Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po czyszczeniu przepustnicy i zaworu EGR auto nie pali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po czyszczeniu przepustnicy i zaworu EGR i złożeniu wszystkiego do kupy po przejechaniu 500 metrow auto zgasło i koniec, nie da sie auta odpalic kreci ale nie moze zalapac, zachowuje sie jakby ciaglo paliwo z pustego baku

KOMP NIE POKAZUE ZADNYCH BLEDOW, auto wrocilo na lawecie niestety :facepalm::facepalm:

Opublikowano

Najpierw poszukaj na spokojnie i dokładnie błędów w montażu tego co było robione. Może spadła jakaś wtyczka z przepustnicy? Jeśli nic nie znajdziesz i nie ma też błędów to pozostaje podgląd parametrów silnika np jakie jest ciśnienie na szynie CR, czy przepustnica sie otwiera itp.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

no wlasnie ja tego czyszczenia nie robilem, wrocilem sie spowrotem do mechanika i on rozlozyl rece (lało niemiłosiernie), gdyby nie pogoda to by rozbieral wszystko przy mnie jeszcze raz, a czy jest mozliwosc zlego złozenia tego spowrotem tak aby sie przepustnica nagle podczas jazdy zamkła i juz nie otwarła ????

Opublikowano

A w napedzie grzebał , bo jesli nie to tam nie ma co zle złozyc.Może jakis kabelek naderwał (są cieniutkie).

Opublikowano

auto tak zgaslo ze nawet tego nie poczulem, dopiero sie kaplem jak mi odcielo wspomaganie i popatrzylem na obrotomierz , wojcian nie wiem czy grzebal cos przy napedzie jutro sie dowiem

Autko ozylo ponowny demontaz i montaz przepustnicy ( wszystko bylo dobrze zlozone) ale niedoczyszczone do konca a konkretnie rurka przychodzaca do EGR-a co nie ma nic wspolnego z odpaleniem auta, przepustnica nie byla zawieszona TAK JAK PODEJRZEWALEM MOGLA NAWALIC POMPA PALIWA W BAKU i wyszedl podwojny czysty zbieg okolicznosci poprostu

---------- Post dopisany 16-05-2014 at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2014 at 22:48 ----------

A powiedzcie mi czy zawieszony egr moze blokowac odpalenie auta i czy wogole sie tak moze zdarzyc bez wywalenia bledu ?????

Opublikowano

gdyby walneła pompa to powinien wyskoczyc błąd za niskiego cisnienia paliwa.

ZTCW to EGR nie moze blokowac odpalenia auta. Poza tym zaciecie EGRa spowodowało by bład. Komputer powinien stwierdzić że nie zgadza mu sie ilosć powietrza mierzonego na przepływce do wielkości zapisanej w sofcie silnika przy danym obciążeniu

Opublikowano

No to co jest winne temu zdarzeniu ?????

---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:17 ----------

Dla mnie pompa paliwa w baku jak sie przytka komp nie pokaze bledu niskiego cisnienia takze ta kwestia pozostaje sporna jak dla mnie, auto zostalo u mechanika i zobaczymy jak zachowa sie w poniedzialek po weekendowym postoju bo nie mam zamiaru dzwonic znowu po lawete moj mechanik pow ze ciezko stwierdzic co bylo winne i znowu powstal zbieg okolicznosci moim zdaniem ze po ponownym zlozeniu wszystkiego auto zareagowalo tylko teraz pozytywnie

Opublikowano

Ja czyściłem egr i przepustnicę jak złożyłem do kupy wszystko to jak zapaliłem tak dziwnie chodził przez kilka sekund też myślałem że coś źle złożyłem ale powrócił do normy.Chodził jak by mu powietrza brakło na razie wszytko ok. Sprawdź dokładnie połączenia ale wątpię żeby ktoś coś źle połączył.

Opublikowano

U mnie po odpaleniu chodzil 15 min non stop na biegu jalowym po to aby sie ustawila przepustnica, potem ja przyjechalem odebrac auto odpalilo jak zawsze przejechalem okolo 500 metrow i zgaslo jakby mu paliwa braklo bez zadnego szarpania ,potem juz scholowane na lawecie do mojego mechanika z wiadomoscia ze bylo robione to i to ,rozebranie wszystkiego ponownie zlozenie i auto odpala nagle i telefon do mnie ze auto jezdzi normalnie i wszystko jest ok. Dlaczego tak zareagowalo nie wiem, u ciebie na poczatku tak chodzilo bo sie ustawiala przepustnica

Opublikowano

To jest klapa gasząca nie przepustnica, ona się nie będzie ustawiała w czasie pracy, ma dwa skrajne położenia i tyle. Przy braku połączenia będzie cały czas otwarta, ona się domyka jedynie jak gasimy silnik, żeby gaszenie przebiegło łagodniej, poza tym to jedyny element który chroni przed chorobą "wściekłych" diesli...

Opublikowano

Dla mnie jest to przepustnica mowie jako caly element a nie jego czesc i kazdy wie o co chodzi :wink:

Opublikowano

Witam mam podobny problem autko zgasło nagle w czasie jazdy dziś około 1 w nocy (CAHA) zapaliła sie tylko kontrolka świec żarowych pierwsze co pomyślałem rozrząd ale jednak nie i potem że przepustnica śrubokręt a ona otwarta a wiec to tez nie...

Kreci tylko rozrusznik i nie odpala jakby pompa paliwa niedawana paliwa sąsiad zaholował stało to się 500m od domu dobrze ze żadnego ruchu niebyło dziś będę podłączał u sąsiada pod komp.

2 tygodnie temu odebrałem samochód z audi salonu po wymianie całej wiązki silnika pod maską (pogryziona przez kuny)i zastanawiam się gdzie jest przekaźnik od pompy w baku i z tego co wiem to w Niemczech w mym egzemplarzu była ona wymienia po historii… i

Jak rozebrałem osłonę rozrządu mym oczom ukazała się zwisająca wtyczka blisko filtru powietrza do niczego nie podłączona itp. Molwie ze ta wiązka ma więcej wtyczek i ze tak sobie wtyczka lata bo pod nic niema gdzie jej podłączyć i jest bardzo krótki do niej kabelek.. Masakra

Opublikowano

Mi sie nic nie zapalilo jezeli chodzi o bledy, auto nagle ozylo powod niewiadomy

Opublikowano

Witam u mnie idealnie tak samo.. nie odpalał było kręcone z 15 razy i odpalił i już odpala a może filtr paliwa? co ile wymieniacie? albo sterownik pompy paliwa może on się zawiesza?i błedów niebyło.

Opublikowano

filtr paliwa sam wymieniałem pol roku temu podejrzewam pompe paliwa w baku ale to tylko podejrzenia

Opublikowano

Może wtyczka klapy gaszącej była nie zapięta na zatrzask i po tych 500 metrach się ździebko wysunęła, powodując zamknięcie klapy.

Nic innego logicznie tłumaczącego zdarzenie nie przychodzi mi do głowy :eusathink:

Opublikowano

Witam. Wywaliłem mi błąd 4892 EGR Valve  (N18). Czy przeczyszczenie samego EGR załatwi sprawę? Czy po takim czyszczeniu trzeba coś vcds zrobić? 

Opublikowano

Po czyszczeniu EGR i Przepustnicy auto nie adpala - ja również miałem z tym dziś problem miałem :) każdy przypadek jest inny ale opisze swój. Po czyszczeniu wszystko założyłem na swoje miejsce... no i odpalam po 15stu razach dałem se spokój aby rozrusznika nie trafił szlak.

Odkręciłem dolot powietrza do EGRa (tą rurę z boku co lecą nią spaliny) i auto odpaliło, chodziło jak ciągnik ale odpaliło, pochodziło 20 s i zgasiłem.
Następnie dokręciłem tą rurę na dwie śruby, z przepustnicy wyciągnołem wtyczkę i wsadziłem jeszcze raz, założyłem osłone silnika, klapa w dół i auto już odpalało normalnie, przejechałem się nim dziś jeszcze ok 1km stromo było - 3.000 obrotów i jest git.

Może przepustnica zaprogramowała się wtedy gdy odpaliłem auto na odkręconym dolocie do egra tych spalin - tego nie wiem, wiem że pomogło.

SPRÓBUJCIE może wam też pomoże. Jak będzie się coś działo to dam znać

Pozdr

Opublikowano (edytowane)

Jestem po zabiegu czyszczenia egr-u w tdi BMM, wszystko poszło w miarę ok tylko po złożeniu wszystkiego silnik nie chce odpalić. Przy próbie rozruchu trochę łapie ale dalej nie pali. Komp nie pokazuje żadnego błędu, wszystkie kostki ,przewody sprawdzone i nic.
Dodam, że akku był odłączony podczas zabiegu, więc jak go zmusić do pracy ?
Ma ktoś jakieś złote myśli aby temu zaradzić !

Odrobina plack do filtra i odpalił, a wszystko wróciło do normy.

 

Edytowane przez matshita

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...