Mesiah Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Heh niezły hardcore:) Nie próbowałeś tak jeździć? Cały czas chodzi mi po głowie to -35. Niby można trochę skrócić sprężyny bez ryzyka ale wolałbym fabrycznie.
blind0 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 znajdz mi cos -40/-35 to biere ;P tylko nie mtsy czy jakies techniksy xd
Mesiah Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Ja bym na Twoim miejscu wolał 45/40 a takie wyjdzie na sportline hehe przeglądam te sprężyny i jest totalna lipa. Do Audi 80 mojego poprzedniego auta mało który zestaw był równy zazwyczaj d*pa wyższa o 5mm a do A4 wszystko równe. Nie wiem w czym rzecz.
blind0 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 zmuszaja ludzi do kupna gwintu tak jak piszesz, pewnie tak gdzies wyjdzie ten sportline, troche mam przed nim obawy żeby nie mieć problemów jezdzac na co dzien no ale cóż zrobić. Szkoda, że na forum nie mogę znaleźć nikogo z tym w b5, zreszta.. co tam forum, na necie może 2 x b5 na tym widziałem xd
Mesiah Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Myślę , że obejdzie się bez problemów. Nic innego w tym typie nie znajdziesz a firma mówi sama za siebie. No ale jeśli jeszcze raz o nim wspomnimy do czasu wrzucenia na auto to zwymiotuję
michalm320 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 W kwestii podniesienia tyłu można zastosować fabryczne podkładki pod sprężyny z tzw. zawieszenia na złe drogi. W ASO do B6 kosztują 20zł/szt. i z tego co wiem unoszą auto o ok 13mm Wątek do poczytania: http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/zmianie-sprezyn-1be-h-and-r-tyl-nisko-siedzia-rozwiazanie-278304/
blind0 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 fakt ze wiecej gadania niz roboty kupi sie, zobaczy sie, jak lipa to Ci oddam za darmo ;p ---------- Post dopisany at 09:29 ---------- Poprzedni post napisany at 09:28 ---------- zawsze jest jakas opcja ^^
fafnasty Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 wkładajcie gwint z tymi springami to same problemy
michalm320 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 wkładajcie gwint z tymi springami to same problemy Ta... markowy gwint kosztuje a na MTS-a chyba szkoda kasy
blind0 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 pierdziole ;p czas wyciagnac rower
misiek95 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Powiedzcie mi Panowie, czy są jakieś springi -40 które komfortem jazdy są zbliżone do 1be? Bo mój weitec strasznie twardy. Kolegi KW V1 jest dużo wygodniejszy Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka
misiek95 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Ma ktoś jakieś doświadczenia związane ze sprężynami apex? Chodzi mi o twardość. Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka
michalm320 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Ma ktoś jakieś doświadczenia związane ze sprężynami apex? Chodzi mi o twardość. Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka Kumpel miał w Accordzie. Obniżyło w klin, komfort akceptowany więc miło się jeździło. Narzekań nie słyszałem z jego strony.
Mesiah Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Z jakąś godzinkę wrzucę foty. Właśnie skończyłem walkę z tylnym zawiasem. Eibachy zostały skrócone o jednej zwój i założyłem nowe KYB gazowe. Efekt jest lepszy niż sądziłem a jazda to marzenie. Nie warto brać używanych amorów bo różnica jest kolosalna między nówką a takim po 10 czy więcej tyś.
blind0 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 coś Ty ciął sprężyny hardcorze ? ;D pewnie, że co nówka to nówka czekam na foto
michalm320 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Z jakąś godzinkę wrzucę foty. Właśnie skończyłem walkę z tylnym zawiasem. Eibachy zostały skrócone o jednej zwój i założyłem nowe KYB gazowe. Efekt jest lepszy niż sądziłem a jazda to marzenie. Nie warto brać używanych amorów bo różnica jest kolosalna między nówką a takim po 10 czy więcej tyś. "Gratuluje"
Mesiah Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Więc tak. Tylna sprężyna była cięta od góry gdzie jest prosta i się nie zwęża. Nie ma opcji żeby wyskoczyła z łoża na hopce a tylko o to chodzi w tym temacie. Sprężyna od dołu się zwęża tak jak i z przodu u góry i dołu no i tam w zyciu bym i c ruszył. Przed całym zabiegiem pytałem mądrych ludzi o efekt i wyszło , że będzie ok a całe te ochy i achy na temat i cięcia bierze się tylko z durnych opowieści. Jeśli spring jest prosty do samego łoża i po skróceniu wszystko trafi na swoje miejsce musi być dobrze i jest. Także luz chłopaki i nie dygać. Z przodu nigdy w życiu nic nie ruszę. Efekt po skróceniu z pustym bagażnikiem (brak płytek czyli ok 40kg mniej za osią niż było wczesniej)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się