Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś robił Stage 2 we Wrocławiu bądź okolicach? Z tego co widzę to głownie Pleszew jest polecany, a same tłoki i tak lecą do Wawy.

Opublikowano

Jestem po wykonaniu stage2 w 2.0 tfsi. Przy okazji wymieniony napinacz na najnowszy model 06K109467K, wyczyszczony kolektor dolotowy i klapki, wyczyszczona głowica i zawory itp. Oto parę zdjęć:

6831fc158c53205c982148b70c107ee9,10,19,02ee98ea0a1e8774a74e01db30d2a1e82,10,19,007a74ddffae06f49b3e102cdf34f7c3b,10,19,01fa7b4d5683df01ee323d7366283a26c,10,19,0

Opublikowano

Właśnie podaj koszty i gdzie to robiłeś jak długo trzeba czekać i czy jesteś zadowolony ;) te silniki na prawdę są super gdyby nie ta wpadka

Opublikowano

Witam! Od września 2015 jestem posiadaczem Audi A4 S-Line 2.0 TFSI 211 KM 2009 r, automat, wersja amerykańska. Przy zakupie rzeczoznawca poinformował mnie że mam się przygotować że będzie pił olej, ale nie sądziłem że aż tyle.. :/ na 1000 km dolewam 1 litr oleju jeżdżąc po mieście, w trasie zdarza się że 1 litr starcza na +/- 800-900 km. W maju będę w kraju i chciałbym coś z tym zrobić, czy orientuje się ktoś co musiałbym naprawić/wymienić żeby pozbyć się tego problemu lub zmniejszyć dolewanie bo wydaje mi się że 1L/1000km to strasznie dużo. Auto mam ok 6 miesiecy i dolałem już ok 7-8 L oleju. Jestem przygotowany na wydatki i jeżeli istnieje możliwość naprawienia tego to chętnie włożę trochę kasy. Ma ktoś jakieś pomysły lub rozwiązanie dla mojego problemu ?? Z góry dzięki za info

Opublikowano

Skontaktuj się z Krasnobrodzka Racing czy podejmą się całości (ale raczej robią tylko samą obróbkę tłoków).

Ewentualnie może oni wskażą Ci jakiś zaprzyjaźniony warsztat, który zrobi resztę (rozebranie, złożenie itd).

Opublikowano (edytowane)

Mój brat mieszka w USA i jakieś 2 lata temu kupił Audi A4 B8 2.0 TFSI quattro 211 KM z 2009r. Po zakupie też miał problem ze znikającym olejem. Udał się z tym do serwisu i na początku nie bardzo chcieli z nim rozmawiać. Ale za jakiś czas dostał informację żeby się stawić na zrobienie stage 1. Po wykonaniu stage 1 okazało się że niezbędnym będzie stage 2 i został wykonany oczywiście bezpłatnie. Brat mówił że to w ramach jakiejś akcji serwisowej AUDI, jedynym warunkiem była przez jakiś czas wymiana oleju w serwisie. A Polsce oczywiście za wszystko trzeba płacić. Niestety klienta w USA traktuje się trochę inaczej niż tu.

Edytowane przez czarlo
Opublikowano

U mnie wszystkie samochody powyżej >100 000km z USA miały Stage 2 zrobiony.

Opublikowano

Nic tylko z USA brać i zapomnieć o problemie. :decayed:

Opublikowano

Powiedziałem bratu że jak będzie zmieniał samochód to niech pakuje w kontener i wysyła do mnie :decayed:

Opublikowano

Brat mówił że to w ramach jakiejś akcji serwisowej AUDI

Niecz ci poda númer akcj.

U mnie wszystkie samochody powyżej >100 000km z USA miały Stage 2 zrobiony.

Masz jakies papiery?


A Polsce oczywiście za wszystko trzeba płacić. Niestety klienta w USA traktuje się trochę inaczej niż tu.

Przeciez to jest logiczne.

Opublikowano

Brat mówił że to w ramach jakiejś akcji serwisowej AUDI

Niecz ci poda númer akcj.

U mnie wszystkie samochody powyżej >100 000km z USA miały Stage 2 zrobiony.

Masz jakies papiery?

A Polsce oczywiście za wszystko trzeba płacić. Niestety klienta w USA traktuje się trochę inaczej niż tu.

Przeciez to jest logiczne.

Jasne że mam, przecież Stage 2 są tam robione w ASO.

Opublikowano

W PL tez.

Pytam bo w garażu jakoś pusto a podobają mi się amerykańce :wink:

Opublikowano

Witam i chciałbym powiedzieć choć Ameryki nie odkryłem ale może jak i inni nie wiedzą Audi UK przyznało sie do winnych pierscieni i można sprawdzić na tej stronie o tym https://www.audi.co.uk/about-audi/latest-news/audi-uk-bbc-watchdog-oil-consumption-june-2015.html

Dzisiaj sie dowiedziałem wiec pisze i dzwoniłem umówili mnie na test wiem że nie wymienia mi bo nie mam calej histori ale pożyje nadzieja że mój silnik nie bierze oleju przez 2 tygodnie bo potem test i jak to usłyszałem dochodzenie Audi a potem decyzja Pozdrawiam i życzycze powodzenia może ktoś ma cała historie nie konniecznie Audi ale autoryzowanych serwisów przez Audi

Opublikowano

Nie zapomnij że w Polsce zapłacisz jeszcze około 600 zł za próbę olejową zanim podejmą decyzję... Ja miałem pełną historię serwisową z ASO Audi (poprzedni właściciel serwisował tylko w Audi do końca), ostatni serwis około 8 miesięcy wcześniej przed moją wizytą a i tak ASO się wypięło i powiedzieli mi że choć to jest wada fabryczna to nie pokryją nawet kosztów za części. Więc życzę Ci więcej szczęścia.

Opublikowano

Mnie też audi olało na piśmie.

Brakowało mi jednego przeglądu wpisanego u nich w system. Tak się złożyło że miałem wszystkie fv na wszystkie przeglady. Kazali wysyłać do centrali i wyjaśnić.

Opublikowano

Jakkolwiek by to nie zabrzmiało to Audi ma rację. Następne auto i tak od nich kupicie. Chociaż oni wcale tego niechcą.:-S

Opublikowano

Mnie też audi olało na piśmie.

Brakowało mi jednego przeglądu wpisanego u nich w system. Tak się złożyło że miałem wszystkie fv na wszystkie przeglady. Kazali wysyłać do centrali i wyjaśnić.

Święta prawda. Kiedyś odszedłem od audi. Było parę innych marek. Niestety tęskniłem cały czas i wróciłem pomimo problemów. Jakiś nałóg. Haha
Opublikowano

1,8 tfsi kupione miesiac temu. Wlasnie odbieram fakture z próby olejowej....

3,8l na 1000km....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...