irzyk Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Cześć. Wymieniłem tylne sprężyny bo autko nisko stało i niestety po tym zabiegu jest to samo. Przód elegancko a tył - sami zobaczcie na fotce. Zielona to moja, a w niebieskiej jest tak, jakbym chciał. Amory to roczne Bilstein'y 19-103471 a sprężyny kupiłem Suplex'a 03112 więc wszystko dobrane prawidłowo. Podpowiedzcie coś, gdzie zajrzeć, gdzie dłubnąć aby było OK. Nawet poprzeglądałem kilka Audiczek na Allegro i jestem pewien, że moja powinna stać wyżej. Aha, w bagażniku mam tylko koło zapasowe,w miejscu na koło jest butla na LPG, więc nie ma tam czegoś, co by autko znacznie obciążało. Z niecierpliwością czekam na podpowiedzi.
irzyk Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Opublikowano 18 Maja 2014 Przejrzałem sporo katalogów części i graty mam dobrane prawidłowo - takie, jakie opisałem w pierwszym poście. 1
pioteros Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Sprężyny na pewno dobre? Masz najcięższą konfiguracje jeśli chodzi o budę b5, bo i v6 i kombi, i automat
irzyk Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 Sprawdźcie sami w różnych katalogach. Wszystkie podają te Suplex'y do A5 B5 Avant 2.4 V6 ARJ, to samo z amortyzatorami. Na dodatek i jedno i drugie nie jest z najniższej półki.
gabriel_bar Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Tak ja czytam tematy to chłopaki różne przeboje mają ze sprężynami. Ja bym tuleje załozył na amorki, żeby kielich trzymający sprężynę podnieść do góry albo jakąś gumową podkładkę pod sprężynę, zmierz wysokośc przedniego błotnika, tylnego, a o różnicę trzeba podwyższyć. Masz zawieszenie 1BA? Powinno być 69cm, sprawdź ile masz u Siebie.
pioteros Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 ja powiem szczerze ze nigdy nei slyszalem o sprezynach suplex, czy to jest gorna polka? podejrzewam ze w tym jest sęk
przemo2.4 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 ja powiem szczerze ze nigdy nei slyszalem o sprezynach suplex, czy to jest gorna polka? podejrzewam ze w tym jest sęk ja też pierwsze słyszę(może tak wysoko nie zadzieram głowy ) ale co do tematu to wozisz w bagaju dodatkowo butle z gazem która coś tam waży (włóż do bagażnika 30-40 kg to zobaczysz o ile usiądzie) , a co do rozwiązania to ja bym obniżył przód bo tył teraz ładnie stoi
irzyk Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 Zgodnie z tym, co piszesz to jakbym do pełna zatankował benzyny to auto powinno usiąść jak cholera. Niebieska Audiczka widniejąca w pierwszym poście też ma butlę w miejscu koła zapasowego i stoi prawidłowo. Obniżał przodu nie będę bo to nie rozwiązanie a stracę komfort i miskę olejową na łódzkich pięknych drogach. Chyba oddam autko do gościa, który zajmuje się rozciąganiem (i ściskaniem) sprężyn i dam mu do wykonania podniesienie mi auta.
przemo2.4 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 chodzi o to gdzie jest bak a gdzie koło zapasowe. a sprężyny zmieniałeś sam czy mechanik? i czy te nowe były dłuższe od starych?
irzyk Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 Wymieniał mechanik a stare okazały się o niecały 1 cm krótsze. No ale można to było zauważyć dopiero po ich wymontowaniu. Już postanowiłem - daję stare do rozciągnięcia i wkładam je z powrotem. Nowe idą na Allegro. Kurcze nie widzę innej możliwości.
przemo2.4 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 1cm czyli różnica żadna. jak obniżałem autko kupiłem springi -35 oryginalnie miałem 1be wiec faktycznie autko obniżone o 1,5 cm a springi były krótsze o około 5 cm(z tego co pamiętam )
pioteros Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 jestem pewien ze to wina sprezyn, a ich firma to nie jest wysoka jakas polka tylko jakis bubel
FLB Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Pewnie że tak.. Weź firmy KYB i i będzie okej a sprężyna nie jest taka droga bo około 100zł.
irzyk Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Opublikowano 20 Maja 2014 Panowie, połowa forum Passata chwali Suplex'y. Skąd taki wniosek, że to bubel. Poczytałem trochę zanim kupiłem. ---------- Post dopisany 20-05-2014 at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2014 at 21:12 ---------- I temat ogarnięty. Z powrotem siedzą ori sprężyny, rozciągnięte przez speca, który się tym zajmuje "dzieścia" lat. Teraz stoi jak koza ale za około 2 m-ce ma wyrównać się z przodem. I fajnie, że Suplex'y mi przyjęli na zwrot. O to mi chodziło.
pioteros Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Jeszcze się pewnie uleza i będzie jeszcze lepiej, Alego wyciąganiu sprężyn szczerze to pierwsze słyszę
irzyk Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Opublikowano 21 Maja 2014 Ależ terenówka Ta, z tyłu jak allroad
Marc!n Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 każdy obniża a Ty podnosisz też pierwsze słyszę o rozciąganiu sprężyn.. nie wolałeś zrobić gdzieś na zamówienie? zrobili by i wyższe i twardsze
irzyk Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 Moje potrzeby idą w kierunku komfortu a nie wyglądu dlatego podnoszę. Poza tym na łódzkich dziurach wymieniałbym wahacze chyba co rok jakbym obniżył. A co do rozciągania to też nie wiedziałem, że takie coś się wykonuje ale gość zajmuje się tym od bardzo długiego czasu i jeszcze nikt nie narzekał po takiej operacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się