Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W A6 C6 jest silnik jak A4 B7 (na pasku) - taki sam jak w A4 2.0 TFSIe (170 KM). Opierając się wiec na generacji silnika, ten problem go nie dotyczy. Nowszy silnik był dopiero w C7.

Opublikowano

Super czyli ten silnik w a6 można spokojnie kupić.

Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem to lepszy wybór niż 2.4 V6 ale robimy OT w temacie o B8.

Edytowane przez radekrp90
Opublikowano

Witam. Jestem w trakcie remontu silnika związanym z braniem oleju. Mam pytanie odnośnie napinacza łańcucha. Czy to prawda, że po 2010r. wychodziły napinacze które miały zabezpieczenie przeciw cofaniu się napinacza? 

Opublikowano
2 godziny temu, arbisko napisał:

Witam. Jestem w trakcie remontu silnika związanym z braniem oleju. Mam pytanie odnośnie napinacza łańcucha. Czy to prawda, że po 2010r. wychodziły napinacze które miały zabezpieczenie przeciw cofaniu się napinacza? 

Wszystkie maja takie zabezpieczenie, ale te nowsze poprawione inne, bo w tych starych w zapadce wyrabialy sie zeby..

Opublikowano

Cześć Wszystkim,

panika olejowa? Ufff, na szczęście już po.

Konkrety: jako, że przebieg zbliżał się do 180tyś. i zacząłem zwracać uwagę na fakt iż w garażu pojawia się coraz więcej pustych butelek 1L po oleju postanowiłem coś z tym zrobić.

W tym wątku trafiłem na dyskusję w wiadomym temacie i po kilku wymianach mejlowych i jednej rozmowie telefonicznej z użytkownikiem kixi4 zdecydowałem się pod koniec grudnia na

przemknięcie prawie 400km w jego kierunku i remont bo dolewanie 1L na 800km zaczynało być już irytujące.

Aktualnie po przejechaniu 3000km nie ubyło nic, wskaźnik cały czas pokazuje FULL. Auto pracuje równiej i jest zdecydowanie elastyczniejsze.

Odnośnie samej naprawy: Michał to konkretny i rzetelny gość. Nie opowiada pierdół, dotrzymuje słowa, jest terminowy i dokładny. A to było dla mnie najważniejsze.

Pozdro w oczekiwaniu na wiosnę :-)

 

Opublikowano

jakie koszty? 

Opublikowano
41 minut temu, wampir napisał:

jakie koszty? 

Koszty masz podane kilka postów wcześniej. Wychodzi ok 5-6 tyś

Opublikowano

Witam. Jestem po remoncie silnika (przetoczone tloki pod inne pierscienie). Jest nienajlepiej bo na mmi po przejechaniu 200km widać ubytek oleju. Podejrzewam ze winna jest odma lub turbina. Czy ktoś może mnie nakierować jaka odme powinienem kupić aby jeszcze zmniejszyć zuzycie tego oleju?

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, arbisko napisał:

Witam. Jestem po remoncie silnika (przetoczone tloki pod inne pierscienie). Jest nienajlepiej bo na mmi po przejechaniu 200km widać ubytek oleju. Podejrzewam ze winna jest odma lub turbina. Czy ktoś może mnie nakierować jaka odme powinienem kupić aby jeszcze zmniejszyć zuzycie tego oleju?

Gdzie robiles tloki?

Jakie pierscienie? Nie zdarzylo mi sie jeszcze zeby bral olej przez turbo chyba ze padlo, albo odme.. jak odma uszkodzona to lapie lewe powietrze lub silnik "wariuje"

Edytowane przez kixi4
Dodanie
Opublikowano
Dnia 8.03.2017 o 17:21, kixi4 napisał:

Gdzie robiles tloki?

Jakie pierscienie? Nie zdarzylo mi sie jeszcze zeby bral olej przez turbo chyba ze padlo, albo odme.. jak odma uszkodzona to lapie lewe powietrze lub silnik "wariuje"

Za bardzo spanikowałem. Zrobiłem kolejne 400km i cisza. Nic nie ubyło. 

A co do odmy to słyszałem, że wymieniali ją na inną (lepszą) bo jeszcze redukowała ilość spalanego oleju.

Opublikowano

Tak zmieniali odme, byl to pierwszy krok serwisu w ratowaniu sie przed wykonaniem naprawy silnika, ale przewaznie nic to nie dawalo..

Opublikowano

Witam, kiedy dolewaacie olej ? Jeśli iMM pokaże stan min( kreska na samym dole ) czy czekać na jakiś komunikat ? Powiedzmy jeśli poziom spadnie o 2 klocki od góry czy jest to nie zdrowe dla silnika ?

Opublikowano
Dnia 9.03.2017 o 23:35, arbisko napisał:

Za bardzo spanikowałem. Zrobiłem kolejne 400km i cisza. Nic nie ubyło. 

A co do odmy to słyszałem, że wymieniali ją na inną (lepszą) bo jeszcze redukowała ilość spalanego oleju.

bagnet bardziej miarodajny. Może mmi tak wyliczyło. 

pozdro i bez wycieków!

Zawartość dodana 2 minutes later
Godzinę temu, Rojas89 napisał:

Witam, kiedy dolewaacie olej ? Jeśli iMM pokaże stan min( kreska na samym dole ) czy czekać na jakiś komunikat ? Powiedzmy jeśli poziom spadnie o 2 klocki od góry czy jest to nie zdrowe dla silnika ?

u mnie na szczęście jak dolewam olej to co 8tys km tak delikatnie i ja osobiście robie tak, że jak spadnie miarka na mmi do 1/3 poziomu posiadanego oleju to sobie doleję. (mechanik mi tak polecał)

pozdrawiam

Opublikowano

Zamierzam zrobić naprawę swojego 1.8 - Dzwoniłem do chłopaków do MDM Tuning w Warszawie, czy ktoś z Was u nich robił i jakie macie opinie na temat tego warsztatu

Opublikowano

Ja robiłem. Problem został rozwiązany. Jeśli masz więcej pytań, pisz prywatną wiadomość.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie kupiłem własnie a4 b8 full opcje z usa 2.0tfsi  CPMA 225km 2013r na s4 niestety nie wystarczyło kasy ktoś wie czy ten silnik jest już poprawiony i ma apetyt na olej na mmi coś już tam niby ubyło oleju przebieg 80 tyś 

Opublikowano

To tzw EA888gen3 - podwójne wtryski, tzw. poprawione tłoki, głowica z kolektorem wydechowym itp.

Opublikowano

Właśnie wychodzi na to, że B8 z USA nigdy nie dostalo gen3 - to dalej gen2 ale z pewnymi zmianami.

Chociaż słynnego problemu olejowego nie powinien już mieć.

Opublikowano

Faktycznie - "graty" takie same jak m.in. CDNC (konstrukcyjnie) więc ma "tylko" poprawione tłoki bez udziwnień we wtryskach i głowicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...