Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulca tylnego w autach FWD - 280mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

piasty z a6c4, przednie tarcze hamulcowe golf V, jarzma + zaciski s8d2. dodatkowo drobnica typu podkladki i delkiatne lizniecie zacisku, linka recznego zostaje ori.

eQjCfde.jpg

U8kj97k.jpg

Uh03Mzn.jpg

EMsynhP.jpg

Opublikowano

Wrzuć to do warsztatu:wink: Na szybko przeglądałem na alledrogo zaciski od S8 D2 no i mało ich jest:kwasny: któreś od A8 D2 nie będą takie same? Nie orientuję się w ogóle jakie tam zaciski wychodziły i czy czymś się różnią te od eSy i zwykłej A8

Opublikowano

zaciski a8 i s8 wygladaja na identyczne. roznica to jarzmo.

Opublikowano

A te delikatne lizniecie zacisku to o co chodzi?

Opublikowano

tego nie wiem :D dostalem tylko informacje ze widac miejsce przy skladaniu calosci i wymagany jest delikatny szlif

Opublikowano

Zakładałeś to u siebie?

Opublikowano

Masz możliwość sprawdzenia numeru jarzma? Ciekawe czy to wejdzie pod felge 15" bo takie mam zimówki:facepalm:

Opublikowano

No wreszcie coś sie ruszyło w temacie , rozstaw tylnych kół sie nie zmienił po założeniu innej piasty ?

Opublikowano

Co z ABS em ????

Opublikowano
Co z ABS em ????

dev na 2 zdjeciu chyba widac koronke ABS ale na czym ona sie trzyma to niewiem

Opublikowano

jarzma 280mm mają numer BDA511 - producent TRW rzecz jasna - mowa tu o nowych jarzmach

same zaciski w a8 czy s8 były te same - chodzi o quattro bo w ośce 2.8 a8 z tyłu były zwykłe pełne 245x10

tylko mam pytanie, w a8 linka szła jak gdyby z boku do zacisku, jak to zostało pogodzone?

co do absu, podejrzewam że koronka z C4 ma tyle samo ząbków co koronka w tarczy zwykłej ośki

Opublikowano

Klocek z S8 D2 , jak do zacisku ? Mógłby więcej pokrywać. Na górze tarczy klocek bierze od krawędzi tarczy ?

Opublikowano

Klocki będą 1cm niższe niż te seryjne od golfa pod te tarcze i nic z tym się nie zrobi. Ważne żeby były jak najblizej krawędzi końcowej tarczy jak na foto

---------- Post dopisany at 08:38 ---------- Poprzedni post napisany at 08:37 ----------

Klocek tez może być jakikolwiek bo wszędzie szedł ten sam. Czy to ESA czy a8, czy golf iv

Opublikowano

[quote

tylko mam pytanie, w a8 linka szła jak gdyby z boku do zacisku, jak to zostało pogodzone?

Czy autor tematu mógłby zrobić więcej zdjęć? Szcególnie jak podchodzi linka ?

Opublikowano

Moglby gdyby nie byl kilkaset kilometrow od auta ;)

Opublikowano
Moglby gdyby nie byl kilkaset kilometrow od auta ;)

to moze ktoś kto jest na miejscu zrobi ?

sprawdziłem wysokość tarczy tył S8 D2 ( 42,4 mm) , Golf V ( przód ) ok. 50 mm . Jak zostało to spasowane ? Samo jarzmo S8 D2 i tarcza idealnie w środku jarzma ?

Opublikowano

Niestety - forever alone. Auto stoi i czeka. Jak tylko bede mogl to zrobie wiecej zdjec.

Opublikowano

poliftowa tarcza a8 ma ok 46mm

---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:05 ----------

ale w tym przypadku ciezko jest porownac tarcze rezaną od nierezanej tym bardziej, bo wszystko jest z innej parafii, trzeba przymierzyć, obliczyć ewentualnie dopasować za pomocą podkładek wsio

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...