Ditomee Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Jakie numery tych po 2012 ??Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
grzesq_19 Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 6 godzin temu, dominika6c6 napisał: Jesli chodzi o pompy cisnienia to najlepiej zmienic na nowsza tzn po roku 2012 bo z tego co wiem to te sa poprawione ja u siebie przerabialem temat i zmienilem teraz jest ok... Możesz podać nr swojej pompy? Albo jeszcze lepiej by było, gdybyś wrzucił foto naklejki na pompie z numerami i datą produkcji. Ja jestem właśnie na etapie poszukiwania nowej.
dominika6c6 Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Szukaj poprostu po 2012 roku na pompie jest data produkcji te po 2012 sa poprawione
xsebo1 Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Ma ktoś jakieś pewne źródło na PWC? Niewiadome pochodzenie z allegro/ebay do mnie nie przemawia. Może chociaż jakiś zakład zajmujący się tym z dobrą opinią Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
marekpl2 Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Panowie jestem po wymianie pompy na starej nie było opiłkow i cały układ czysty ale mam problem taki że jak zaczął mi się wypalać DPF to na biegu jałowym (na postoju) telepalo całym autem że szok. Przed wymianą tak nie było. Żadnych błędów nie ma, wtryski ok. Wymieniałem rozrząd, dwumas i pompę. Objaw występuje tylko w trakcie wypalania DPF i od wymiany na razie raz się wypalał a ciekaw jestem co będzie przy następnym wypalaniu. Trzeba robić jakaś adaptacje po wymianie pompy czy jak? Bo w sumie nic takiego nie było robione a pompa o tych samych numerach
Kaiserman Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 W dniu 21.05.2018 o 08:06, marekpl2 napisał: Panowie jestem po wymianie pompy na starej nie było opiłkow i cały układ czysty ale mam problem taki że jak zaczął mi się wypalać DPF to na biegu jałowym (na postoju) telepalo całym autem że szok. Przed wymianą tak nie było. Żadnych błędów nie ma, wtryski ok. Wymieniałem rozrząd, dwumas i pompę. Objaw występuje tylko w trakcie wypalania DPF i od wymiany na razie raz się wypalał a ciekaw jestem co będzie przy następnym wypalaniu. Trzeba robić jakaś adaptacje po wymianie pompy czy jak? Bo w sumie nic takiego nie było robione a pompa o tych samych numerach Mi za każdym razem od 5 lat jak się wypala DPF to trzęsie budą jak szalony jakoś dla mnie to normalne jest .
siuchy89 Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 Witam. Panowie kupilem jakis czas temu B8 2.0tdi 143 CAGA i przy 150kk były wymienione wtryski i pompa wtryskowa taka informacje uzyskałem z serwisu. Teraz moje pytanie czy po numerach z pompy jest ktos mi wstanie powiedziec czy wymienili na poprawiona czy dalej wadliwa... Bosch (011) 0 986 437 409 CR/CP4S1/R35/20 03L 130 951AX 04 241013 BPT 0471 Pozdrawiam
piotr-s Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 W dniu 23.05.2018 o 23:45, siuchy89 napisał: Witam. Panowie kupilem jakis czas temu B8 2.0tdi 143 CAGA i przy 150kk były wymienione wtryski i pompa wtryskowa taka informacje uzyskałem z serwisu. Teraz moje pytanie czy po numerach z pompy jest ktos mi wstanie powiedziec czy wymienili na poprawiona czy dalej wadliwa... Bosch (011) 0 986 437 409 CR/CP4S1/R35/20 03L 130 951AX 04 241013 BPT 0471 Pozdrawiam Masz teraz poprawioną pompę, data produkcji to 24-10-2013r.
dziki_115 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 W dniu 27.04.2016 o 21:35, Góral65 napisał: powinno być czyściutko, jeśli coś zauważysz to pompa na wykończeniu wymiana filtra nic nie daje trzeba wymienić całą pompę Jeżeli masz opilki to nawet wymiana pompy nic nie da. Do wymiany cały układ paliwowy ponieważ opilki z pompy wysokiego ciśnienia dostały się na listwe, wtryski i przelewem do baku także są w całym układzie paliwowy... Ja już to przerabiam w swojej a4 2.0tdi 143 koszt (nowa pompa, wtryski używane z niskim przebiegiem, używana listwa i używany bak z przewodami i pompka paliwa w baku i robocizna) 8tys zł...
peter22 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 W dniu 25.05.2018 o 21:38, piotr-s napisał: Masz teraz poprawioną pompę, data produkcji to 24-10-2013r. Czyli masz już poprawiona pompę . Nie powinna się wycierać .
lukaseq1 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Panowie ta wada dotyka kazdego z 2.0 tdi czy wybranych oznaczen silnikowych ?
lukaseq1 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Jak nie pompa oleju czyli slynny inbus to pompa wtryskowa. Nie no to chore jest. Powiem szczerze lubie audi i mam sentyment do tej marki. Ale jak mam takie cuda przerabiac to ja dziekuje. Caly ten vw to jakies nie porozumienie. Panowie zycze bezawaryjnosci, ja uciekam szukac innej marki bo na audi mnie nie stać (koszt utrzymania) pozdrawiam 1
brasileiro25 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Panowie a co myslicie o dolewaniu oleju do 2t do paliwa? Polecany np. produkt Liqui Moly 1052 , czytałem w sieci i ludzie stosuja w silnikach na pd jak i cr, poprawia to właściwości smarne elementów ukl.paliwowego. Moze wydłużyłoby to w jakimś stopniu żywotność pomp cr. Jak myslicie warto?
peter22 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Ja już leje od dawna do 3 aut tylko Orlen 2t silniki się wyciszyły
dominika6c6 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Ile tego dolewasz na bak i co ktore tankowanko
nethome1 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Witam, Ja leję MONZOL 5C i już poszło 4,5l z bańki 5l leje 250ml na pełen bak co jakiś tak dwa tankowania czas leję MILLERS DIESEL POWER ECOMAX ONE SHOT 250ml ?
yuma177 Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 W dniu 6.08.2018 o 08:30, dziki_115 napisał: Jeżeli masz opilki to nawet wymiana pompy nic nie da. Do wymiany cały układ paliwowy ponieważ opilki z pompy wysokiego ciśnienia dostały się na listwe, wtryski i przelewem do baku także są w całym układzie paliwowy... Ja już to przerabiam w swojej a4 2.0tdi 143 koszt (nowa pompa, wtryski używane z niskim przebiegiem, używana listwa i używany bak z przewodami i pompka paliwa w baku i robocizna) 8tys zł... W dniu 6.08.2018 o 08:30, dziki_115 napisał: Jeżeli masz opilki to nawet wymiana pompy nic nie da. Do wymiany cały układ paliwowy ponieważ opilki z pompy wysokiego ciśnienia dostały się na listwe, wtryski i przelewem do baku także są w całym układzie paliwowy... Ja już to przerabiam w swojej a4 2.0tdi 143 koszt (nowa pompa, wtryski używane z niskim przebiegiem, używana listwa i używany bak z przewodami i pompka paliwa w baku i robocizna) 8tys zł... Witam nie dawno mialem problem z pompa i opilkami tez sie naczytalem ze wszystko do wymiany mechanicy tez tak mowili... zamowilem pompe wymienilem sama pompe przeplukany zostal caly uklad choc nic nie zauwazylem zeby byly tam opilki juz tak pare tysiecy jezdze nic sie nie dzieje
Prezes_ATNT Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Witam. Czy zakup pompy z np. tego linku: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7165952880 Dla profilaktycznej wymiany to dobry pomysł? ASO woła 5 tyś zł. Hurtownie motoryzacyjne ok. 3500 zł A tutaj ok. 1500 zł sprzedawca twierdzi że wszystkie trzy jednostki w tym on zamawiają z jednego źródła i wszystko jest kwestią narzucanej marży. Mam pompe o numerach: BOSCH: 0 445 010 507 VW: 03L 130 755 Produkcja: 2009. Sprzedawca proponuje zamiane na takie same numery ale produkcja 2016 lub 2018. Brać? Proszę o podpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się