Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Na wysokoich obrotach spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Podczas jazdy na wysokich obrotach np. przy wyprzedzaniu jest takie szarpnięcie ( tak jakby się coś przytkało i trwa to ułamek sekundy) i auto dalej jedzie tylko tyle że jak by miało zatkany filtr paliwa i tak właśnie po pierwszym razie myślałem,ale po wymianie na nowy dalej dzieje się tak samo.wszystko mija gdy zgaszę auto i odpale wszystko wraca do normy,nie pokazuje żadnych błędów.Proszę o podpowiedż co może być przyczyną.

Opublikowano

wtrysk sterujacy być może pada

---------- Post dopisany 06-04-2014 at 06:22 ---------- Poprzedni post napisany 05-04-2014 at 18:10 ----------

po tym co piszesz sterujacy do wymiany lub naprawy i nie ma sie co dalej rozpisywać. wiecej ci na pw napisalem.

Opublikowano

u mnie też tak było i okazalo sie własnie ,że sterujacy wtrysk swoje juz widział i trzeba było go wymienić ,zapłaciłem 160zl z wysylka z gwarancją i auto smiga i nic już takiego sie nie dzieje.

Opublikowano

Po wielu kombinacjach odpiolem niebieski i czerwony wezyk od turbo i gruszki i zmostkowalem wezykiem turbo z gruszka. Efekt- auto juz idzie na kazdym biegu normalnie bez przerywania, lecz wydaje mi sie ze jakby slabszy bardziej mulowaty. Za usterke odpowiedzialny chyba bedzie n75 a nie wtrysk. CZy odpiety n75 moze byc przyczyna slabszego auta i czy mozna bez niego jezdzic ?

Opublikowano

Tak będzie słabsze, bo "by-pass" pompuje max 0.7bara, więc dlatego samochód ma mniej mocy.Można jeździć i nic się nie stanie.

Opublikowano

Zmien n75 na sprawny, taka jazda moze bardziej zaszkodzic niz pomoc. Skoro konstruktorzy audi zamontowali zaworek to on musi tam byc

Opublikowano

Zregeneruj go :) sprężynka dobrze dobrana z długopisu i auto znów ma pełną moc :) opis co i jak znajdziesz na forum :)

Wysłane z telefonu stacjonarnego.

Opublikowano

I sprawdz jeszcze czy czasem gdzieś nie zasysa lewego powietrza.. Ja tak mam u siebie.. Po wymianie ecu,turbinki itp na wysokich obrotach traci moc.. Posprawdzalem i okazuje sie ze mój IC jest dziurawy jak ser.. Dzisiaj wymieniam i zobaczymy co będzie dalej .. :)

Pozdrawiam

Opublikowano

Kumpel miał IC dziurawy i ciągnął tylko do 3tys obr, powyżej już nie można było go wkręcić :D

Opublikowano

No ja tak na 3 biegu dochodze do 4tysia później wywala bład 00575.

Wyłączę i załączę silnik na nowo i znowu pomyka.. :)

Pozdrawiam

Opublikowano

ja u siebie tez mam coś podobnego przy 3 tyś jest cos w stylu hmm wyjechaniu z lasu w podmuch wiatru.. auto przestaje ciagnać.. po odpuszczeniu i wciśniećiu gazu leci dalej.. znajomy ma podobnie w afn.. nie ogarniesz xD...:facepalm:

Opublikowano

ja mam dokładnie tak samo jak kolega wyżej :) zazwyczaj przy 3 tys obrotów łapie muła ale po odpuszczeniu pedału gazu jest już dobrze :) przydałaby sie jakaś podpowiedź w czym szukac problemu bo nieraz np przy wyprzedzaniu można się niemile zaskoczyć :facepalm: ;p

Opublikowano

ja sie zdziwiłem... dobrze że uprzejmy kolega z a6 odpuścił gaz i dał sie schowac :banan: bo miałbym bliski kontakt z PKS

a ogólnie warto podmnienic wtrysk sterujący ;) a nóż widelec to bedzie to ;d

Opublikowano

Po co wymieniać w ciemno ? Logi dynamiczne i wszystko będzie jak na dłoni.

Wysłane z telefonu stacjonarnego.

Opublikowano

Tak jak kolega wyżej napisał, ten problem rozwiążą logi dynamiczne i od tego trzeba zacząć. Bez sensu wymieniać coś jeżeli nie ma pewności, że jest to uszkodzone. Przyczyn notlauf'a może być dużo...

Opublikowano

Ja kiedyś słyszałem o metodzie sprawdzania wtrysku sterującego omomierzem, jeżeli wyświetla jakieś wartości to znaczy że jest dobry

Opublikowano

logi dynamiczne robi sie vag-com ? może ktoś opisac proces tego zabiegu lub odesłac do tematu na forum ;)?

Opublikowano

W dziale Diagnostyka VAG znajdziesz wszystkie potrzebne info :)

Wysłane z telefonu stacjonarnego.

Opublikowano
No ja tak na 3 biegu dochodze do 4tysia później wywala bład 00575.

Wyłączę i załączę silnik na nowo i znowu pomyka.. :)

Pozdrawiam

ja u siebie tez mam coś podobnego przy 3 tyś jest cos w stylu hmm wyjechaniu z lasu w podmuch wiatru.. auto przestaje ciagnać.. po odpuszczeniu i wciśniećiu gazu leci dalej.. znajomy ma podobnie w afn.. nie ogarniesz xD...:facepalm:

Witam.mi się też tak robiło tak jak by się turbo wylaczalo.zmiana oleju silnikowego na castrol i ręką odjął.po dziś spokój od 5 lat.pozdrawiam

Opublikowano

U mnie podobny problem rozwiazalem na autostradzie :). Auto lapalo notlaufa w okolicach 2500obr ale tylko na 3 i 4 biegu. Wiec biegi zmienialem przy 2000obr i grzalem na piątce ile fabryka dała. Przejechałem tak z 30 km i od 2 miesiące żadnego notlaufa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...