radzio93 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 .Problem jest taki iż czasami na postoju po jeździe po zgaszeniu silnika pedał hamulca jest twardy i nie reagują wogóle hamulce . Problem oczywiscie znika zaraz po odpaleniu auta gdy cały uklad zacznie pracować. Ale czy tak powinno być na postoju ? Czy to normalne ? Wydaje mi się że wczesniej to nie zdarzało się ??????????
slo Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 tak to normalne że hamulec inaczej pracuje na wyłączonym silniku. Ba, prawie w ogóle nie pracuje.
GreGoriO Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Układ powinien trzymać ciśnienie, po zgaszeniu powinno dać się spokojnie nacisnąć raz czy dwa. ale jeśli nie masz innych objawów typu brak hamulca na wolnych obrotach, to nie musisz się martwić
tomasl91 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 zawsze po zgaszeniu jest twardy pedał i brak hamulca po odpaleniu dopiero serwo wspomaga pedał
radzio93 Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Opublikowano 28 Maja 2014 Okej układ nie pracuje zgadza się ale czy to normalne ze wogole nie da się go wcisnąć ani troche? w dziwne jest to że raz jest twardy hebel a raz nie
OLIVER Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 zawsze po zgaszeniu jest twardy pedał i brak hamulca po odpaleniu dopiero serwo wspomaga pedał Nie pisz takich bzdur ...Kol. Tomek Jak układ pod ciśnienia jest 100% sprawny (to znaczy 100% szczelny)to nie ma prawa być twardego hamulca po zgaszeniu silnika nawet po kilku dniach ..Oczywiście każde kolejne naciśnięcie hamulca (na zgaszonym silniku )to hamulec robi się coraz to wyższy i twardszy Wszystko wskazuje na to ze Kol."radzio93 " ma małą nieszczelność w układzie podciśnienia..
kograman Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Olivier tak i to jest prawidłowy opis. radzio93 a robiłeś coś z hamulcami że tak się dzieje ? Sprawdziłeś stan płynu hamulcowego? Dolewałeś kiedykolwiek płyn podczas normalnej eksploatacji auta ? Pamiętam taki przypadek jak hamulce były zapowietrzone, ale to u gościa, który wymieniał tłoczki.
Maestro_86 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Ja mam to samo. Vacuometr wpinałem już chyba wszędzie. Pompa Vacum pięknie daje -0,9. Ale po zgaszeniu auta podciśnienie odrazu spada, nawet przy samej Vacum pompie. Czy ona powinna trzymać podciśnienie? Z przyspieszaniem nie mam żadnego problemu. Ale przy czwartym piątym hamowaniu na odpalonym aucie z większych prędkości pedał robi się twardy. Guma w grodzi wymieniona, króciec Vacum sztywny. Druga sprawa to zaworek zwrotny na serwo (ten plastik na końcu przewodu co wchodzi do serwa) z tego co wiem to właśnie zaworek zwrotny. U mnie jak sprawdze ustami to nie działa jak zaworek zwrotny tylko przepuszcza w obie strony. Ktoś ma jego numer? Czy wogóle można go kupić? W Etce nie umiem odnaleźć numeru. Poniżej zdjęcie zapożyczone. Czy zaworek nr.2 U Nas powinien występować? U mnie go nie ma,
AUDI_MANIAK Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 zapytalem kumpla co ma takie samo auto i nie ma tego zaworka
Maestro_86 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 muszę chyba zalożyć i zobaczyć czy się hamulce poprawią. Dziwne że pompa daje -0,9 a hamulec robi się twardy i jak zgaszę auto to już po paru minutach hamulec jest twardy. Po odpaleniu oczywiście opada.
OLIVER Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 zapytalem kumpla co ma takie samo auto i nie ma tego zaworka Jak moze nie mieć ..Tylko może nie w tym miejscu co na foto wyżej ... Patrz tu rocznik 2001
Maestro_86 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 A czy zaworkiem zwrotnym a Dieslu nie jest przypadkiem ten pierwszy plastik co wchodzi do serwa? Bo jeśli tak to u mnie nie działa. Z drugiej strony po zgaszeniu ucieka mi podciśnienie nawet gdy Vacuometr wepnę w samą Vacum pompe. Zastanawiam się czy nie wsadzić zaworka zwrotnego zaraz za wyjściem pompy Vacum. Jak myslicie?
radzio93 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2014 Olivier tak i to jest prawidłowy opis. radzio93 a robiłeś coś z hamulcami że tak się dzieje ? Sprawdziłeś stan płynu hamulcowego? Dolewałeś kiedykolwiek płyn podczas normalnej eksploatacji auta ? Pamiętam taki przypadek jak hamulce były zapowietrzone, ale to u gościa, który wymieniał tłoczki. Nie nic nie robiłem z heblami:) auto kupione przeganiało 35tyś i do tej pory spokój był teraz od czasu do czasu występuje twardy pedał :eusathink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się