niestandardowy Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Xenon to jeden z tych modow z ktorych jestem najbardziej zadowolony
oprych Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Tak więc większość tego co chciałem w aucie juz mam na starcie. Co bym chciał zrobić, ale nie wiem czy zrobie ze względu na czas, pieniądze, oraz dziewczyne która kategorycznie zabrania mi modyfikacji hehe 1.- sam już się przekonałeś że tutaj nie ma czegoś takiego jak " na starcie " 2.- czas znajdziesz, pieniądze również, a kobitka tak zakręcisz że będzie Ci sama mówić " dobra kup już to sobie i przestań mnie tu czarować" Moja mi tak zawsze mówi xenon no tak mod jeden z bardziej efektownych i zmieniających wygląd OOOO a do tego DRL w ledach sam zauważysz mega różnice
gabalo Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 Et mam rózne z przodu mam fele 7,5 cala na et 54 a z tyłu 8 cali na et43 co do ksenonów kusi i to strasznie ale kasa troche spora, bede w weekend u kolegi niestandardowy to moze sie xenonem zaraże
niestandardowy Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 ta yhy... auto odstawione na polerkę wiec nie nacieszysz wzroku
gabalo Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) no właśnie, nie zobaczyłem nic, moze lepiej bo sie ksenon po nocach śnił nie bedzie? szkoda:kwasny: ale jest duży plus jeszcze raz Dzieki dla kolego 'niestandardowy" za wyrezanie pełnego FISu i tempomatu, jakiś tam start do modów juz jest:) Więc tak... Od wakacji troche zaniedbałem forum trzeba nadrobić Miało być coś klubowego wiec jakoś we wakacje wpadły naklejki na szyby Jakies 1,5 miesiąca temu wkońcu naprawiłem elektryczną regulacje lędźwi w fotelach, usterką była wadliwa instalacja a raczej częściowy jej brak, więc wygląda na to że poprzedni właściciel coś pochrzanił Pózniej wpadła nowa wycieraczka tylnia od Audi Q5...no i faktycznie różnica ogromna teraz jak jade w deszczu to wiem ze z tyłu jest przeżroczysta szyba a nie ściana błota:)- Choć spryski tylnej szyby dalej nie chcą mi działać No i z racjiże jest już okres zimowy to jakiś czas temu było trzeba na szybko skombinować jakieś felgi i oponki także wleciały felgi 17' 7,5 cala et 43, o właśnie takie Potem wleciały nowe oponki na zime padło na Bridgestone blizzak lm-32 rozmiar 225/45 R17 No a na kołach zimowych autko wygląda aktualnie tak Edytowane 20 Listopada 2014 przez gabalo
akjam Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Ciekawiej byłoby jak byłoby nieco niżej. Ogólnie fajne koło na zimę.
gabalo Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 dzieki nie niżej narazie nie bedzie bo na letnich 18' z tyłu mało miejsca w nadkolu zwłaszcza jak robie trase z pełnym bagażnikiem...znaczy nie przeszkadza, nie obciera itp ale wizualnie nieciekawie.. Powiedzcie koledzy co te a4 mają ze tył często jak sie patrzy na nadkole siedzi niżej niż przód....drażni mnie to strasznie
grimfrost Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) u mnie kolego tak tył siedział, z tym, że nic się nie tłukło, sprężyny ori 1BE, więc nie zmieniałem sprężyn, tylko gumy pod sprężynami wymieniłem na wyższe, przez co autko podniosło się i wyrównało, wcześniej tył siedział 2 cm niżej, dostepne na alledrogo po 10 zeta Edytowane 26 Listopada 2014 przez grimfrost
gabalo Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 no to musze wejść głebiej w temat mi moze nie az 2cm ale jest widocznie niżej z tyłu
MAT1000 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Tutaj rozwiązanie z oryginalną częścią pod sprężynę :http://a4-klub.pl/index.php?/topic/240096-po-zmianie-sprezyn-z-1be-na-hr-tyl-za-nisko-siedziarozwiazanie/
gabalo Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) masz na myśli tą nakładke plastikową z ASO tak? pomysł dobry, tyle że kolega erchi pisze ze niby one mają 13mm a podniosą mi auto o 5, musze to przemyśleć czy dla 5mm efektu warto sie brać za to bo troche roboty niestety z tym będzie, a nie będe też takiej partyzantki odwalał żeby te podkładki ze sobą łączyć i na strone np. 2 dawać tak czy siak dzięki kolego za podsunięcie rozwiązania tematu, bo pomysł bardzo dobry, także musze kupić te podkładki, obejrzeć i znaleźć czas i chęć na zabawe No i tak to już jest że człowiek przyjeżdza do Polski do rodziny na krótki weekend i zaraz sie coś do naprawy w aucie znajdzie.... A mianowicie poducha pod silnikiem lewa zaczeła delikatnie puszczać soki tak więc trzeba było podskoczyć do serwisu i zamówić ale odrazu prawą i lewą co by niespodzianek nie było, a że zdecydowałem wymienić obie to jeszcze koleś w serwisie podpowiedział ze przy tej sumie warto tez zamówić i wymienić ten mały odbijak gumowy co jest z przodu silnika (nie pamietam oryginalnej nazwy) to i tak zrobiłem i sie wymieniło wszystko i musze przyznać ze faktycznie poprawa odczuwalna żadnych wibracji itp, tak bardziej naturalnie jest teraz a przypomne ze tylko jedna poducha ciekła i w zasadzie dopiero zaczynała ciec.. No i ogólnie jak usłyszałem cene za poduchy w serwisie to w pierwszym momencie szczęka mi troszke opadła, no ale co miałem zrobić jak naprawiać to konkretnie tak jak Ingolstadt nakazało No i co znów weekend w Pl byłem to sie troszkę do przodu popchnęło temat z autem a mianowicie wpadło takie coś Czyli zestaw troche bardziej jadowitych hebli z 3.0 tdi. Zmiana z podstawowych 288/256 na 320/288 Tarcze i klocki Ferrodo. Wielkie podziękowania dla kolegi DEVa za zaciski oraz wszystko do kompletu, za kolor i instrukcje co do montażu. Na nowych heblach zrobione już od soboty ponad 700 kilometrów no i jest róznica...Trzeba mocno buty sznurować żeby z kapci nie wyskoczyć przy chamowaniu Ostatnio ja tak w miare mocno dodusiłem pedał hamulca to tylna rejestracja mnie po plecach poklepać chciała... Także teraz podczas awaryjnego hamowania zamiast bać się czy to ja zdąże sie zatrzymać, będe patrzał w lusterko wsteczne i modlił sie żeby ten za mną zdążył. Przy okazji na tył wpadły dystanse 15mm na strone, do letnich felg już czekają dodatkowo dystanse na przód 13mm na strone, no i wpadły nowe szpilki "złodzijeki". Stare zaczynały sie powolutku obrabiać. Hamownia jest, na wiosne może za moc sie wezmę Edytowane 22 Grudnia 2014 przez gabalo
akjam Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Będzie hamować! Różnica odczuwalna!
gabalo Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2015 Najlepsza zmiana to jest w sile wciskania pedału hamulca, i to ze nawet przyciskając mocniej hamulec idzie to robić płynnie, poprzednio na 288/256 przy wciśnięciu mocno hamulca pod nogą jak bym kamień miał A tak zacisk wisi w zimowej 17"
jhimo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Super wygląda też chcialem 320 (zaciski i jarzma kupione) ale jak zobaczyłem ceny kompletu na tył to masakra..
gabalo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ja najpierw chciałem heble z s4 ale nie wydoiłem finansowo ....jest 320/288 i jak mówisz że masz już zaciski i jarzma kupione na przód, to kompletuj tył i zakladaj.... Masakra jaka róznica w hamowaniu, też zawsze jak czytałem jak inni koledzy z forum piszą że wielka róznica to brałem to z lekkim przymróżeniem oka, oczywiście wiedziałem że będzie różnica, ale niespodziewałem sie że aż taka Teraz to mogę sobie aby wyobrazić jak hamuje jeszcze większy zestaw...
hutch1 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 320/288 fajnie hamują miałem je fabrycznie teraz mam Heble z S4 i te robią robotę 345/300 różnica jest duża . W podesłanym linku piszą, że te podkładki można ze sobą łączyć.Ja u siebie mam ten sam problem że tył siedzi ok 10mm niżej także zastosuje to rozwiązanie. Sorry za OT.
gabalo Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Jak zrobisz te podkładki kolego to sie odrazu pochwal jak to wyszło, bo też o tym myśle cały czas ale narazie ważniejsze rzeczy musiałem poogarniać Co do hebli z s4 moge sobie aby wyobrazić że auto staje w miejscu, jak już mówiłem ja ze swoich jestem strasznie zadowolony a na te z s4 kasy troche brakło niestety
hutch1 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Ja miałem o tyle dobrze, ze swoje oddałem w rozliczeniu i lepiej to wyglądało ja podkładki będę robił dopiero przy zmianie kół i zawiechy na letni setup czyli marzec/kwiecień a zdjęcia bez podkładek sa w moim wątku. Różnica była ok 10mm miedzy przodem a tyłem. Tak jak pisałem wcześniej jak masz większa różnice to te podkładki mozna łączyć co daje większe pole manewru do redukcji różnicy w poziomie auta.
seniu001 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 jaki koszt koledzy zmiany takich hamulcow na wieksze....zaciski uzywane oczywiscie a tarcze i klocki nowe...i co jeszcze do tego trzeba zakupic??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się