przemciotorun Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 tarcza 280/24 z t4 przod stoczona po 1 mm z obu stron i dystans ok 1-2mm i pasuje, albo ta sama tarcza i od strony zewnetrznej stoczona 2mm i pasuje praktycznie p&p
booster70 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Ale lipa z dostepnoscia jarzm w necie, tezeba szukac w okolicy
pioteros Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 za to do 269 jest pelno a roznica prawie zadna
franekd4 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 -tarcza przednia z t4-rki wentylowana czy pelna ?
pioteros Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 24MM zadna pelna nie ma raczej ;]
przemciotorun Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 tarcza z t4 2,5 przod, 280/24 stoczona po 1 mm + adapter (jak mozna to tak nazwac....) blaszka odsuwajaca jarzmo o 1mm, odgiac trzeba troche oslone bo ocieraja, nie trzeba docinac, i przegiac mocowanie wezyka zeby dac mu troche luzu, i przelozyc reczny za amortyzator..... kloce do zacisku 43 jest taki sam czy a4/b5 czy s8/a8/d2 czy passat...
wesz82 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Pany a do swapu z a8 tj 269/22 potrzebuje cos jeszcze z tej a8 bo mam nagrane zaciski ale wole zapytac.czy moje oslony stykna???
pioteros Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 moga byc ale pamietaj ze w a8 inaczej szla linka recznegopoza tym moze niedlugo bede mial komplet z a8 na tyl, przedlift czyli zeliwne zaciski i tarcza 269/20
wesz82 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) No wlasnie Tomek cos mi mowil o tej lince. Czyli musze miec dluzsza linke pod te z a8 czy ori styka?pisz Piotrze w jakiej cenie bys mial bo ja dostane za 80dyszek za szt tylko nie wiew czy to zeliwo. No i zakupilem i takie chyba jak Twoje tj gostek powiedzial ze tarcza po zmierzeniu miala 270/20. Orientuje sie ktos od czego dawac tarcze i czy cos jeszcze musze kombinowac?? Edytowane 29 Lutego 2016 przez wesz82
pioteros Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 raczej innej tarczy nie wymyslisz pod to konkretne jarzmo z a8
przemciotorun Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 linka zostaje stara..... z a8 ma inne mocowania ale jak by ktos chcial to ma na sprzedanie za 20zl...
wesz82 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Czyli brac tez ta z a8 pod ten zacisk Piotrze?? Dobra.dzwonił gość co niby miał mi przesłać zaciski ale nie prześle bo ktoś mu wiecej zaproponował Podpowiedzcie proszę czego dokładnie mam szukać na tył pod 269 Edytowane 2 Marca 2016 przez wesz82
wesz82 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Czyli zaciski z c5 4,2 i teraz pyt jaka tarcza tam była bym dobrał dobrze??? Jak tarcza z polifta tj dalej d2 jaki rozmiar??? I czy to wsio co potrzebuje????
pioteros Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Jakie pare mm? Ja w b5 miałem 245x10, zmieniłem na 269x22 i było miód, przy dosyć lekkiej budzie dawał radę
wesz82 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Sens jest bo to juz wentyl a nie lita. Dobra mam w a6c5 4,2 tył miał 269/22. Co z tą tarczą z a8?? Swoją drogą to cenią sie za zaciski z c5
pioteros Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 tarcza musi byc od a8 bo jest plytsza i latwiej dostosowac zacisk z jarzmem do niej podkladka, c5 sa za glebokie i juz nic nie zrobisz
wesz82 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Piotrek ok ale mam brac z a8 d2 fl tarcze 269/22???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się