aprox99 6 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 4 minuty temu, aprox99 napisał: Wtryski mają być takie jakie były a więcej KM to poprzez chipa albo tuning programu. O jakim,, imbusiku"piszesz, chyba chodzi ci o napęd pompy oleju a nie pompy wtryskowe. To jest w misce olejowej. Nie ma złotego środka który chroni pompę, może dobry opał bo tam jest siarka która smaruje. Te pompy padają bo paliwo jest odsiarczone do maksimum a co za tym idzie jest suche, może jakiś specyfik polepszający smarowanie. Pompy padają we wszystkich markach, nie tylko audi. Producenci paliw twierdzą że smarowanie jest wystarczające, życie uczy inaczej. Wtryski za te pieniądze to normalne, na Ebayu niemieckim kupisz Re generowane na nowych częściach z 2 latami gwarancji po 160 euro a może nawet taniej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprox99 6 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 5 godzin temu, Muskel1 napisał: Dlatego dolewajcie 200ml oleju do 2T do kazdego tankowania. Pompa wam podziekuje. Czytałem o tym dolewaniu setki postów i opinie są różne, tak że kto wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid... 2 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 5 godzin temu, Muskel1 napisał: Dlatego dolewajcie 200ml oleju do 2T do kazdego tankowania. Pompa wam podziekuje. 2T - ale ktory wybrac z ktorego jestescie zadowoleni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Ok. Robi sie OT. Dyskusja na tema 2T w silniku Diesla była juz duzo razy poruszana. Czy ma sens czy nie należy tam dyskutowac. Sorry, ze wrzuciłem ten komentarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wikóś 0 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Można to w jakiś sposób uniknąć, zapobiec, są jakieś środki które ktoś z was stosował, sprawdził? Wszystkie 2.0 Tdi są na to narażone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprox99 6 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Jak do tej pory wszystkie, obojętnie czy tdi czy TDCi czy inne. Jedne wytrzymują 60 tys. inne 300tys.nie ma reguły. Ja tankuję zawsze na stacjach markowych, może to trochę pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadza 0 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Witam czy wszystkie silniki tdi maja problem z opiłkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 W B8 2,0 TDI wszystkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadza 0 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Jaki przybliżony koszt naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Jeśli był na pompie filterek i syf nie dostał się do układu to do wymiany tylko pompa używka 400-800 lub nowa 1550 + robota 250-300, ale jak poszedł syn do układu i do wymiany wtryski bak i cały układ do czyszczenia to kwota robi sie dość spora nawet do 7tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadza 0 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Można to sprawdzić przed kupnem auta? Można jakoś temu zapobiec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinmariusz 0 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 3 godziny temu, wadza napisał: Można to sprawdzić przed kupnem auta? Można jakoś temu zapobiec? Trzeba odkręcić czujnik na pompie.Jak są opiłki to lipa.W a3 zobaczyłem w miarę wcześnie i wystarczyło wymienić samą pompę.W a4 niestety wymieniałem cały układ paliwowy.U kolegi w volvie zmieniałem filtr paliwa,opiłków pełno.Także nie jest to problem tylko audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadza 0 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Czy wszystkie b8 maja ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid... 2 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 4 minuty temu, wadza napisał: Czy wszystkie b8 maja ten problem? 5 godzin temu, Góral65 napisał: W B8 2,0 TDI wszystkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadza 0 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Czyli najlepiej po zakupie auta wymienić pompę? Z gdy ja wymienię to mogę spać spokojnie czy za jakiś czas znowu jest ryzyko opilek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprox99 6 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Mielisz temat do bólu, wszystkie pompy CR są narażone na opiłki i ze wszystkich lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadza 0 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Wiem. Ale czy nową pompę czeka to samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vamos 2 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 (edytowane) Tankuj na markowych stacjach tyle możesz zrobić i nie pozwól żeby Ci brakło paliwa bo chwilę pompa na sucho po chodzi i cześć. A najlepiej to unikać drastycznych rezerw. A ten filterek w pompie nie ma nic wspólnego z tym, że opilki nie pójdą w układ paliwowy bo rok temu wymieniłem pompę i cały układ paliwowy mimo iż był filterek. Edytowane 28 Stycznia 2019 przez vamos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadza 0 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Dzięki za wytłumaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr-s 0 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 W dniu 27.01.2019 o 22:04, wadza napisał: Czyli najlepiej po zakupie auta wymienić pompę? Z gdy ja wymienię to mogę spać spokojnie czy za jakiś czas znowu jest ryzyko opilek? Jeżeli wymienisz pompę na nową to do 200 tys km zapominasz o problemie, w każdej wersji 2.0 tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się