TyBucu 1 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Tak się zastanawiam, po zrobieniu programu na k04 + gratach, jak najszybciej "przywrocic" orginalne 150kucy? Chodzi o ewentualna kontrole norweskiego dozoru dróg i pojazdów, o ile większa moc nie jest wbita w dowód wykres z hamowni nie moze przekroczyc +15%, często są robione kontrole przydrożne i jeżeli zauważa jakies mody to daja czas 2tyg na stawienie sie do kontroli na hamownie. Wymiana sterownika powinna wystarczyc zeby zbic te kucyki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 zapodaj sobie drugi program w sofcie, robią takie rzeczy, powrót do 150ps będzie trwał parę sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 A jak wyglada przełączanie miedzy mapami? ---------- Post dopisany at 15:40 ---------- Poprzedni post napisany at 15:17 ---------- Dobra, juz widze wczesniej mi sie filmik nie zaladowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 zmiana map to motronic me7 a aeb to me3... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandrzej 0 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Zgadza się zbyt stary sterownik,tak jak u mnie. Ciężko wprowadzić korekty...bez nowego programowania kości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Kup sobie sterownik od AEB, Zdejmij immo i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 No właśnie tak myślałem, dzieki dev. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Aaaaaa.... U Ciebie jest na 5 wtyczek ECU. Robi sie tylko adaptację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 No to jak wkoncu, 2 programy? Czy wymiana sterownika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Wymiana sterownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Jaka tam Pamięć siedzi w tym sterowniku bo może ugrałbym i zaprojektował przełączanie map pod to..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 27c1024 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Myślę że dam radę zrobić to:) tylko teraz czasu mało może do wakacji bym zrobił ale auto doświadczalne mi jest potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 I jak tam, cos nowego w temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Brak czasu... dopiero co z Poligonu wróciłem a znowu wyjazd się szykuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol1172 3 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 27c1024 We wszystkich Aeb'ach taka jest?? sterownik mam na 5 wtyczek, jest wlutowana podstawka ale z kości nie można nic odczytać Miałem mieć kość z oryginalnym softem ale pewnie nic z tego nie będzie więc trzeba zacząć się znów orientować w temacie ---------- Post dopisany 04-06-2014 at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany 02-06-2014 at 22:29 ---------- Dziś udało mi się odczytać to co mam napisane na kości AM29F010B -77F 103GBA B 1998 AMD Chyba że coś pomyliłem to proszę o poprawę, naprawdę nieczytelny jest na niej napis ale starałem się coś z niej wyciągnąć Ciężko mi znaleźć taką pamięć w internecie więc może doradzicie jakąś zamienną i czy willem mi ją zaprogramuje. POtrzebuje wgrać seryjny program najlepiej na drugą kość. Programator też muszę jakiś zakupić więc moglibyście coś doradzić, ma to być głównie pod pamięć z tego sterownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 tak zobaczylem dopiero ten temat chyba najlatwiej było by szybko odpiąć wtyczke od N75 i doładowanie odrazu zostanie ucięte albo pominąć całkiem N75 i bezposrednio wg polaczyc z muszlą turbiny jednym wezykiem, wtedy w ogole nie bedzie doladowania bo klapa WG bedzie nonstop otwarta chyba to nie bedzie przestepstwo jesli zamiast oryginalnych 150 zostanie tylko ze 120 kunia?;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Nie wiem czy to przejdzie, z notloufem zostane odeslany spowrotem z terminem dodatkowym na 2 tyg. bo auto nie sprawne do pomiaru. Za to przy braku doładowania będzie dawał mocno na bogato, co wyjdzie w spalinach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 nie bedzie, bo maly przeplyw z turba = mało paliwa na awaryjnym 0.3b mozna spokojnie jezdzic, a na wiekszym turbo może bedzie jezdzil tak samo jak seria przy 0.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Może trochę nie na temat, ale czy w Twojej sytuacji, gdy masz tyle problemów z legalną jazdą tuningowanym autem (Audi A4) to nie będzie lepiej sprzedać i kupić S4 B5? Moim zdaniem masz solidny argument do rozmowy z żoną. Podsumuj sobie wszytkie koszty i zobacz czy jest to warte tego stresu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się