zybi67 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Witam panów szukam rady od dłuższego czasu jeżdżę z otwartym wlewem ponieważ po zamknięciu wlewu mocno zasysa mi zbiornik zawór N80 działa poprawnie nawet gdy cyka to zasysa bak możne ktoś miał styczność z podobna sytuacja i ma pomysł jak ten problem rozwiązać ?? czytałem ze VAG silnik [01] nastawy podstawowe [04] grupa wskazań [070].ale ja znalazłem tylko to panowie co to znaczy gdy na niektórych kanałach są takie napisy czy to oznacza braki w programie ---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ---------- Panowie a przy wlewie to coś zaznaczone na czerwono to tez jest zawór
jacek70 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Miałem podobnie W Adr powodem był padnięty zaworek odpowietrzający znajdujący się na obudowie filtra powietrza. Kupiłem używkę za 20 zeta i po kłopocie.
zybi67 Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 Ja wymieniłem tarze ten zaworek na filtrze i nadal jest to samo tak jak pisałem on działa cyka
pastaldo Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Choć było by to dziwne ale może którys wężyk jest nie drożny.
zybi67 Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 Myślisz o wężykach miedzy zbiornikiem a zaworkiem czy inne
pastaldo Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Tak własnie o tych wężykach myślę, b nic innego mi nie przygdzi do głowy. A ten zaworek to on na pewno dobrze działa? Może cyka ale nie koniecznie działa. Ja bym zrobił tak, gdy zassie Ci bak to wtedy zdjął bym wężyk z zaworka ten so idzie od baku. Będzie wiadomo czy to zaworek albo przewód. Jeśli wtedy zassie poietrze po zdjęciu węzyka to wiesz że zaworek jest zablokowany.
zybi67 Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 Deki to jest jakiś pomysł spróbuje i przekonam się czy to on ale czyżby dwa były walnięte czy ten wężyk idący do zbiornika można przedmuchać sprężarką od strony zaworku?? moze wiesz co to znaczy gdy na niektórych kanałach są takie napisy czy to oznacza braki w programie czy niedostępne w tym modelu
bawół1 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Tak własnie o tych wężykach myślę, b nic innego mi nie przygdzi do głowy. A ten zaworek to on na pewno dobrze działa? Może cyka ale nie koniecznie działa.Ja bym zrobił tak, gdy zassie Ci bak to wtedy zdjął bym wężyk z zaworka ten so idzie od baku. Będzie wiadomo czy to zaworek albo przewód. Jeśli wtedy zassie poietrze po zdjęciu węzyka to wiesz że zaworek jest zablokowany. ale N80 nie moze byc zablokowany, to dolot powoduje zasysanie zbiornika a nie ubywające paliwo ze zbiornika. Zawór i węże są drożne , a problem leży zapewne w zaworku który powinien dopuszczać świeże powietrze do zbiornika , a z tego co kiedyś szukałem jest on własnie blisko korka wlewu tylko aby się do niego dostać trzeba zdemontować zbiornik . Trzeba też sprawdzić korek wlewu czy lekko można zasysać .
zybi67 Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 Witaj bawol1 to fakt mam nieoryginalny korek możne tu leży przyczyna a zaworek o którym piszesz to ten który zaznaczyłem na fotce na czerwono
Marc!n Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 moze wiesz co to znaczy gdy na niektórych kanałach są takie napisy czy to oznacza braki w programie czy niedostępne w tym modelu AEB jest na tym uboższym sterowniku i nie ma kilku przydatnych funkcji
zybi67 Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 Dzięki jak zauważyłem to ma dużo mniej nisz inne
skPEPE Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 jak ten zaworek przy wlewie jest taki jak w 1.6 to watpia by byl zepsuty tam ino jest kulka co jak odwroci sie zatyka przeplyw, a idzie go wyciagnac bez wyciagania baku ale idzie sie wq
bawół1 Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Witaj bawol1 to fakt mam nieoryginalny korek możne tu leży przyczyna a zaworek o którym piszesz to ten który zaznaczyłem na fotce na czerwono http://images63.fotosik.pl/956/6c6d59e7c9097bfem.jpg nie wiem czy dokładnie ten , ale jest przy wlewie. nie dobierałem się do niego . ---------- Post dopisany at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany at 08:36 ---------- jak ten zaworek przy wlewie jest taki jak w 1.6 to watpia by byl zepsuty tam ino jest kulka co jak odwroci sie zatyka przeplyw, a idzie go wyciagnac bez wyciagania baku ale idzie sie wq jak się do niego dobrać ? od strony wlewu ?
stomi Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 a skąd wziąłeś drugi zaworek? może też jest trefny?
skPEPE Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Witaj bawol1 to fakt mam nieoryginalny korek możne tu leży przyczyna a zaworek o którym piszesz to ten który zaznaczyłem na fotce na czerwono http://images63.fotosik.pl/956/6c6d59e7c9097bfem.jpg nie wiem czy dokładnie ten , ale jest przy wlewie. nie dobierałem się do niego . ---------- Post dopisany at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany at 08:36 ---------- jak ten zaworek przy wlewie jest taki jak w 1.6 to watpia by byl zepsuty tam ino jest kulka co jak odwroci sie zatyka przeplyw, a idzie go wyciagnac bez wyciagania baku ale idzie sie wq jak się do niego dobrać ? od strony wlewu ? ściągnąłem nadkole i gumowa ''wneke'' co jest wokół korka wlewu potem węzyk i dwa zaczepy
zybi67 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Opublikowano 11 Maja 2014 a skąd wziąłeś drugi zaworek? może też jest trefny? kopiłem używkę ale działa poprawnie( chyba????) zalancza się przy temperaturze 80st i gdy ściągam przewód od filtra to czuć na palcu jak zasysa tylko czy ten zaworek po załączeniu powinien chodzić non-stop czy ma robić sobie przerwy
szczur_84 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 im częściej chodzi tym lepiej ale chyba z przerwami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się