BEX4 Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Witam mój problem z klima polega na tym ze przy LO wiatraki chodzą na maksymalnych obrotach a mimo to powietrze wydobywające sie z kratek nawiewu jest niezbyt chłodne a w upalne dni letnie!! także mam wrażenie jak bym podróżował autem bez klimy na włączonym nawiewie sprężarka chodzi po włączeniu klimy słychać załączenie sie sprężarki przewód metalowy po stronie pasażera od klimy pokryty jest aż szronem może jest do wymiany osuszacz i dławik?? mam 1.8t z z 2003r ktos wie który osuszacz i dławik powinienem kupić? pytam ponieważ słyszałem ze sa inne do 2002 i 2004 roku może forumowy kolega dzik bedzie wiedział??? ---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:03 ---------- jeżeli którys z kolegów ma pojecie na temat klimy ,a bedzie w Pruszczu na zlocie możemy razem to obczaić
lesjagl Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 A kiedy ostatnio ją serwisowałeś? uzupełniałeś czynnik? Może braki są po prostu..
BEX4 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 kolego klima była nabijana w maju tego roku
Kshyhu87 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Po nabiciu było ok? Może czynnik już się ulotnił?
kiko79 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 poza tym gdyby czynnika nie było ,albo byłoby go mało to klima przełączyła by się w tryb Econ (przynajmniej u mnie tak jest).
mardoczek Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 poza tym gdyby czynnika nie było ,albo byłoby go mało to klima przełączyła by się w tryb Econ (przynajmniej u mnie tak jest). W tryb ECON na klimatronicu?? Czyli jednym słowem nie dałoby się załączyć klimy, tak?? Jak zdiagnozować poprawnie działajacą sprężarkę??
BEX4 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 Jak zdiagnozować poprawnie działajacą sprężarkę?? po załaczeniu klimy przy otwartej masce usłyszysz chwilowe obciarzenie pojawiajace sie dla silnika
mardoczek Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Jak zdiagnozować poprawnie działajacą sprężarkę?? po załaczeniu klimy przy otwartej masce usłyszysz chwilowe obciarzenie pojawiajace sie dla silnika tak, tak to słychać ale chodzi mi bardziej od strony prawidłowych ciśnień, jakie powinna ona podawać?? I jak to jest z tym sprawdzeniem szczelności?? Należy nabić układ azotem i pojeździć ze dwa dni, żeby to dobrze sprawdzić czy tak jak we wszystkich serwisach, po których dzwoniłem robią to od ręki i przy okazji uzupełniania czynnika???
Dev Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Podepnij VAGa i sprawdz czy zmienia sie ciśnienie w momencie nacisniecia guzika.
mardoczek Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Podepnij VAGa i sprawdz czy zmienia sie ciśnienie w momencie nacisniecia guzika. w której grupie są te cisnienia???
an998 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 witam jakieś dwa tygodnie temu dobiłem klime i dzisiaj wracając jakoś słabo mi chłodziła więc postanowiłem sprawdzić po odciągnięciu czynnika norma a słabo chłodzi padło na kompresor za małe ciśnienie do wymiany przy obrotach około 1500 tem. jaką uzyskałem to 14st. i teraz wymiana czy może regeneracja
BEX4 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 kolego Dev orientujesz sie jaki u mnie powinien być osuszacz oraz dławik??oraz cy to to??
kiko79 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 poza tym gdyby czynnika nie było ,albo byłoby go mało to klima przełączyła by się w tryb Econ (przynajmniej u mnie tak jest). W tryb ECON na klimatronicu?? Czyli jednym słowem nie dałoby się załączyć klimy, tak?? Jak zdiagnozować poprawnie działajacą sprężarkę?? no u mnie tak było, klima cały czas przełączała się w Econ. Ty na AUTO, ona na Econ. Dopiero jak pojechałem do serwisu, to posprawdzali wszystko i okazało się że czynnika ubyło sporo. Podejrzewam, ze poprzedni właściciel troche chciał zaoszczędzić bo nosił się ze sprzedażą auta więc klima go nie obchodziła. Zresztą miał ok. 80 lat więc wiadomo...Klimę mi nabili, odgrzybili, ciśnienia posprawdzali i śmiga że aż miło, tzn. chłodno. Econ załącza się tylko na moje życzenie.
an998 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 wymiana to duże koszty i gdzie on jest co zrobić aby precyzyjnie ustali.c usterkę
lorekA4 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Witam, klimatyzacja zaczęła nieprawidłowo pracować. Klimatronic dwustrefowy Z kartki mimo zadania LOW dla obu stref leci chłodno/ciepłe ale nie zimne powietrze jak wcześniej. W trybie manualnym najzimniejsze leci od strony kierowcy: na podszybiu i z lewej kratki, z konsoli środkowej i od strony pasażera leci znacznie cieplejsze powietrze. W trybie AUTO też jest odczuwalna różnica lewa prawa strona ale jest znacznie mniejsza niż na manualu Jadąc na trasie w upale prawie się ugotowaliśmy Co sprawdziłem: 1. Klima nabita 2. Wentylator sprawny 3. Rura wchodząca w kabinę zimna jak diabli 4. Ciśnienie w układzie po załączeniu klimy z 6 wskakuje do 14 potem spada do 11 i utrzymuje się na tym poziomie 5. Test klap, wentylatorów itp wraz z adaptacją wykonany 6. Błąd jaki wyskakuje: Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AA Component: A4 Klimaautomat 1424 Coding: 00000 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation Mimo kasowania błąd powraca Proszę o pomoc, jestem w DE a we wtorek powrót. Może uda się coś zaradzić.
jedrusa4 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 witam, ja jestem w chorwacji i mam ten sam przypadek, co można zaradzić z tym problemem?
wrclaguna Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics
lorekA4 Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Bawiłem się manualnie klapami i wygląda na to że elektronika jest sprawna a problem jest po stronie układu sprężająco-rozprężnego. Ręcznie ustawiałem klapy zimnego i gorącego powietrza po demontażu silniczków, nie dawało to żądanego efektu, powietrze jakie leciało w pozycji dla chłodzenia nie było zimne. Zastanawia mnie fakt czy rurka wchodząca w kokpit powinna być oszroniona, szron pojawia się na rurce za dławikiem, przed dławikiem jest gorąca. I tu pytanie do fachowców, czy tak powinno być, czy przemiana termodynamiczna nie powinna zachodzić w parowniku? A powodem zamarzającej rurki jest zapchany dławik? I jeszcze jedno, po wyjęciu korka do odgrzybiania, parownik nie był zimny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się