fahur Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 [...] http://allegro.pl/relingi-dachowe-audi-a4-b7-s-line-i1918701105.html Towar pierwsza klasa, relingi kompletne z nakrętkami, uszczelkami w idealnym stanie!!!!!! Nie ma sensu płacić 200 - 400 PLN, jak można dostać za 80. Dogadałem się ze sprzedawcą, kupiłem za 70 poza alleg..... Cena rewelacyjna :-D
krokodyl1 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Witam. Powiedz mi - jak długie są te relingi - mam b5 i myślę nad montażem relingów w chromie . Mam ten komfort bo nie mam wcale u siebie relingów i otwory mogę sobie zrobić w dowolnym miejscu . Krzysiek Dam znać jak zmierzę
krokodyl1 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Relingi mają długość 175 cm - dokładnie[br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 13:56_________________________________________________Musisz jeszcze obczaić jedną sprawę. Reling ma trzy mocowania - przód, tył i środek. Dobrze by było gdyby środkowe mocowanie wyszło w okolicach słupka za tylnymi drzwiami, wtedy oparcie relingu będzie pewniejsze. Chyba, że relingi będą ozdobą a nie będą dźwigać ciężarów. Ważna jest też krzywizna dachu, reling z b6/b7 nie koniecznie będzie w każdym miejscu dobrze przylegał do dachu b5. Szkoda, żeby lała się woda do środka przez nieszczelności. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem było by przyłożenie do dachu i sprawdzenie jak to wygląda.
luzur Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 A jaka wartość mają srebrne relingi do B5 ? Nie widzę za wiele na allegro...
truckmaniac Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Zachęcony Waszymi sukcesami, zabieram się za ten mod w najbliższej przyszłości. Jak dam radę to się pochwalę :>[br]Dopisany: 02 Listopad 2011, 21:35_________________________________________________Witam, Jestem już po zabiegu wymiany relingów ze zwykłych na chrom. Wszystko poszło sprawnie i bez kłopotów, prosta robota (ok. 2 godz.). I tu bardzo ważna informacja dla szykujących się do tego moda: relingi kupiłem na tej aukcji: http://allegro.pl/relingi-dachowe-audi-a4-b7-s-line-i1918701105.html Towar pierwsza klasa, relingi kompletne z nakrętkami, uszczelkami w idealnym stanie!!!!!! Nie ma sensu płacić 200 - 400 PLN, jak można dostać za 80. Dogadałem się ze sprzedawcą, kupiłem za 70 poza alleg..... Powodzenia przy rzeźbie Wcześniej miałeś czarne? Jakbyś chciał sie pozbyć, to wal na PW
krokodyl1 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 ? Tego nie wiem -------------------------------------------------------------------------------------- Relingi czarne leżą w garażu
zarzyk2 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 dzięki temu tematowi od dziś na moim autku zagościły chrom relingi :> praca trwała 3 godzinki ( bez pośpiechu przy zimnym piwku). PS. gdyby ktoś chciał czarne relingi to pisać na PW. (może sprzedam)
peju Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Dolaczam do grona osob po wymianie "domowej" relingow. Akurat moje autko to B7 jednak roznic zadnych nie bylo. Opis bardzo pomocny i wiele pomogl. Najpierw zaczalem sam, ale troche spanikowalem bo obawialem sie ze nie dam rady. Dzis umowilem sie z kolesiem co dobrze sie zna na samochodach. W sumie tez nie wiedzial jak to wymienic ale dzieki temu opisowi i jego intuicji udalo sie wkoncu. We dwoje (ja glownie jako asystent) zrobilismy robote w 2h, przy czym drugi reling szybko poszedl - w pol godzinki. Co bylo najgorsze: Siegniecie tylnej sruby relingow a potem jej wkrecenie - koszmar. Srednia skale trudnosci ma wymiana srodkowej sruby. Natomiast najlatwiej: i tutaj bez zadnego stresu, dodatkowo trzeba sciagnac zaslepke sruby nad oslona przeciwsloneczna nad glowa pasazera i kierowcy, odkrecic srube (rowniez torx25) i zdjac oslone. Wowczas wyciagniecie podsufitki jest bardziej mozliwe a dostep do przedniej sruby relinga wrecz banalny i latwy w montazu. Przy skrecaniu najwiekszy problem z torxami 40 w uchwytach na haczyk od rolety - bardzo latwo mozna niepocelowac i sruba spada zostajac w srodku gdzies pod podsufitka. Ale wszystko sie udalo. Powoli i ostroznie. Efekt super i jestem bardzo zadowolony. Czarne relingi w stanie bdb moge odsprzedac.
troudyl Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 A miał ktoś taki problem, że te zaślepki od uchwytów na roletę mu przestały wracać ? po prostu wpadła mi do środka ta zaślepka i nie wiem jak teraz to zrobić by wróciła na miejsce.
fahur Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 A miał ktoś taki problem, że te zaślepki od uchwytów na roletę mu przestały wracać ? po prostu wpadła mi do środka ta zaślepka i nie wiem jak teraz to zrobić by wróciła na miejsce. Dokręć śrubę - wróci na miejsce
troudyl Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 Spoko we wtorek spróbuje, co najlepsze to ja relingów nie ruszałem tylko w takim stanie autko kupiłem... ale muszę pomyśleć o wymianie black na chrom lub się najlepiej z kimś zamienić. ---------- Post dopisany 11-05-2012 at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany 06-05-2012 at 22:10 ---------- no niestety czeka mnie rozbieranie podsufitki, bo śruba jest dokręcona, a ta zaślepka luźno lata ---------- Post dopisany at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany at 16:04 ---------- no niestety czeka mnie rozbieranie podsufitki, bo śruba jest dokręcona, a ta zaślepka luźno lata
fahur Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 no niestety czeka mnie rozbieranie podsufitki, bo śruba jest dokręcona, a ta zaślepka luźno lata Spadła sprężynka - jeżeli się uchowała, to nie będziesz miał z tym problemów
troudyl Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Pewnie tak,oby tylko gdzieś tam ta sprężynka była. Możecie podrzucić jak rozebrać podsufitkę i słupek między przedniki a tylnymi drzwiami tak by niczego nie uszkodzić, i na co zwrócić uwagę podczas rozbierania i składania?
fahur Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Pewnie tak,oby tylko gdzieś tam ta sprężynka była. Możecie podrzucić jak rozebrać podsufitkę i słupek między przedniki a tylnymi drzwiami tak by niczego nie uszkodzić, i na co zwrócić uwagę podczas rozbierania i składania? Większość masz opisane w tym wątku, a środkowy słupek poprostu ciągniesz do siebie: najpierw od dołu - tam masz zatrzaski, a pozniej góra Ci wychodzi.
iconslave Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Ma ktos moze te listwy dachwe do avant a4 b6 kupie lub zamienie za relingi w chromie
krokodyl1 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 jeśli potrzebujesz czarne to mam w bdb stanie, są mi zbędne.
iconslave Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 jeśli potrzebujesz czarne to mam w bdb stanie, są mi zbędne. listwy?
jaszczompHQ Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Manual super, od dzisiaj jeżdżę już z relingami. W mojej b7 nie było śrub w otworach tylko gumowe kołki rozporowe, ale nakrętki to nie był jakiś wielki problem. Najwięcej czasu pochłonęło wycinanie otworów w listwach, ale tu Dremel spisał się na medal. Czas ok 5h spokojnej pracy - wliczając załatwianie Dremel'a i piwko Dodam tylko, że warto uszczelnić środkowe mocowanie ponieważ otwór jest eliptyczny i potrafi puścić wodę spod nakrętki
wladi Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 No piękny opisik ja na dniach też szykuje się do zmiany z chromu na black jak by ktoś chciał chrom to zapraszam na pw:wink: ---------- Post dopisany 20-05-2013 at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2013 at 14:14 ---------- No i czarne relingi trafiły na autko dzięki Deszczu za opisik wszystko poszło gładko:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się