Hugo Opublikowano 11 Maja 2021 Opublikowano 11 Maja 2021 6 godzin temu, Colin123 napisał: Kolego mam pytanie czy zakładałeś z przodu podkładki sprężyny (miseczki) z b5 ?? Sam zastanawiam się nad takim zestawem ps. Dobrze siedzi na tych sprężynach i 18 Tylko i wyłącznie sprężyny. Nic więcej nie wymieniałem.
bombelm7 Opublikowano 11 Maja 2021 Opublikowano 11 Maja 2021 W dniu 9.05.2021 o 23:29, Mr.Joker napisał: Musisz dobrać pod nadwozie. Bierz normalnie ze strony eibacha tam sobie skonfigurujesz pod twój wóz. Dokladnie a jak ładnie poprosisz tego Pana co pojawia sie w dolnym prawym rogu ekranu jako doradca to jeszcze mozesz rabat zyskać, ja tak zyskałem 70zl na świeta od tak... z tego co wiem eibach nie prowadzi sprzedazy i nie ma sklepu na allegro co konsultowalem z pracownikiem przez telefon wiec odpuscilbym sobie zakupy tam a jedyny minus zamowienia na stronie eibacha jest taki ze gdy nie ma w Polsce zestawu dla nas trzeba czekac az dotrze do nas juz bezposrednio z fabryki w Niemcach około 2-3 tyg.
Gustaw666 Opublikowano 27 Maja 2021 Opublikowano 27 Maja 2021 W dniu 23.05.2015 o 13:31, _quattro_ napisał: U mnie zaraz po wymianie 64,5 a po kilku tys 64 i przód i tył, te same parametry koła Ja z przodu w ogóle koze miałem przed wymianą. Zdjęcia zaraz po wymianie Przed http://i120.photobucket.com/albums/o197/adamkurzawski/xxxxxx/przoacuted%20przed._zps4lxh8nbu.jpg Po http://i120.photobucket.com/albums/o197/adamkurzawski/przoacuted%20po._zpsehdwdsci.jpg Szkoda że zdjęcia nie na drugiego , a dużo lat minęło a ja właśnie planuje taka wymianę, ktoś może wrzuci podobne
Bimberson Opublikowano 28 Maja 2021 Opublikowano 28 Maja 2021 W dniu 21.01.2021 o 23:24, bombelm7 napisał: Pro Kit z Eibacha Ci ładnie to psadzi przy zachowaniu dotyczasowego komfortu. Zwróć uwage na stan odbojników. Jeśli amory są ok to ja bym nie kombinował nic wiecej na nasze drogi... Jakie to wziąść? Czy wszystkie takie same są -30?
Mr.Joker Opublikowano 29 Maja 2021 Opublikowano 29 Maja 2021 19 godzin temu, Bimberson napisał: Jakie to wziąść? Czy wszystkie takie same są -30 Seria pro kit czyli czarne sprężyny do a4b6/7 to - 30cm nie ma innych. Potem jest eibach sportline czerwony i on obniża jakieś - 50/-40 przód /tyl.
poeG Opublikowano 13 Czerwca 2021 Opublikowano 13 Czerwca 2021 W dniu 14.11.2019 o 20:31, poeG napisał: Witam, Koledzy mam spory problem z a4b6 260kkm; ostatnio okazało się że mam górne wahacze uszkodzone (uszkodzona tuleja metalowo-gumowa). Zawieszenie jeszcze oryginał. Myślałem nad wymianą całego zawiasu na jalkieś TRV albo Mastersport albo Teilenberg germany. Nie wiem czy jest sens czy nie lepiej powymieniać tylko te uszkodzone wahacze. Słyszałem, że można też wymienić same tuleje metalowo-gumowe. Nie ukrywam, że szukam raczej ekonomicznych rozwiązań. Ponadto na przeglądzie wyszło uszkodzenie lewego amortyzatora. Diagnosta twierdził kilka procent sprawności. Mam wersję s-line z czerwonymi amortyzatorami. Mam koła 17 z s-line. Moje pytanie czy mogę założyć zwykłe nowe koyaby? Nie wpłynie to na jazdę? Sprężyny zostaną stare. pozdrawiam Ostatecznie założyłem do przodu komplet wahaczy z aukcji (najtańsze). Nie powiem firmy bo nie pamiętam co kupowałem 1,5 roku temu. Od tamtej pory poleciała tylko końcówka drążka kierowniczego. Wymieniłem parę końcówek na lepsze. Reszta wahaczy pracuje idealnie, żadnych stuków nawet na najgorszym bruku.
Kermit90 Opublikowano 23 Września 2021 Opublikowano 23 Września 2021 Zastanawiam się nad wsadzeniem pro kita do swojej ałdi Avant 2.0 alt i tu pytanie czy ktoś miał wsadzonego kita do avanta z LPG? Bo ciekawi mnie jak wygląda sprawa z zawieszeniem z tyłu bo wiadomo butla w bagażniku to dodatkowe obciążenie. Zawias wg książki to 1ba.
Adi2071 Opublikowano 3 Października 2021 Opublikowano 3 Października 2021 Witam, Panowie posiadam b6 ASN Q+Tip w Avancie. Felgi założone od S6 C5 ET 29 oraz guma 245/40 R18. Gumę będę zmieniał na 235/40 wielosezon. Chciałem założyć sprężyny od S-Line -15mm ale ciężko jest je dostać. Eibach pro kit -30mm wydaje się zbyt dużym obniżeniem w moim przypadku, gdyż felga z oponą na przodzie wystaje z 6mm, na tyle jakieś 2-3mm. Nawet bez obniżania na mocnym dołku koło trze o rand nadkola. Proszę o pomoc w dobraniu odpowiednich sprężyn lub w odradzeniu zabawy w takie rzeczy. Pozdrawiam.
Mr.Joker Opublikowano 4 Października 2021 Opublikowano 4 Października 2021 15 godzin temu, Adi2071 napisał: Witam, Panowie posiadam b6 ASN Q+Tip w Avancie. Felgi założone od S6 C5 ET 29 oraz guma 245/40 R18. Gumę będę zmieniał na 235/40 wielosezon. Chciałem założyć sprężyny od S-Line -15mm ale ciężko jest je dostać. Eibach pro kit -30mm wydaje się zbyt dużym obniżeniem w moim przypadku, gdyż felga z oponą na przodzie wystaje z 6mm, na tyle jakieś 2-3mm. Nawet bez obniżania na mocnym dołku koło trze o rand nadkola. Proszę o pomoc w dobraniu odpowiednich sprężyn lub w odradzeniu zabawy w takie rzeczy. Pozdrawiam. Jak obniżysz auto to zmienia się katy pochylenia kół więc felgi powinny się schować do środka. Ja. Bym dał jeszcze opone 225 i powinno to grać.
Adi2071 Opublikowano 4 Października 2021 Opublikowano 4 Października 2021 Godzinę temu, Mr.Joker napisał: Jak obniżysz auto to zmienia się katy pochylenia kół więc felgi powinny się schować do środka. Ja. Bym dał jeszcze opone 225 i powinno to grać. 225 na R18 troszkę za mało. Według specyfikacji opcionalny rozmiar to 235/40.
Adi2071 Opublikowano 4 Października 2021 Opublikowano 4 Października 2021 Aktualnie tak się prezentuje i chciałbym lekko obniżyć, żeby się lepiej prowadził.
greg2505 Opublikowano 4 Października 2021 Opublikowano 4 Października 2021 (edytowane) 10 godzin temu, Adi2071 napisał: 225 na R18 troszkę za mało. Według specyfikacji opcionalny rozmiar to 235/40. 225 jest w sam raz ,mam takie u siebie,wcześniej miałem 235 Edytowane 4 Października 2021 przez greg2505
Mr.Joker Opublikowano 4 Października 2021 Opublikowano 4 Października 2021 3 godziny temu, Adi2071 napisał: Aktualnie tak się prezentuje i chciałbym lekko obniżyć, żeby się lepiej prowadził. Pakuj gwint do tego opone 225 i będzie cacy. Jak dołożysz jeszcze stabilizatory z s4/rs4 to pojedzie jak po sznurku ?
Adi2071 Opublikowano 5 Października 2021 Opublikowano 5 Października 2021 19 godzin temu, Mr.Joker napisał: Pakuj gwint do tego opone 225 i będzie cacy. Jak dołożysz jeszcze stabilizatory z s4/rs4 to pojedzie jak po sznurku ? Gwint? Gwint obniży komfort. Zależy mi jak na najlepszym komforcie ale też na stabilizacji jazdy. 225/40 R18 troszkę za wąska. 235 będzie optymalna.
Wandej Opublikowano 6 Października 2021 Opublikowano 6 Października 2021 9 godzin temu, Adi2071 napisał: Gwint? Gwint obniży komfort. Zależy mi jak na najlepszym komforcie ale też na stabilizacji jazdy. 225/40 R18 troszkę za wąska. 235 będzie optymalna. 1
Tkoczu_ Opublikowano 6 Października 2021 Opublikowano 6 Października 2021 (edytowane) 13 godzin temu, Adi2071 napisał: Gwint? Gwint obniży komfort. Zależy mi jak na najlepszym komforcie ale też na stabilizacji jazdy. 225/40 R18 troszkę za wąska. 235 będzie optymalna. Dobry gwint jest lepszy od serii, można kupić kw czy vogtland i jest bajka, no ale wiadomo że trochę to kosztuje.. mts,ta itp no to niestety o komforcie mówić nie można choć znam wielu kolegów z forum co sobie mts akurat chwalą. Edytowane 6 Października 2021 przez Tkoczu_ 1
Mr.Joker Opublikowano 6 Października 2021 Opublikowano 6 Października 2021 17 godzin temu, Adi2071 napisał: Gwint? Gwint obniży komfort. Zależy mi jak na najlepszym komforcie ale też na stabilizacji jazdy. 225/40 R18 troszkę za wąska. 235 będzie optymalna. Koledzy wyżej mają rację. Sam jeżdżę i ootwierdzam. Myślisz że eibach to będzie mieciutki? Do tego przydałoby by się też zmienić amortyzatory niby na 1ba nic się nie powinno dziac ale różnie to jest. Miałem zestaw 1be i eibach i porownojac teraz do gwintu(supersport na gratach kw) jest dużo lepiej. Sztywniej i zarazem lepiej tłumi. Napisz do chłopaków z coilovers. pl. Poszukaj ich na fb. Mają super gwinty w uzywce czasem po znikomym przebiegu. Szukaj czegoś pokroju Ap, st suspension vogtland no i potem już wyższa polka kw, eibach h&r itp. 1
Bukar21 Opublikowano 25 Października 2021 Opublikowano 25 Października 2021 W dniu 4.10.2021 o 20:35, greg2505 napisał: 225 jest w sam raz ,mam takie u siebie,wcześniej miałem 235 Tu na zdjęciu masz założone eibachy pro kity? Jeśli tak to mega to wygląda ?
greg2505 Opublikowano 25 Października 2021 Opublikowano 25 Października 2021 1 godzinę temu, Bukar21 napisał: Tu na zdjęciu masz założone eibachy pro kity? Jeśli tak to mega to wygląda ? Nie, ja mam ori 1be
Adi2071 Opublikowano 21 Listopada 2021 Opublikowano 21 Listopada 2021 W dniu 6.10.2021 o 11:36, Mr.Joker napisał: Koledzy wyżej mają rację. Sam jeżdżę i ootwierdzam. Myślisz że eibach to będzie mieciutki? Do tego przydałoby by się też zmienić amortyzatory niby na 1ba nic się nie powinno dziac ale różnie to jest. Miałem zestaw 1be i eibach i porownojac teraz do gwintu(supersport na gratach kw) jest dużo lepiej. Sztywniej i zarazem lepiej tłumi. Napisz do chłopaków z coilovers. pl. Poszukaj ich na fb. Mają super gwinty w uzywce czasem po znikomym przebiegu. Szukaj czegoś pokroju Ap, st suspension vogtland no i potem już wyższa polka kw, eibach h&r itp. Zawieszenie od nich używane ciężko dostępne. Rozmawiałem z nimi niejednokrotnie i nic. Zastanawiam się czy lepiej pro kit od einbach "Eibach B12 Pro-Kit Audi A4 (8E2, B6)" czy lepiej gwint od AP z regulacją 35-65 przód i 35-60 tył. Szczerze powiedziawszy -30mm jest idealne. Tylko nie wiem czy moje koła z ET29 i oponą 245/40 nie będzie przeszkadzać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się