Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podajcie mi proszę kody poprawionych silników? Dokładne daty

To jest 2011 rok od 01,07?

Kody te same? CDNB?

I skąd macie te informacje?

A skąd wziąłeś datę 01.07.11?

Stąd, żę podobno do połowy roku 2011 produkowali te syfki.

Szukam właśnie jakiegoś potweirdzenia, że silnik z roku 2012 jest już "bezpieczny"

Kto ma taki silnik(2012r) i jak wygląda u niego spalanie oleju? Bo podobno dochodzi do 3litrów na 15tyś km

Opublikowano

Kolego ja mam auto styczeń 2012, czyli na pewno mam silnik z 2011 ale kiedy on był wyprodukowany pojęcia nie mam, w każdym bądź razie trzeba było wymienić tłoki itd.

Opublikowano

A skąd wziąłeś datę 01.07.11?



Stąd, żę podobno do połowy roku 2011 produkowali te syfki.

W tym temacie, w poście #135 masz zrzut z etki ;)

Opublikowano (edytowane)

dzięki.
Kto się orientuje gdzie można dobrze zrobić remont takiego silnika?

Corling w Wawa kojarzę koszty około 9-15tyś netto

Kto z Was zna np. firmę wymiensilnik.pl ? Sprzedają i remontują siliniki setkami. Ktoś ma jakieś doświadczenia?

Jestem z Rzeszowa/ Podkarpacie. W grę wchodzi, Małopolskie

Edytowane przez dampol
Opublikowano

Hmm, w RZ bym szukał...Automachery moze?

Opublikowano

Hmm, w RZ bym szukał...Automachery moze?

Omijaj szerokim łukiem.

To się porobiło. Dwadzieścia lat temu był dobry :grin:

Opublikowano

Również szukam pomocy z a4 b8. I również jestem z okolic Rzeszowa. Co Panowie sądzicie o tych aukcjach na allegro? http://allegro.pl/silnik-audi-a4-2-0-tfsi-tsi-bul-gwarancja-wymiana-i5286804782.html
Firma wygląda na rzetelną.

Opublikowano

No dobrze ale oni sprzedają używane silniki więc nie wiadomo czy będą lepsze, a już z 2008 na pewno nie, więc gdzie tu interes?

Opublikowano (edytowane)

Poza tym to akurat jest aukcja na BUL czyli be siedem. A z ta gwarancja to zw. hłit reklamowy. Wstyd przyznać, ale w Sanoku gdzie było słynne na cala Polskę Technikum Mechaniczne i fabryka autobusów, nie ma nikogo kto by w miarę vcdsa ogarniał. A mechanika zatrzymała się w połowie dziewięćdziesiątych lat na golfie cztery :kwasny:

Olej sprawdzam z reguły bagnetem, ale zauważyłem ze mogę ZAWSZE sprawdzić na MMI. Nie ma już komunikatu "odczekać 2min, itp".

Edytowane przez griga-st
Opublikowano

Olej sprawdzam z reguły bagnetem, ale zauważyłem ze mogę ZAWSZE sprawdzić na MMI. Nie ma już komunikatu "odczekać 2min, itp".

A to chyba z powodu nowego softu, u mnie też dokładniej pokazuje niż przedtem :)

Opublikowano

Według mnie ta sprawa kwalifikuje się na jakiś pozew zbiorowy. Są jakieś szanse wygrania tej sprawy? Wie ktoś coś o tym, jakieś doświadczenia?

Jeśli chodzi o Sanok, to miasto skupia się na budowie galerii, poziom szkolnictwa spadł drastycznie w dół.

Opublikowano

Cała Polska skupia się na budowaniu galerii , PL stało się galerianką :wink:

Poczytaj wcześniejsze posty była mowa o możliwościach :)

Opublikowano (edytowane)

Był pozew zbiorowy w USA. 124tysiące osób wygrało....
Polska to gorzej niż RUS.

Jeśli chodzi o automacherów to nie polecam.
SziK Tyczyn bdb zakład ale nigdy tego nie robił.

ASO Autorud nie chce pomóc w partycypacji kosztów, bo ma klientów w 4 literach.
Koszt STAGE 2 w ASO AUDI to 20,000zł

wymieńsilnik.pl miało jakiś przypał, podobno VW Touaregiem klienta wydzwonili gdzieś, (informacja z sieci)
Po za tym po rozmowie z nimi:

7200zł wymiana na używany silnik nie wiadomo w jakim stanie( po Crush Testach w Holandi) mogą być różne rozszczelniania itd)
GWARANCJA NA TYLKO NA MIESIĄC! lub na rok za 8700zł
ALBO
Remont u nich za 7500zł z gwarancją na rok.

Części są dostępne za około 8000zł więc nie wiem jak oni to robią tak naprawdę.

Realnie podchodzi do sprawy:
ŁUKASZ SNOCH CORLING (Warszawa) porządnie ale strasznie drogo około 12-14 tyś zł.

Edytowane przez dampol
Opublikowano

Dzisiaj kupiłem gazetę Motor i tam jest również opisany problem brania oleju. Napisane jest że skutecznym sposobem jest wyjęcie tłoków i ich przetoczenie rowków pierścieni na większe. Ponoć koszt to około 3000 tyś i jest ponoć jest to sposób skuteczny. Jest również podany adres strony internetowej: krasnobrodzka-rancing. com.

Opublikowano

Dzisiaj kupiłem gazetę Motor i tam jest również opisany problem brania oleju. Napisane jest że skutecznym sposobem jest wyjęcie tłoków i ich przetoczenie rowków pierścieni na większe. Ponoć koszt to około 3000 tyś i jest ponoć jest to sposób skuteczny. Jest również podany adres strony internetowej: krasnobrodzka-rancing. com.

Witam. Dzisiaj tam dzwoniłem, naprawa czterech tłoków 800zł.

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich, przeczytałem ten temat i jestem trochę zszokowany.

Rozważam zakup A4 2.0 TFSI, ale po przeczytaniu tego tematu trochę zwątpiłem.

Wyczytałem, że nowsze wersje tego silnika w B8 są poprawione (chyba po 2012 r.).

Czy ma to ktoś dobrze ogarnięte? jakie wersje (oznaczenia, moc, rok, itp) są już poprawione i nie mają problemu z braniem oleju?

Ps. Aktualnie jestem posiadaczem Focus 2001 mk1 z chyba najgorszym silnikiem 1.6.

Miał ten sam problem olejowy o którym piszecie. Fakt jest taki że w focusie problem pojawiał się dopiero gdy przebieg sięgał 200-250 tys.

Po różnych zabiegach i naprawach wymieniłem silnik na młodszy (z automatu i anglika ~ 100tys) - remont w przypadku mojego silnika był nieopłacalny.

Samochód dymił masakrycznie, żarł olej w ilościach 1L na 1000, a na autostradzie nawet na 500 km!

Nie chcę ponownie przechodzić przez takie problemy, sprawdzać olej co 500 tys w trasie i bać się czy nie braknie oleju, dlatego postanowiłem rozeznać się w sytuacji zanim kupię następny.

Zainteresowany jestem ~3 letnim A4 Quattro i myślałem o silniku 2.0 TFSI. Jeżeli nowsze wersje są już poprawione i nie mają tego problemu - będę wdzięczny za informację jakie i od kiedy.

A jeżeli problem występuje cały czas to może lepiej wybrać silnik 1.8 TFSI, albo jeszcze jakąś inną jednostkę polecicie?

Edytowane przez rexo
Opublikowano

Przy 140kkm przebiegu w moim A4 nie mam problemów z olejem. 1.8TFSI. Maksymalnie 100ml oleju między wymianami (10-12kkm).

P.S.: Gdyby ktoś szukał takiej, to moja jest na sprzedaż aktualnie ;). Sytuacja życiowa (roczny wyjazd do USA) zmusza. :(

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich, przeczytałem ten temat i jestem trochę zszokowany.

Rozważam zakup A4 2.0 TFSI, ale po przeczytaniu tego tematu trochę zwątpiłem.

Wyczytałem, że nowsze wersje tego silnika w B8 są poprawione (chyba po 2012 r.).

Czy ma to ktoś dobrze ogarnięte? jakie wersje (oznaczenia, moc, rok, itp) są już poprawione i nie mają problemu z braniem oleju?

Ps. Aktualnie jestem posiadaczem Focus 2001 mk1 z chyba najgorszym silnikiem 1.6.

Miał ten sam problem olejowy o którym piszecie. Fakt jest taki że w focusie problem pojawiał się dopiero gdy przebieg sięgał 200-250 tys.

Po różnych zabiegach i naprawach wymieniłem silnik na młodszy (z automatu i anglika ~ 100tys) - remont w przypadku mojego silnika był nieopłacalny.

Samochód dymił masakrycznie, żarł olej w ilościach 1L na 1000, a na autostradzie nawet na 500 km!

Nie chcę ponownie przechodzić przez takie problemy, sprawdzać olej co 500 tys w trasie i bać się czy nie braknie oleju, dlatego postanowiłem rozeznać się w sytuacji zanim kupię następny.

Zainteresowany jestem ~3 letnim A4 Quattro i myślałem o silniku 2.0 TFSI. Jeżeli nowsze wersje są już poprawione i nie mają tego problemu - będę wdzięczny za informację jakie i od kiedy.

A jeżeli problem występuje cały czas to może lepiej wybrać silnik 1.8 TFSI, albo jeszcze jakąś inną jednostkę polecicie?

3 generacja TFSI to wprzypadku 2.0 oznaczenie silnia CNCD, moc 224KM. ja mam ten silnik ale z jeszcze stosunkowo malym przelotem - 31K km. nie mam problemu z przepalem oleju.

Edytowane przez Yoghurt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...