3. Ile kosztuje kompleksowa wymiana rozrządu ???? W tym temacie znalazłem ze ok 3 tysięcy + robota 4. Dlaczego lejące wtryskiwacze w tym silniku powodują takie spustoszenie ??? w zwykłym dieslu powodują nierówne prace brak mocy kopcenie itp. Przeczytaj moj pierwszy post, podałe proste pytanie a ty w koło to samo. Remont a ekspluatacja to chyba dwa inne słowa. Edytowane 20 Stycznia 2015 przez lukaszooo
bosniak_sg Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Wsadzali bkn a rok później asb 204 km i 233 km moment ten sam turbo to samo, po chipie to samo. Turbo w jednym przejeździe 300 tys w innym 50 każdy kto się zna choćby min na motoryzacji odpowie sobie dlaczego. Kompleksowa wymiana rozrządu to jak sobie sam napisales do 3000 za czesci + robota W każdym silniku wtryski robią takie same spustoszenie tzn wypadają dziury w tlokach, tylko tu w krótszym czasie bo objawy są prawie natychmiastowe, a jak ktoś bagatelizuje to ma buum. One po prostu szybko padają od momentu podlewania do lania. Czyli inaczej mówiąc zaczynają przypuszczać i zaraz potem leja. Edytowane 20 Stycznia 2015 przez bosniak_sg
Pucek Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 W kazdym poscie pytam o to samo a wy w kazdym odpowiadacie nie na temat. Konkretne pytania. 1. Jakie wsadzali silniki 3.0 tdi do B7. ASB i BKN ???? 2. W 1.9 przy ok 250 tys zaczynają sie naprawy turbo, dwumas, wałki itp jak sprawa wygląda w 3.0 ????? 3. Ile kosztuje kompleksowa wymiana rozrządu ???? W tym temacie znalazłem ze ok 3000 tysięcy + robota 4. Dlaczego lejące wtryskiwacze w tym silniku powodują takie spustoszenie ??? w zwykłym dieslu powodują nierówne prace brak mocy kopcenie itp. 1. W B7 były tylko BKN i ASB 2. Ktoś kiedyś napisał że wtryski przy naszym paliwie wytrzymują 120tyś km, u mnie były wymieniane przy 110tyś i do dziś są w bdb stanie (182tyś), padają czasem termostaty, EGR się zapycha tak że nie da się go wyczyścić i lepiej kupić nowy, sprzęgło z dwumasem NIBY pada przy przebiegach około 220 tyś (tyle mieli ludzie którzy wymieniali), występują problemy z kolektorami bo plastikowe klapki pękają ale temat do załatwienia za 350 zł, zawsze może coś paść 3. Mało kto wymienia rozrząd jak mu nic nie dzwoni, to nie 1.9 i tu nie są małe koszty, części do rozrządu niby 5000 zł + robota, jak zaczyna się coś robić to ludzie wymieniają napinacze (2x 450zł) i też wystarcza, jak masz pecha i ktoś lał do bani olej to niestety, ale jak przy odpalaniu jest cicho to każdy temat olewa 4. Nie potrafię dobrze odpowiedzieć, ale jak leją lekko to nic się nie dzieje, tutaj jest 6 garów i że leje 1 jest ciężko wyczuć, więc potem dzieje się to co się dzieje
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Wkoncu konkretna odpowiedz, dzieki Pucek
bosniak_sg Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Przeczytaj moj pierwszy post, podałe proste pytanie a ty w koło to samo. Remont a ekspluatacja to chyba dwa inne słowa. Masz racje pytałes w pierwszym poscie o remont, a ja o eksploatacji pisałem. Po wypaleniu dziur w dwóch tłokach kolega za remont silnika zapłacił 11200 zł, ale to od razu było z wymiana rozrządu. Przyjmujac koszt części rozrządu na poziomie do 3 tys zł za remont z robotą zapłacił coś koło 8 tys.
vwbartus Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Łukasz piszesz że dysponujesz kwotą około 10 tys euro i że będziesz szukał auta w niemcowni . To już sprowadzam cię na ziemie zapomnij o kupnie auta tam w tej kwocie . Owszem zdarzają sie okazje za 5-7 tys euro . no ale chyba wiesz że okazje to tylko w ERZE hehe , sam sobie popatrz że dobre B7 tam zaczynają sie od 10 - 11 tys euro . Też tam chciałem kupić auto ale szybko mi spędził sen z powiek PODATEK 19 % czyli od 10 tys euro zapłacisz 8 tys zł podatku
sleza Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Te silniki robią po 400tys przebiegu bez żadnego remontu.
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Jaką kwotą bede dysponował okaże sie jak bede w trakcie szukania auta, puki co zastanawiam sie co wybrać.
vwbartus Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Bierz 3.0 ASB ale jak szukasz b7 z 2007 roku to bedzie to ASB dźwięk silnika petarda , praca bajka . Też przesiadłem się z 1.9 ASZ na 3,0 ASB i się zakochałem a reszta się nie liczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się