Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zasysanie zbiornika paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panów szukam rady od dłuższego czasu jeżdżę z otwartym wlewem ponieważ po zamknięciu wlewu mocno zasysa mi zbiornik zawór N80

działa poprawnie nawet gdy cyka to zasysa bak możne ktoś miał styczność z podobna sytuacja i ma pomysł jak ten problem rozwiązać ??

czytałem ze VAG silnik [01] nastawy podstawowe [04] grupa wskazań [070].ale ja znalazłem tylko to

e9d2ce63c656d8e9m.jpg

panowie co to znaczy gdy na niektórych kanałach są takie napisy czy to oznacza braki w programie

e9d2ce63c656d8e9m.jpg

---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ----------

Panowie a przy wlewie to coś zaznaczone na czerwono to tez jest zawór

6c6d59e7c9097bfem.jpg

Opublikowano

Miałem podobnie W Adr powodem był padnięty zaworek odpowietrzający znajdujący się na obudowie filtra powietrza. Kupiłem używkę za 20 zeta i po kłopocie.

Opublikowano

Ja wymieniłem tarze ten zaworek na filtrze i nadal jest to samo tak jak pisałem on działa cyka

Opublikowano

Choć było by to dziwne ale może którys wężyk jest nie drożny.

Opublikowano

Myślisz o wężykach miedzy zbiornikiem a zaworkiem czy inne

Opublikowano

Tak własnie o tych wężykach myślę, b nic innego mi nie przygdzi do głowy. A ten zaworek to on na pewno dobrze działa? Może cyka ale nie koniecznie działa.

Ja bym zrobił tak, gdy zassie Ci bak to wtedy zdjął bym wężyk z zaworka ten so idzie od baku. Będzie wiadomo czy to zaworek albo przewód. Jeśli wtedy zassie poietrze po zdjęciu węzyka to wiesz że zaworek jest zablokowany.

Opublikowano

Deki to jest jakiś pomysł spróbuje i przekonam się czy to on ale czyżby dwa były walnięte

czy ten wężyk idący do zbiornika można przedmuchać sprężarką od strony zaworku??

moze wiesz co to znaczy gdy na niektórych kanałach są takie napisy czy to oznacza braki w programie czy niedostępne w tym modelu

Opublikowano
Tak własnie o tych wężykach myślę, b nic innego mi nie przygdzi do głowy. A ten zaworek to on na pewno dobrze działa? Może cyka ale nie koniecznie działa.

Ja bym zrobił tak, gdy zassie Ci bak to wtedy zdjął bym wężyk z zaworka ten so idzie od baku. Będzie wiadomo czy to zaworek albo przewód. Jeśli wtedy zassie poietrze po zdjęciu węzyka to wiesz że zaworek jest zablokowany.

ale N80 nie moze byc zablokowany, to dolot powoduje zasysanie zbiornika a nie ubywające paliwo ze zbiornika. Zawór i węże są drożne , a problem leży zapewne w zaworku który powinien dopuszczać świeże powietrze do zbiornika , a z tego co kiedyś szukałem jest on własnie blisko korka wlewu tylko aby się do niego dostać trzeba zdemontować zbiornik .

Trzeba też sprawdzić korek wlewu czy lekko można zasysać .

Opublikowano

Witaj bawol1 to fakt mam nieoryginalny korek możne tu leży przyczyna a zaworek o którym piszesz to ten który zaznaczyłem na fotce na czerwono

6c6d59e7c9097bfem.jpg

Opublikowano
moze wiesz co to znaczy gdy na niektórych kanałach są takie napisy czy to oznacza braki w programie czy niedostępne w tym modelu

AEB jest na tym uboższym sterowniku i nie ma kilku przydatnych funkcji :kwasny:

Opublikowano

Dzięki jak zauważyłem to ma dużo mniej nisz inne

Opublikowano

jak ten zaworek przy wlewie jest taki jak w 1.6 to watpia by byl zepsuty tam ino jest kulka co jak odwroci sie zatyka przeplyw, a idzie go wyciagnac bez wyciagania baku ale idzie sie wq

Opublikowano
Witaj bawol1 to fakt mam nieoryginalny korek możne tu leży przyczyna a zaworek o którym piszesz to ten który zaznaczyłem na fotce na czerwono

http://images63.fotosik.pl/956/6c6d59e7c9097bfem.jpg

nie wiem czy dokładnie ten , ale jest przy wlewie. nie dobierałem się do niego .

---------- Post dopisany at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany at 08:36 ----------

jak ten zaworek przy wlewie jest taki jak w 1.6 to watpia by byl zepsuty tam ino jest kulka co jak odwroci sie zatyka przeplyw, a idzie go wyciagnac bez wyciagania baku ale idzie sie wq

jak się do niego dobrać ? od strony wlewu ?

Opublikowano

a skąd wziąłeś drugi zaworek? może też jest trefny?

Opublikowano
Witaj bawol1 to fakt mam nieoryginalny korek możne tu leży przyczyna a zaworek o którym piszesz to ten który zaznaczyłem na fotce na czerwono

http://images63.fotosik.pl/956/6c6d59e7c9097bfem.jpg

nie wiem czy dokładnie ten , ale jest przy wlewie. nie dobierałem się do niego .

---------- Post dopisany at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany at 08:36 ----------

jak ten zaworek przy wlewie jest taki jak w 1.6 to watpia by byl zepsuty tam ino jest kulka co jak odwroci sie zatyka przeplyw, a idzie go wyciagnac bez wyciagania baku ale idzie sie wq

jak się do niego dobrać ? od strony wlewu ?

ściągnąłem nadkole i gumowa ''wneke'' co jest wokół korka wlewu potem węzyk i dwa zaczepy

Opublikowano
a skąd wziąłeś drugi zaworek? może też jest trefny?

kopiłem używkę ale działa poprawnie( chyba????) zalancza się przy temperaturze 80st i gdy ściągam przewód od filtra to czuć na palcu jak zasysa tylko czy ten zaworek po załączeniu powinien chodzić non-stop czy ma robić sobie przerwy

Opublikowano

im częściej chodzi tym lepiej ale chyba z przerwami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...