radekrp90 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 W A6 C6 jest silnik jak A4 B7 (na pasku) - taki sam jak w A4 2.0 TFSIe (170 KM). Opierając się wiec na generacji silnika, ten problem go nie dotyczy. Nowszy silnik był dopiero w C7.
Szefcio Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Super czyli ten silnik w a6 można spokojnie kupić.
radekrp90 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) Moim zdaniem to lepszy wybór niż 2.4 V6 ale robimy OT w temacie o B8. Edytowane 29 Stycznia 2017 przez radekrp90
arbisko Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Witam. Jestem w trakcie remontu silnika związanym z braniem oleju. Mam pytanie odnośnie napinacza łańcucha. Czy to prawda, że po 2010r. wychodziły napinacze które miały zabezpieczenie przeciw cofaniu się napinacza?
kixi4 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 2 godziny temu, arbisko napisał: Witam. Jestem w trakcie remontu silnika związanym z braniem oleju. Mam pytanie odnośnie napinacza łańcucha. Czy to prawda, że po 2010r. wychodziły napinacze które miały zabezpieczenie przeciw cofaniu się napinacza? Wszystkie maja takie zabezpieczenie, ale te nowsze poprawione inne, bo w tych starych w zapadce wyrabialy sie zeby..
t.o Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Cześć Wszystkim, panika olejowa? Ufff, na szczęście już po. Konkrety: jako, że przebieg zbliżał się do 180tyś. i zacząłem zwracać uwagę na fakt iż w garażu pojawia się coraz więcej pustych butelek 1L po oleju postanowiłem coś z tym zrobić. W tym wątku trafiłem na dyskusję w wiadomym temacie i po kilku wymianach mejlowych i jednej rozmowie telefonicznej z użytkownikiem kixi4 zdecydowałem się pod koniec grudnia na przemknięcie prawie 400km w jego kierunku i remont bo dolewanie 1L na 800km zaczynało być już irytujące. Aktualnie po przejechaniu 3000km nie ubyło nic, wskaźnik cały czas pokazuje FULL. Auto pracuje równiej i jest zdecydowanie elastyczniejsze. Odnośnie samej naprawy: Michał to konkretny i rzetelny gość. Nie opowiada pierdół, dotrzymuje słowa, jest terminowy i dokładny. A to było dla mnie najważniejsze. Pozdro w oczekiwaniu na wiosnę :-)
adamtower Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 41 minut temu, wampir napisał: jakie koszty? Koszty masz podane kilka postów wcześniej. Wychodzi ok 5-6 tyś
arbisko Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Witam. Jestem po remoncie silnika (przetoczone tloki pod inne pierscienie). Jest nienajlepiej bo na mmi po przejechaniu 200km widać ubytek oleju. Podejrzewam ze winna jest odma lub turbina. Czy ktoś może mnie nakierować jaka odme powinienem kupić aby jeszcze zmniejszyć zuzycie tego oleju?
kixi4 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) 3 godziny temu, arbisko napisał: Witam. Jestem po remoncie silnika (przetoczone tloki pod inne pierscienie). Jest nienajlepiej bo na mmi po przejechaniu 200km widać ubytek oleju. Podejrzewam ze winna jest odma lub turbina. Czy ktoś może mnie nakierować jaka odme powinienem kupić aby jeszcze zmniejszyć zuzycie tego oleju? Gdzie robiles tloki? Jakie pierscienie? Nie zdarzylo mi sie jeszcze zeby bral olej przez turbo chyba ze padlo, albo odme.. jak odma uszkodzona to lapie lewe powietrze lub silnik "wariuje" Edytowane 8 Marca 2017 przez kixi4 Dodanie
arbisko Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Dnia 8.03.2017 o 17:21, kixi4 napisał: Gdzie robiles tloki? Jakie pierscienie? Nie zdarzylo mi sie jeszcze zeby bral olej przez turbo chyba ze padlo, albo odme.. jak odma uszkodzona to lapie lewe powietrze lub silnik "wariuje" Za bardzo spanikowałem. Zrobiłem kolejne 400km i cisza. Nic nie ubyło. A co do odmy to słyszałem, że wymieniali ją na inną (lepszą) bo jeszcze redukowała ilość spalanego oleju.
kixi4 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 Tak zmieniali odme, byl to pierwszy krok serwisu w ratowaniu sie przed wykonaniem naprawy silnika, ale przewaznie nic to nie dawalo..
Rojas89 Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Witam, kiedy dolewaacie olej ? Jeśli iMM pokaże stan min( kreska na samym dole ) czy czekać na jakiś komunikat ? Powiedzmy jeśli poziom spadnie o 2 klocki od góry czy jest to nie zdrowe dla silnika ?
ffi Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Dnia 9.03.2017 o 23:35, arbisko napisał: Za bardzo spanikowałem. Zrobiłem kolejne 400km i cisza. Nic nie ubyło. A co do odmy to słyszałem, że wymieniali ją na inną (lepszą) bo jeszcze redukowała ilość spalanego oleju. bagnet bardziej miarodajny. Może mmi tak wyliczyło. pozdro i bez wycieków! Zawartość dodana 2 minutes later Godzinę temu, Rojas89 napisał: Witam, kiedy dolewaacie olej ? Jeśli iMM pokaże stan min( kreska na samym dole ) czy czekać na jakiś komunikat ? Powiedzmy jeśli poziom spadnie o 2 klocki od góry czy jest to nie zdrowe dla silnika ? u mnie na szczęście jak dolewam olej to co 8tys km tak delikatnie i ja osobiście robie tak, że jak spadnie miarka na mmi do 1/3 poziomu posiadanego oleju to sobie doleję. (mechanik mi tak polecał) pozdrawiam
Bartonerox Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zamierzam zrobić naprawę swojego 1.8 - Dzwoniłem do chłopaków do MDM Tuning w Warszawie, czy ktoś z Was u nich robił i jakie macie opinie na temat tego warsztatu
piter85 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Ja robiłem. Problem został rozwiązany. Jeśli masz więcej pytań, pisz prywatną wiadomość. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
marecek1522 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Panowie kupiłem własnie a4 b8 full opcje z usa 2.0tfsi CPMA 225km 2013r na s4 niestety nie wystarczyło kasy ktoś wie czy ten silnik jest już poprawiony i ma apetyt na olej na mmi coś już tam niby ubyło oleju przebieg 80 tyś
radekrp90 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 To tzw EA888gen3 - podwójne wtryski, tzw. poprawione tłoki, głowica z kolektorem wydechowym itp.
komoornik Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Właśnie wychodzi na to, że B8 z USA nigdy nie dostalo gen3 - to dalej gen2 ale z pewnymi zmianami. Chociaż słynnego problemu olejowego nie powinien już mieć.
radekrp90 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Faktycznie - "graty" takie same jak m.in. CDNC (konstrukcyjnie) więc ma "tylko" poprawione tłoki bez udziwnień we wtryskach i głowicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się