bongod Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Jak w temacie . Programik na około 190 . Wtryski benzynowe od bexa . Dziwią mnie czasy wtrysków gazowych bo mniejsze niż na benzynie . Na zimnym silniku korekty lambdy około 20 na plusie, tak ma być???? B E N A -STATYCZNE VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM -DYNAMICZNE VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM G A Z -STATYCZNE VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM -DYNAMICZNE VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Imhotet Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Cos jest napewno nie tak przynajmniej na logach z gazem zobacz ze przy 5840rmp doladowanie zadane to 0,87 a masz 0,54 i to jest nagly spadek, pozniej turbo juz nie jest w stanie napompowac tego co chce program. Widac to tez po przeypywie powietrza. Na benzynie tego nie widac.. ale ja Ci nie wyjasnie dlaczego tak jest..
wampir Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Sonda do podmiany i sprawdzenia, albo cos nie tak z programem...
tkuczera Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Z programem wszystko ok. Problem jest z LPG. Wtryski nie dają odpowiedniej ilości LPG dlatego sonda ma tak dużą korektę na + i przy wyższych obrotach spada doładowanie na LPG.
wampir Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Przeciez to sa logi na benzynie: 12.83 5760 140.6 19.76 154.81 12.48 3.1 0.540 13.34 5880 139.1 19.76 155.58 13.00 2.3 0.360 13.88 6000 134.6 19.24 153.08 13.52 1.6 0.280 14.39 6080 131.6 18.72 154.28 14.05 1.6 0.380 14.91 6160 130.8 18.20 153.33 14.56 0.8 0.380 15.42 6280 128.6 17.68 152.83 15.08 0.8 0.400 15.96 6360 130.1 18.20 154.08 15.59 0.8 0.420 16.47 6440 127.1 17.68 154.08 16.13 0.0 0.400 Dla Ciebie wartości od 0,540 d 0,400 sa poprawne?
bongod Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2014 tak mapki wyglądają i faktycznie jak z 1.3 spada do 0.7 na końcu to nie ma mowy żeby to chulało . Teraz pytanie czemu tak się dzieje :/ . https://imageshack.com/i/nmqqovj ---------- Post dopisany at 08:46 ---------- Poprzedni post napisany at 08:44 ---------- a mówie tak na podstawie tej tabelki https://www.google.pl/search?q=czasy+wtrysk%C3%B3w+hana+z%C5%82ote&sa=X&biw=1366&bih=643&tbm=isch&imgil=bEjb5XLDRfqBlM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn3.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcQvn23bLo-U1rix0xc-e1vlAvSZx3qyI-vdkBDfvHs-CK9IewWa%253B1366%253B768%253B2-LHpINvvBciPM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fw.bmw-klub.pl%25252Fforum%25252Fviewtopic.php%25253Ff%2525253D17%25252526t%2525253D185937%25252526start%2525253D15&source=iu&usg=__tO_Q5bMGug5dIe8rrRFgPncb7tI%3D&ei=t7dUU87JIsrdPbn1gJAB&ved=0CHYQ9QEwCQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=B9Jm0ENhNpwV_M%253A%3BtxenAw0gpdi57M%3Bhttp%253A%252F%252Fobrazki.elektroda.pl%252F5309333500_1395566028.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.elektroda.pl%252Frtvforum%252Ftopic2782960.html%3B793%3B343
Galetto Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Tak jak wampir mówi przyjrzyj się sondzie. Rozumiem, że o szczelności nie trzeba wspominać? Co do mapy LPG to mnożnik jest do du..y. Kiedy ostatni raz instalka była strojona tak od zera z kalibracją itd?
gregor10 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Przeciez to sa logi na benzynie: 12.83 5760 140.6 19.76 154.81 12.48 3.1 0.540 13.34 5880 139.1 19.76 155.58 13.00 2.3 0.360 13.88 6000 134.6 19.24 153.08 13.52 1.6 0.280 14.39 6080 131.6 18.72 154.28 14.05 1.6 0.380 14.91 6160 130.8 18.20 153.33 14.56 0.8 0.380 15.42 6280 128.6 17.68 152.83 15.08 0.8 0.400 15.96 6360 130.1 18.20 154.08 15.59 0.8 0.420 16.47 6440 127.1 17.68 154.08 16.13 0.0 0.400 na tym logu z sondą wszystko w porządku. gaz do regulacji.
bongod Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Tak jak wampir mówi przyjrzyj się sondzie. Rozumiem, że o szczelności nie trzeba wspominać?Co do mapy LPG to mnożnik jest do du..y. Kiedy ostatni raz instalka była strojona tak od zera z kalibracją itd? Gaz jest regulowany co tydzień więc chyba nie da się go wyregulować . W tym tygodniu będzie reduktor wywalany i przeglądany no i jak to nic nie da to przejde na niebieskie hanki i zobaczę . Szczelność kompresorem sprawdzona nic nie syczy , turbo wolno wstaje nie wiadomo czemu (po odpieciu rurki od gruchy nie przeładowuje może siada powoli ale oleju ni grama nie zasysa).
Galetto Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Hany zielone obrabiają 190KM z palcem w tyłku, a gold to to samo. Jesteś pewien, że są bez dysz? Jeżeli taki mnożnik wychodzi po autokalibracji to problem nie leży po stronie LPG, a PB. Tylko jak wiadomo problemy z zapłonem bardziej uwidaczniają się na LPG niż na PB.
bongod Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 Tak na sto procent są bez dysz . A co z zapłonem może być np. Że taki mnożnik jest? ---------- Post dopisany at 09:08 ---------- Poprzedni post napisany at 06:34 ---------- Gość wyjmuje ten reduktor bo dojrzał że czasem cisnienie skacze do 2 barów i że to może sprężyna membrany być . Możliwe to ? I czy to może mieć związek z mnoznikiem? ---------- Post dopisany at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany at 09:08 ---------- Ma jutro rano wsadzić na podmianke żeby sprawdzić czy to wina reduktora kme silver . Pytanie brzmi czy on da rade przy 190 km? ---------- Post dopisany 11-06-2014 at 08:23 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2014 at 17:00 ---------- Jak by ktoś pytał turbo nadal późno wstaje hehehe oblukałem już wszystkie przewody i podociskałem opaski kat wymieniony więc to chyba turbo .VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się