Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Springi -40/-40


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Heh niezły hardcore:) Nie próbowałeś tak jeździć?:grin:

Cały czas chodzi mi po głowie to -35. Niby można trochę skrócić sprężyny bez ryzyka ale wolałbym fabrycznie.

Opublikowano

znajdz mi cos -40/-35 to biere ;P tylko nie mtsy czy jakies techniksy xd

Opublikowano

Ja bym na Twoim miejscu wolał 45/40 a takie wyjdzie na sportline hehe :D przeglądam te sprężyny i jest totalna lipa. Do Audi 80 mojego poprzedniego auta mało który zestaw był równy zazwyczaj d*pa wyższa o 5mm a do A4 wszystko równe. Nie wiem w czym rzecz.

Opublikowano

zmuszaja ludzi do kupna gwintu :decayed:

tak jak piszesz, pewnie tak gdzies wyjdzie ten sportline, troche mam przed nim obawy żeby nie mieć problemów jezdzac na co dzien no ale cóż zrobić. Szkoda, że na forum nie mogę znaleźć nikogo z tym w b5, zreszta.. co tam forum, na necie może 2 x b5 na tym widziałem xd

Opublikowano

Myślę , że obejdzie się bez problemów. Nic innego w tym typie nie znajdziesz a firma mówi sama za siebie. No ale jeśli jeszcze raz o nim wspomnimy do czasu wrzucenia na auto to zwymiotuję:kox:

Opublikowano

W kwestii podniesienia tyłu można zastosować fabryczne podkładki pod sprężyny z tzw. zawieszenia na złe drogi. W ASO do B6 kosztują 20zł/szt. i z tego co wiem unoszą auto o ok 13mm

Wątek do poczytania: http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/zmianie-sprezyn-1be-h-and-r-tyl-nisko-siedzia-rozwiazanie-278304/

Opublikowano

fakt ze wiecej gadania niz roboty :decayed: kupi sie, zobaczy sie, jak lipa to Ci oddam za darmo ;p

---------- Post dopisany at 09:29 ---------- Poprzedni post napisany at 09:28 ----------

zawsze jest jakas opcja ^^

Opublikowano

wkładajcie gwint :decayed: z tymi springami to same problemy :grin:

Opublikowano
wkładajcie gwint :decayed: z tymi springami to same problemy :grin:

Ta... markowy gwint kosztuje a na MTS-a chyba szkoda kasy

Opublikowano

pierdziole ;p czas wyciagnac rower :D

Opublikowano

markowe uzywki trafiają sie na forum

Opublikowano

Powiedzcie mi Panowie, czy są jakieś springi -40 które komfortem jazdy są zbliżone do 1be? Bo mój weitec strasznie twardy. Kolegi KW V1 jest dużo wygodniejszy :decayed:

Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

jak słyszę weitec to myślę beton :D

Opublikowano

Ma ktoś jakieś doświadczenia związane ze sprężynami apex? Chodzi mi o twardość.

Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Ma ktoś jakieś doświadczenia związane ze sprężynami apex? Chodzi mi o twardość.

Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka

Kumpel miał w Accordzie. Obniżyło w klin, komfort akceptowany więc miło się jeździło. Narzekań nie słyszałem z jego strony.

Opublikowano

Z jakąś godzinkę wrzucę foty. Właśnie skończyłem walkę z tylnym zawiasem. Eibachy zostały skrócone o jednej zwój i założyłem nowe KYB gazowe. Efekt jest lepszy niż sądziłem a jazda to marzenie. Nie warto brać używanych amorów bo różnica jest kolosalna między nówką a takim po 10 czy więcej tyś.

Opublikowano

coś Ty ciął sprężyny hardcorze ? ;D pewnie, że co nówka to nówka :) czekam na foto :jerk:

Opublikowano
Eibachy zostały skrócone o jednej zwój

:shock3:

Opublikowano
Z jakąś godzinkę wrzucę foty. Właśnie skończyłem walkę z tylnym zawiasem. Eibachy zostały skrócone o jednej zwój i założyłem nowe KYB gazowe. Efekt jest lepszy niż sądziłem a jazda to marzenie. Nie warto brać używanych amorów bo różnica jest kolosalna między nówką a takim po 10 czy więcej tyś.

"Gratuluje"

Opublikowano

Więc tak. Tylna sprężyna była cięta od góry gdzie jest prosta i się nie zwęża. Nie ma opcji żeby wyskoczyła z łoża na hopce a tylko o to chodzi w tym temacie. Sprężyna od dołu się zwęża tak jak i z przodu u góry i dołu no i tam w zyciu bym i c ruszył. Przed całym zabiegiem pytałem mądrych ludzi o efekt i wyszło , że będzie ok a całe te ochy i achy na temat i cięcia bierze się tylko z durnych opowieści. Jeśli spring jest prosty do samego łoża i po skróceniu wszystko trafi na swoje miejsce musi być dobrze i jest. Także luz chłopaki i nie dygać. Z przodu nigdy w życiu nic nie ruszę.

Efekt po skróceniu z pustym bagażnikiem (brak płytek czyli ok 40kg mniej za osią niż było wczesniej)

20140730_195749.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...