blind0 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 po fotkach widzę, że w końcu powinieneś być zadowolony z efektu ^^ no i bagażnik odciążysz jakim kosztem nie komentuję nie moje klocki
Mesiah Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Nie ma kosztów. Ewentualnie można liczyć minimum +200 za nowe sprężyny na tył. Tu na forum jest ostra debata na temat ciecia springów. Skończyła się na tym ,że nie ciąć tam gdzie się zwęża. Jeśli jest prosta nie ma żadnych wad o ile ktoś nie przegnie z tematem i z -30 nie zrobi -50 czy więcej bo wtedy znacząco zmienia się też charakterystyka takiej sprężyny i może pęknąć Kumpel ma w e36 cięte i to sporo. Uprawia jakieś pseudo drifty , zapier.. jak wariat i jest ok na seryjnym amorze. Sprężyny zwężały się więc wysłał je do kolesia który je tnie , rozhartowuje , wygina na kształt oryginału a później hartuje i wszystko jest ok. Nie jest to drut jak ściąganie sprężyn drutami czy pasami ani cięcie na pałę gdzie popadnie o 2-3 zwoje. Uciąłem tak , że auto opadło o jakieś1-1.5 cm. Efekt ogólnie mnie zadowolił. Myślałem , że będę ciął , składał i rozkładał ze 3 razy żeby trafić ale udało się za 1:banan:
blind0 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 skoro jest dobrze to tylko się cieszyć chociaż szkoda bo sportline przede mną nie kupisz i będę skazany na los królika doświadczalnego
Mesiah Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Tak miało być od początku. Ja drugi Może być tak , że mi się spodoba i zamówię tego sportline. Według mnie to 100% pewniak.
blind0 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 myślałem że już nie wytrzymasz mojego zwlekania to kupisz szybciej nie no czekamy do wypłaty i bedzie
Mesiah Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Cwaniak się trafił;] Gdyby nie dzisiejsza akcja czyli ostatnia deska ratunku pewnie bym kupił przed Tobą. A tak teraz 0 ciśnienia.
michalm320 Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Dla mnie cięcie sprężyn to taki wiejski tuning i kojarzy mi się z tymi fotkami:
Mesiah Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 (edytowane) Ja pierdziele. Porównujecie cięcie sprężyn w "poprawnym" miejscu do tych fot? Popadacie w przesadę. A co do samych zdjęć to jeśli już 100 razy bardziej wolałbym jeździć na tych ściągaczach niż na spawie. Ruszyło się coś w temacie tych Eibach'ów? Ja cały czas kminie jak zrobić dość niskie ale i w miarę wygodne zawieszenie (da się). Rozważam też gwint bo dla mnie dalej auto stoi za wysoko , szczególnie przód. Nie wiem czy z jakimś kitem trafie a gwint to jednak gwint. Boję się tylko , że będzie przesadnie z twardością. Według mnie po dłuższej obserwacji dobrą glebą do A4 B5 na r18 jest coś w stylu 60/50 bądź 50/40-45. Wydaję się , że dużo ale po zmontowaniu takiego setu pewnie byłoby ok. Tylko , że przy takim obniżeniu to już tylko gwint albo sportowe amory. Zwykłe się moment wyleją poniżej -35. Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez Mesiah
blind0 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2014 co bym nie napisał to i tak w końcu kupisz gwint widać schodzimy coraz niżej u mnie sprawa wyglada tak, że w poniedziałek zakładam gazownie, muszę kupić opony na 18 bo w końcu się sezon skończy + jeszcze alternator wyzionął ducha, także trochę mi się skumulowało i spreżyny muszą chwile poczekać
Mesiah Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 No trudno. Taki żywot. Nie ucieknie. Auto musi być w dobrym stanie technicznym. Dopiero później zabawa
Mesiah Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Ogólnie powiem Ci , że po wrzuceniu 225/40 r18 myślałem , że będzie taczka i w ogóle tragedia. po zmontowaniu zawiasu i wrzuceniu felg doznałem szoku. Czuć , że profil jest niższy ale ogólnie na tym zawiasie auto jest komfortowe. Eibach jednak daje radę. Denerwuje mnie tylko tendencja do podskakiwania tyłu. Najgorzej jest na muldach. Musze przejeżdżać 5km/h bo inaczej d*pa podskakuje masakrycznie. Przód wybiera idealnie. Dodam , że było tak samo przed skróceniem sprężyn a nawet gorzej. wymiana amorów też trochę dała ale spodziewałem się sporo więcej.
blind0 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2014 byle felg nie pokrzywić to będzie dobrze to chcesz coś kombinować jeszcze z tym tyłem czy już tak musi zostać ?
Mesiah Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Nic nie musi dla mnie auto stoi za wysoko tak czy inaczej. Także przód/tył i tak do wymiany na przyszły sezon. Pewnie kupie gwint bo te kombinacje z kitami mnie męczą. Chyba , że właśnie pewniak typu Eibach Sportline. Musze wiedzieć ile siądzie na 100% w tym aucie i jak będzie wyglądać na r18. Co do felg to wydaje mi się , że tak łatwo nie idzie ich pokrzywić. Tym bardziej jeśli to jakiś Ronal czy oryginał (dla audi seryjne alu chyba też produkuje Ronal). Martwi mnie tylko to , że przy 225/40 mam odkryte ranty. Felga ma bodaj 8' szerokości i ta opona jest trochę za wąska. Zawsze gdzieś przy krawężnikach można zahaczyć. Opony mam na wykończeniu i będę musiał się mocno zastanowić jaki rozmiar kupić na przyszły sezon. Mam dwie wersje , albo 225/45 albo 235/40. Jedne i drugie zwiększają średnicę koła. Oglądałem 225/45 r 18 i według mnie ta opona jest w sam raz jeśli chodzi o balon. 225/40 wygląda jak naleśnik. Z kolei 235/40 nie widziałem.
blind0 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2014 jop, akurat mam 8j z wybitym ronalem i OOOO i liczę, że troche pożyją, co do opon to właśnie przymierzałem się do 225/40 także już nic mi nie mów o rozmiarach bo znowu będę miesiąc myślał przed Twoją wymiana to się akurat wyrobie z tym SL to będziesz miał czarno na białym co brać jak opierniczę aktualne 15" to może i wcześniej się to włoży niż myślę
Mesiah Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Im wcześniej kupisz tym lepiej:) Co do kół to proponuje jednak wziąć 225/45 albo 235/40. Ta druga opcja idealnie pasuje na felgę 8' , pierwsza też ok. Mam teraz 225/40 i jest trochę za wąsko. Opierdzielisz ranty nawet jak będziesz uważał. Chyba , że to nie jest auto na co dzień.
blind0 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2014 mówisz, że nie będzie za grubo na 45 ?tak pięknie to nie ma i auto jest na co dzień użytkowane
Mesiah Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Poszukaj fotek na google. 225/45 według mnie wygląda dobrze.
damian111 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Latam na eibach pro kit -35 na 18 jest komfortowo:)i nie ma tej dziury:) profil 18/225 /40 Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez damian111
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się