pawelk82 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Witam, mam problem ze swoim AVJ, po zmianie ezektora i DV (ktore byly od nowosci dodam ze obydwa zawory byly padniete inaczej bym nie wymienial) auto nadal ma slaby dol i nie czuc poprawy. Po konsulatacjach i logach wraz z forumowiczem ktory ma doswiadcznie doszlismy do wniosku ze pewnie jest nieszczelnosc na muszli od dmuchawy. Mial ktos moze podobny problem? z jakimi kosztami trzeba sie liczyc wymieniajac muszle?lepiej nowa czy uzywke? Z gory dzieki Pozdrawiam
michalm320 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Co to znaczy słaby dół? I co to jest muszla od dmuchawy?
wampir Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Robiłes logi? Masz czelny układ? DV sprawna? Jak nie to sprawdz to. Jezeli wszytko jest szczelne oraz DV sprawne, nie masz bledow na vagu, a z logów bedzie wynikało, że turbo późno wstaje to można założyć, że katalizator jest nadal sprawny a winowajca jest turbina. Daj do regeneracji w sprawdzonym zakladzie i tyle. W zaleznosci od tego co z nia jest nie tak to koszty zaczynają sie od kilkuset a mogą skończyć na tysiąc kilkaset.
barb123 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Co to znaczy słaby dół? I co to jest muszla od dmuchawy? Coś Ty się z choinki urwał? Jak będziesz dawać do regeneracji to tylko do sprawdzonej firmy. Popytaj na forum o zakład w Twojej okolicy.
Łukasz13 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Moze pokaz te logi, no chyba ze ufasz temu doswiadczonemu forumowiczowi w 100% i sprecyzuj o co dokldnie masz na mysl piszac muszla od dmuchawy? Chodzi ci o strone goraca turbiny?
gregor10 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Ja diagnozowałem to auto - został uszczelniony dolot ciśnieniowo. Wymieniony dziurawy DV + pęknięty ezektor. Poprawa widoczna na logach , jednak z racji tego że muszla gorąca turbo jest pęknięta turbo wolno wstaje i mamy słaby dół - jedyne rozwiązanie problemu - wymiana muszli gorącej - Koszt wymiany samej muszli zupełnie nieopłacalny, od razu lepiej zregenerować całe turbo.
Łukasz13 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 To teraz przynajmniej wiadomo o co chodzi.
wampir Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 JPRDLE i po CH zakladac temat? Czego autor tematu jeszcze szuka jak dostał jak krowa na rowie odpowiedź od Grześka i znając życie pewnie też wspomniał mu o możliwych opcjach naprawy/regeneracji a nawet zrobienie hybrydy w pewnym źródle? Może mamy mu współczuc tego, że mu się to zepsuło czy zrobić zrzutę na naprawe? Potem są miliardy postów i ciężko cokolwiek znaleźć konkretnego. Ludzie szanujmy sie wzajemnie.
pawelk82 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 wyluzuj szorty, mam prawo pisac na tym forum tak samo jak ty wiec nie wyskakuj z takimi tekstami. Nie po CH zakladac temat tylko po to zeby poznac opinie innych uzytkownikow. A jak masz jakis problem z cisnieniem to pogadaj z lekarzem on cie pomoze. Czytaj ze zrozumieniem. Tyle w temacie.
barb123 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Troche wampir ma racji. Jak Ci gregor powiedzial co masz do roboty to tak jest Jak lekarz Ci postawi diagnozę to też później pytasz na forach czy się nie pomylil?
audiss Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 towarzystwo wspólnej adoracji? chciałem dorzucić że nie ma ludzi nie omylnych i ,panu'' wapirowi przydałoby sie troszke pokory i zrozumienia i przede wszystkim kultury bo chyba chcemy sie tu wszyscy szanować? to drogi panie że jesteś tu dłużej nie upoważnia cie do traktowania innych z góry Ja równiez znam gergora i nie podważam jego umiejetności i wiedzy, ale każdy ma prawo sie upewnic popytac po to jest to forum
wampir Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Przyszedłeś na to forum i powiedz mi ile czasu poswieciles na to żeby poszukasz problemu podobnego do Twojego? Podejrzewam, że niewiele bo jakbyś to zrobił to zderzyłbyś się z całym bałaganem, który tutaj panuje i zrozumiałbyś dlaczego irytuje mnie taki brak szacunku dla pracy innych, którzy pisali posty, FAQ, instrukcje itp. Ty masz teraz problem i masz gdzieś to wszystko. Chcesz żeby Ci dać odpowiedź, a potem sobie znikniesz bo po co Ci forum. Co z tego, że bałagan zostanie. Ty masz PRAWO pisać coś chcesz i absolutnie żadnych obowiązków. Pomijam już kwestię, że opisałeś ten problem tak lakonicznie, że nie było możliwości udzielić Ci konkretnej odpowiedzi. Chcesz konkretnej odpowiedzi? To opisz co się dzieje ze szczegółami skoro tak bardzo chcesz się konsultować z innymi osobami. Chciałbym Cię bardzo serdecznie przeprosić. Pisz sobie dowoli co chcesz, kiedy chcesz i ile chcesz.
pawelk82 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Dzieki za pozwolenie udzielania sie na forum. Tu chyba nie chodzi o pisanie esejów, tylko o konkretne opisanie problemu, jesli ktos mial podobny to od razu bedzie w stanie sensownie odpisac.
Łukasz13 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Dzieki za pozwolenie udzielania sie na forum.Tu chyba nie chodzi o pisanie esejów, tylko o konkretne opisanie problemu, jesli ktos mial podobny to od razu bedzie w stanie sensownie odpisac. No właśnie o to chodzi o konkretne opisanie problemów, a nie pisanie że konsultowałeś sie już z innym forumowiczem, robiłeś logi ale ich nie masz, piszesz o jakiejś nieszczelności na muszli i musimy się domyslać o co ci może chodzić. Czyli wiesz co jest zepsute bo jesli zaglądaliście do turbiny i jest pęknięta to czego oczekujesz że powiemy jakim klejem skleić? Jak za drogo regenerowac dla Ciebie to szukaj używanych moze trafisz akurat na lepszą od swojej, i nie ma co się burzyc wampir ma racje, dobrze że mamy takie liberalne forum, na innym wątek natychmiast trafił by tam gdzie jego miejsce.
gregor10 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 towarzystwo wspólnej adoracji?chciałem dorzucić że nie ma ludzi nie omylnych Ja równiez znam gregora i nie podważam jego umiejetności i wiedzy, ale każdy ma prawo sie upewnic popytac po to jest to forum audiss - nie myli się tylko ten, co nic nie robi natomiast w tym przypadku sprawa była na tyle prosta że w sumie nie ma nad czym tutaj wiecej się rozwodzić bo problem leży ewidentnie w turbo, wszelkie opcje zostały sprawdzone , nieszczelności usunięte ,a ponadto aby mieć 100% pewności zostały położone odpowiednie czujniki/zawory ze sprawnego 1.8T , celem upewnienia się że diagnoza jest słuszna. Wszelkie możliwe rozwiązania problemu słabego dołu przedstawiłem Pawłowi , i proponowałem żeby tego nie ruszać na tym etapie bo się po prostu nie opłaca, można by zmieniać muszle/turbo przy ew dalszych modyfikacjach - ze względów ekonomicznych i większej opłacalności.
pawelk82 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Po pierwsze napisalem ze wiem co jest zepsute i nie pytalem o przyczyne (chociaż do turbo nie zagladalismy) poprosilem jedynie o podzielenie sie doswiadczeniami w tego typu usterkach, 1
Łukasz13 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Jesli do turbo nie zaglądaliście to skad wiesz że pęknięte, może trzeba najpierw od tego zacząć, może kat przytkany albo klapka od wg poluzowana?
audiss Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 gregor10 ok dzieki za konkrety, i trzymamy sie tego co zdiagnozowałeś.
gregor10 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Jesli do turbo nie zaglądaliście to skad wiesz że pęknięte, może trzeba najpierw od tego zacząć, może kat przytkany albo klapka od wg poluzowana? Skąd wiem że pęknięcie ? 1.Ja jeszcze nie widziałem przytkanego kata w 1.8T. Opcja 1 wykluczona. to nie jest 50rpm opóźnienia tylko 400rpm. 2.Klapka od WG nie jest luźna, to już zostało sprawdzone dawno na diagnostyce. Do tego nie trzeba sciągać kata
piotrekpiwko Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Witam. Dołączam się do tematu. Ostatnio też mam słaby dół. Wrzucam logi o oceny i proszę o pomoc: Grupy: 003,020,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się