mr435 0 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Witam mam dziwne objawy w moim audi przy gaszeniu auta delikatnie nim telepnie na netutralu pracuje równo czy to możebyć dwumasa na wykonczeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habcio19 0 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Telepanie przy gaszeniu to moze byc wina tez uszkodzonej gruszki przy egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verus 0 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Raczej nie dwumasa. Jak zatelepie przy gaszeniu to sprawdź zawór klapy przy kolektorze ssącym (N239) Podepnij VAG i jak będzie kod błędu 19561 to będziesz miał pewność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wikinga 0 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 U mnie na rozgrzanym silniku przy wciskaniu sprzęgła było słychać hałas. I to był początek końca dwumasy. Przy wyłączaniu silnika nie telepało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hidden22 7 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Witam mam to samo ttelepie mi silnikiem przy gaszeniu. z tego co zobaczylem itd to nie chodzi mi zaworek n239...zaworek byl podmieniany i jest to samo zero reakcji. nie ma podcisnienia w wezyku co idzie do gruszki. byl robiony test vagiem to grucha chodzi. pod co podlaczony jest ten zawortek n239 i jak dostaje sterowanie?pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Sprawdź podciśnieniowy układ pneumatyczny gaszenia silnika - w tym zwłaszcza sterowanie klapy gaszącej. Czasami zdarza sie również, że wewnątrz jest duzo nagaru który powoduje niedomykanie sie klapy gaszącej, lub jej przycinanie. Jaki masz kąt synchronizacji w grupie 4/4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekilus 1 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 obstawiam zawór n239 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mycha1236 4 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Jezeli przy gaszeniu klapa sie zamyka to n239 sprawny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek83 1 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hidden22 7 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 a jesli zawor n239 sprawny i byl podmieniony na nowy i dalej nic to jakies pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Dołącz kostkę weź miernik podłącz i zobacz napięcie czy jest po czym niech ktoś zgasi i czy coś się zmieniło. Jak ok to zawór zwrotny padł, lub dziury w przewodach lub gruszce, ewentualnie tak zayebany egr ze nie może klapa ruszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hidden22 7 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 ok najpeirw sprawdze czy jest zasilanie miernikiem i wtedy dam znac co i jak jak co bede dalej szukal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali89 2 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 brzmi jak zła synchronizacja kąta wyprzedzenia wtrysku grupa 4/4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redziasom 1 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 a może poduszki pod silnikiem już wywalone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysymakak 0 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Witam, podepnę się z pytaniem, mam padniętą dwumasę i to jest pewne 1) wymiana czy regeneracja 2) wymiana to na jaką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redziasom 1 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 oczywiście że wymiana. polecam LUK. ja wymieniłem ok 40 tys.km. temu i nie mam żadnych problemów, przy okazji wymieniłem też sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) Jak wymieniać to na sachs jest o niebo lepsze a wcale nie tak dużo droższy( lepiej spasowane i obiło mi się że wytrzymuje więcej Nm ) ..dużo mniej reklamacji na sachsa a luk robi sobie jaja i nie chce przyjmować reklamacji na takie luzy jak tutaj: to jakiś żart.. W sachs czegoś takiego nie uświadczysz.. Edytowane 7 Października 2014 przez Duch^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
visabita4 0 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Miałem podobny temt 3 mechaników dwumas kupiłem dwumas oraz sprzęgło LUK polecam a wracając do tematu sprawdz poduszki silnika bo u mnie okazało się że lewa poduszka nic nie było widać a jak odkręciłem poduche to gwint mi w ręce został i to była tego przyczyna a nie dwumas i 2 tys poszło racze najpierw sprawdzić wszystkie poduchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się