Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chwilowy powrot do stocku?


TyBucu

Rekomendowane odpowiedzi

Tak się zastanawiam, po zrobieniu programu na k04 + gratach, jak najszybciej "przywrocic" orginalne 150kucy?

Chodzi o ewentualna kontrole norweskiego dozoru dróg i pojazdów, o ile większa moc nie jest wbita w dowód wykres z hamowni nie moze przekroczyc +15%, często są robione kontrole przydrożne i jeżeli zauważa jakies mody to daja czas 2tyg na stawienie sie do kontroli na hamownie.

Wymiana sterownika powinna wystarczyc zeby zbic te kucyki?:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapodaj sobie drugi program w sofcie, robią takie rzeczy, powrót do 150ps będzie trwał parę sekund

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wyglada przełączanie miedzy mapami?

---------- Post dopisany at 15:40 ---------- Poprzedni post napisany at 15:17 ----------

Dobra, juz widze wczesniej mi sie filmik nie zaladowal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się zbyt stary sterownik,tak jak u mnie. Ciężko wprowadzić korekty...bez nowego programowania kości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie sterownik od AEB, Zdejmij immo i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak myślałem, dzieki dev.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaaaa.... U Ciebie jest na 5 wtyczek ECU.

Robi sie tylko adaptację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak wkoncu, 2 programy? Czy wymiana sterownika?:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka tam Pamięć siedzi w tym sterowniku bo może ugrałbym i zaprojektował przełączanie map pod to.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że dam radę zrobić to:) tylko teraz czasu mało może do wakacji bym zrobił ale auto doświadczalne mi jest potrzebne :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak tam, cos nowego w temacie?:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak czasu... dopiero co z Poligonu wróciłem a znowu wyjazd się szykuje...:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27c1024

We wszystkich Aeb'ach taka jest?? sterownik mam na 5 wtyczek, jest wlutowana podstawka ale z kości nie można nic odczytać :facepalm:

Miałem mieć kość z oryginalnym softem ale pewnie nic z tego nie będzie więc trzeba zacząć się znów orientować w temacie

---------- Post dopisany 04-06-2014 at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany 02-06-2014 at 22:29 ----------

Dziś udało mi się odczytać to co mam napisane na kości

AM29F010B

-77F

103GBA B

1998 AMD Chyba że coś pomyliłem to proszę o poprawę, naprawdę nieczytelny jest na niej napis ale starałem się coś z niej wyciągnąć

Ciężko mi znaleźć taką pamięć w internecie więc może doradzicie jakąś zamienną i czy willem mi ją zaprogramuje. POtrzebuje wgrać seryjny program najlepiej na drugą kość. Programator też muszę jakiś zakupić więc moglibyście coś doradzić, ma to być głównie pod pamięć z tego sterownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zobaczylem dopiero ten temat

chyba najlatwiej było by szybko odpiąć wtyczke od N75 i doładowanie odrazu zostanie ucięte

albo pominąć całkiem N75 i bezposrednio wg polaczyc z muszlą turbiny jednym wezykiem, wtedy w ogole nie bedzie doladowania bo klapa WG bedzie nonstop otwarta

chyba to nie bedzie przestepstwo jesli zamiast oryginalnych 150 zostanie tylko ze 120 kunia?;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to przejdzie, z notloufem zostane odeslany spowrotem z terminem dodatkowym na 2 tyg. bo auto nie sprawne do pomiaru.:facepalm:

Za to przy braku doładowania będzie dawał mocno na bogato, co wyjdzie w spalinach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bedzie, bo maly przeplyw z turba = mało paliwa

na awaryjnym 0.3b mozna spokojnie jezdzic, a na wiekszym turbo może bedzie jezdzil tak samo jak seria przy 0.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę nie na temat, ale czy w Twojej sytuacji, gdy masz tyle problemów z legalną jazdą tuningowanym autem (Audi A4) to nie będzie lepiej sprzedać i kupić S4 B5? Moim zdaniem masz solidny argument do rozmowy z żoną.

Podsumuj sobie wszytkie koszty i zobacz czy jest to warte tego stresu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...