kixi4 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Wstydze sie... a tak na powaznie to cena zalezy od kilku podzesplow w silniku, ceny czesci sa tez dynamiczne, raz np jakas uszczelka kosztuje 210 a przy nastepnym zamowieniu 290, uszczelniacze trzonkow zaworow raz 160 raz 220 itp itd, a co z tego ze teraz napisze cene a ktos przeczyta za miesiac czy dwa jak juz bedzie inna.. jak ktos pisze na pw i poda mniej wiecej dane pojazdu, silnik, przebieg itp to cene podaje bez zadnego problemu..
skotmen Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Wstydzę sie... a tak na powaznie to cena zalezy od kilku podzesplow w silniku, ceny czesci sa tez dynamiczne, raz np jakas uszczelka kosztuje 210 a przy nastepnym zamowieniu 290, uszczelniacze trzonkow zaworow raz 160 raz 220 itp itd, a co z tego ze teraz napisze cene a ktos przeczyta za miesiac czy dwa jak juz bedzie inna.. jak ktos pisze na pw i poda mniej wiecej dane pojazdu, silnik, przebieg itp to cene podaje bez zadnego problemu.. ok ale cena w takim razie nie może przekraczać 1000zł przy złych cenach tak więc jaka jest cena mniej więcej Nikt nie będzie Cię rozliczał z złotówki ani 100zł jaka granica ceny wchodzi w grę 5-6tyś ? czy miej -więcej przecież to można podać
kixi4 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 No to ok srednio miedzy 5300-5700 brutto jesli nie wyjdzie nic dodatkowo, plus ewentualnie jakies podzespoly rozrzadu..
maniekkg Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 No dokładnie, taką właśnie cenę ja też usłyszałem i według mnie jest słuszna.Tym bardziej że w tym jest wszystko nowe, nawet świece, ponowne nabicie klimy itd.Według mnie cena słuszna
Piotrek777 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Fajnie że ludzie są zadowoleni z usług kolegi:) Jeszcze fajniej by było żeby napisali coś od siebie;)) A byś chciał wiedzieć?
Konrad Cegielski Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Cześć Noszę się z zamiarem kupna Audi Q5 2.0 TFSI 132KW rocznik 2016. Z tego co znalazłem w interencie kod silnika to CDNB Szukam informacji w internecie ale nie ma jasnych odpowiedzi. Czy te silniki jeszcze żrą olej ? Z tej strony wynika tak jakby od 2010 roku niezmiennie było montowane te same silniki w Q5 http://www.lpg.auto.pl/userfiles/file/Lista%20FSI.pdf Czy ktoś wie czy silniki CDNB (te nowsze) mają problem z olejem? Edytowane 5 Grudnia 2016 przez Konrad Cegielski
komoornik Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Auta od 2013 w górę nie mają takiego problemu.
soczi Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Cześć, Czy konsumpcja oleju przez CDNC na poziomie 0,25L na 1000km jest akceptowalna, nie grozi zbytnim osadzaniem nagaru, czy już należy myśleć o remoncie? Dodam że silnik miał robiony pierwszy etap poprawek Audi (cokolwiek to znaczy).
komoornik Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Ja mam zbliżony pobór. Jest taki od zakupu ponad rok temu i się nie zmienia. W międzyczasie zrobiłem 17k km. Auto wyszło zdrowe na hamowni, więc nie mam zbytnio powodów żeby brać się za remont.
kixi4 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Te silniki w pelni sprawne zuzywaja 100-150ml na 1000km wiec tutaj nie jest jeszcze zle.. wiekszosc ucieka odma i turbina.. zima ze wzgledu na to ze olej gestszy ubywa minimalnie wiecej..
KINIAM Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Czy konsumpcja oleju przez CDNC na poziomie 0,25L na 1000km jest akceptowalna, nie grozi zbytnim osadzaniem nagaru, czy już należy myśleć o remoncie? Osadzanie się nagaru prędzej zależy od jakości stosowanego oleju. A co książka serwisowa mówi o zużyciu oleju ?. Znacz tydzień produkcji silnika ?.
soczi Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 A gdzie w książce serwisowej można to wyczytać? Nie znam, produkcja samochodu jest końcówka 2010 (ale model 2011, po-lift). I od nowości ma chip ABT.
griga-st Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 A co książka serwisowa mówi o zużyciu oleju ?.Znacz tydzień produkcji silnika ? Książka mówi 0,5/1000. VW 1/2000. Oczywiście bzdury. Nie ma tygodnia tylko dokładna data:
piter85 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Hej, autko po robocie. - Przeróbka tłoków, większe pierścienie. - czyszczenie, planowanie głowicy. Wymiana prowadnic, uszczelniaczy, docieranie zaworów, test szczelności. wymiana śrub. - regeneracja turbo. Były wycieki oleju + luzy - wymiana uszczelniacza wału Po remoncie zrobione 600km. Oleju na MMI nie ubyło, gdzie poprzednio nie miałbym już ponad połowy.
iwan997 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Witam Panowie i Panie .Mam jedno pytanie i prosze o konkretną odpowiedź ,czy ktos wstawiał do CDN nowe tłoki i pierścienie firy MAHLE ,a jesli tak to jaki jest efekt ?
kixi4 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Jaki model tlokow i pierscieni masz na mysli?
iwan997 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 (edytowane) 028 PI 00119 001 Według katalogu MAHLE pasują do cdnb i cdnc Edytowane 22 Grudnia 2016 przez iwan997
kixi4 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 musisz sprawdzic jaka masz srednice sworznia, gdyz z tym roznie bywa, szczegolnie w roczniku 2011. a dlaczego chcesz nowe? Co sie stało ze starymi?
iwan997 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 (edytowane) Po 254 tys jazdy przeskoczył łańcuch ,urwał sie zawór i co nieco zdemolował ,mam i tak rozebrany silnik więc chciałbym go złożyć z wyeliminowaniem spalania oleju ,i tak pomyślałem że złożenie go na nowym rozrządzie i z nowymi tłokami pozwoli na przejechanie kolejnych 250 tys.Nie jestem mechanikiem i nie mam żadnego doświadczenia z silnikami dlatego pytam czy zamawiać te tłoki. Edytowane 24 Grudnia 2016 przez iwan997
kixi4 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Powinny byc ok tylko wazna srednica sworznia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się