Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AWX 309 KM 522 Nm by Juby_p


Blachu

Rekomendowane odpowiedzi

Będzie SSAĆ powietrze :jerk::jerk::jerk::jerk:

---------- Post dopisany at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ----------

Krzysiek wsadzaj taką turbinę jak Piotrkowi przywiozłem:decayed::decayed:

chyba jaka kazałem ci kupić :P

No to prawda:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu nagrałem 0-100 :decayed: oczywiście start mógłby być lepszy, ale nie próbowałem dalej - nie ma co babci męczyć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu nagrałem 0-100 :decayed: oczywiście start mógłby być lepszy, ale nie próbowałem dalej - nie ma co babci męczyć :decayed:

milion przelotu i takie rzeczy babci robisz? :decayed:

dobrze pop..la :oklasky:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doładowanie 1.5 bara, u góry jest mniej ;)

daniels jaki milion przelotu? :decayed: teraz to ma z 1,5 mln :grin:
A tak poważnie to będzie ok 320 tys, sprawdzone w Aso ;)

---------- Post dopisany 19-06-2014 at 12:44 ---------- Poprzedni post napisany 05-06-2014 at 05:50 ----------

Powoli do przodu :kox: trochę mocy i momentu przybędzie :naughty:

WP_20140619_12_03_57_Pro.jpg

WP_20140619_12_04_54_Pro.jpg

WP_20140619_12_06_53_Pro.jpg

Edit:

Stage 2 ukończone :decayed: Wszystkie prace mechaniczne, strojenie itd wykonał Juby_p z naszego forum :hi: Jeszcze raz wielkie dzięki mistrzu :hi::notworthy::notworthy::notworthy:

Seryjne pompowtryski AN pozwoliły na zrobienie 200 KM (jako ciekawostkę podam, że mają trochę mniejszą dyszę niż pompki BA). Na wiosnę wpadną nowe końcówki AL, ewentualnie pompki BJ, więc góra obrotów będzie lepsza :naughty:

Teraz czas na wykres, podkreślam, że jest on roboczy, finalny będzie po ogarnięciu większych pompek na wiosnę :wink:

j5mplvtr.jpg

Wykonane modyfikacje:

- turbosprężarka GTB1756vk,

- FMIC 180x550x65 - wejście i wyjście IC przerobione tak by cooler znajdował się jak najniżej w zderzaku,

- dolot 54mm z kwasówki w polerce,

- DP 2,75",

- TIP w polerce,

- wycięty środkowy tłumik,

- EGR out - wspawana klapa gaszenia z 2.5 tdi,

- usunięty przepływomierz,

- tarcza sprzęgła 228mm obita kevlarem oraz wzmocniony docisk,

- kontrola startu.

Fotki z prac:

n8b4ke9j.jpg

8ftyks9f.jpg

uqxc6fpb.jpg

gz92kx3o.jpg

mcop7nqm.jpg

ak7ahlpb.jpg

Tak auto odpycha się obecnie :decayed:

Edytowane przez Blachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne mody :) powiedz mi ile pokazuje przeplywka g/s na tym setupie ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne mody :) powiedz mi ile pokazuje przeplywka g/s na tym setupie ? :)

Nie mam pojęcia na tą chwilę :) Przepływka jest usunięta, a reszta idzie po MAP, jeśli się nie mylę ;p bo jakimś wielkim znawcą nie jestem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wynik to niuton byłby utrzymany w większym zakresie i moc była by z 10-15ps większa ale ograniczył stan pompowtryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne mody :) powiedz mi ile pokazuje przeplywka g/s na tym setupie ? :)

przeciez to nie benzyna by mial Ci mowic g/s ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne mody :) powiedz mi ile pokazuje przeplywka g/s na tym setupie ? :)

przeciez to nie benzyna by mial Ci mowic g/s ;)

niby można podać jakby wartość była jeszcze w zakresie pomiarowym MAF:) i i byłby MAF wogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek a ja się do Ciebie wybieram i wybieram i wybrać się nie mogę :decayed: TIP z kwasówki elegancko wygląda, mam prawie taki sam zestaw ciekawe jak wyjdzie u mnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek a ja się do Ciebie wybieram i wybieram i wybrać się nie mogę :decayed: TIP z kwasówki elegancko wygląda, mam prawie taki sam zestaw ciekawe jak wyjdzie u mnie :)

To tak samo jak ja ci spawałem TIPA i spawałem:) spoko znajdziesz chwile wolnego wpadaj ogarniemy. Krzysiek ma TIP stage2:) z usunięciem MAF-a fizycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weźmiemy się za to moje auto w 2015 :) widzę Twoją prace i bardzo mi się podoba :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne mody :) powiedz mi ile pokazuje przeplywka g/s na tym setupie ? :)

przeciez to nie benzyna by mial Ci mowic g/s ;)

mówią mi ile powietrza przechodzi przez te rurki 54mm, nie sadzicie ze sa troche małe ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widze takie wyniki to nie mogę sie doczekać wiosny jak podjade do Piotrka na mody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne mody :) powiedz mi ile pokazuje przeplywka g/s na tym setupie ? :)

przeciez to nie benzyna by mial Ci mowic g/s ;)

mówią mi ile powietrza przechodzi przez te rurki 54mm, nie sadzicie ze sa troche małe ? :)

Skąd ta teoria? na 50mm zrobiłem w 1.9TDI 300PS i 540NM przy doładowaniu 2,3 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ktoś mi kiedys powiedział ze powinienem użyć wiekszych rurek niz 51mm a jak wiadomo w benzynie dmucha 1/10 tego co w dislu stad moje pytanie... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doładowanie 1.5 bara, u góry jest mniej ;)

daniels jaki milion przelotu? :decayed: teraz to ma z 1,5 mln :grin:

A tak poważnie to będzie ok 320 tys, sprawdzone w Aso ;)

---------- Post dopisany 19-06-2014 at 12:44 ---------- Poprzedni post napisany 05-06-2014 at 05:50 ----------

Powoli do przodu :kox: trochę mocy i momentu przybędzie :naughty:

WP_20140619_12_03_57_Pro.jpg

WP_20140619_12_04_54_Pro.jpg

WP_20140619_12_06_53_Pro.jpg

znajomo wygląda to turbo... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...