Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, papadziordzio napisał:

To nie ja, poprzedni właściciel miał wizję :decayed: - ja do Golfa IV lałem tylko 95 i zmieniłem żarówkę z tyłu :buahaha:.

Tak jak napisałem amorki to też mniej istotna rzecz ponieważ w tym momencie są w stanie idealnym (w poniedziałek byłem na przeglądzie) i nie chciałbym ich ruszać. Zestaw B12 szczerze mówiąc jest mocno kosztowny.

Trafiły mi się do kupienia teraz felgi 8J ET45 na 19', zastanawiam się czy na PRO KIT nie będzie dalej tym crossoverem.

 

ProKit chyba idzie 30 mm czyli tak jak na B12 u mnie.

Opublikowano
3 minuty temu, kuba.goller napisał:

ProKit chyba idzie 30 mm czyli tak jak na B12 u mnie.

Dokładnie ale nie chce porównywać Twojego zestawu, który jest zrobiony "jak Pan Bóg przykazał" a zmianie sprężyn.

Cóż, zaryzykuje najwyżej przelatam sezon i będę myślał nad czymś innym.

Opublikowano

Pewnie głównie tu chodzi o to aby nic się Tobie nie stało. Jest dużo opinii, że nie da się na tym jeździć.

Opublikowano
Godzinę temu, kuba.goller napisał:

Pewnie głównie tu chodzi o to aby nic się Tobie nie stało. Jest dużo opinii, że nie da się na tym jeździć.

no i pozostałym uczestnikom ruchu. 

Opublikowano
Godzinę temu, papadziordzio napisał:

ak jak napisałem amorki to też mniej istotna rzecz ponieważ w tym momencie są w stanie idealnym (w poniedziałek byłem na przeglądzie)

dam Ci radę, jedź na inną stację i niech Ci sprawdzą amorki tylko, możliwe że Ci wyjdzie inny wynik hehe

Opublikowano

Kupiłem fele 19 8.5J ET48 oryginały RS. Zawiecha 1BA do zmiany bo wiem że bedzie koza.

Planuje założyć komplet 1BV i talerzyki z B5. Będzie to akceptowalnie wyglądało czy za chwilę będę się rozglądał za pro-kitami do tego?

Nie chcę za nisko schodzić bo auto jest rodzinne, dzieciaki, czasami żonka sie szura po mieście. 

Chodzi o zachowanie estetyki dla koła 19 cali bez utraty znacząco komfortu

Opublikowano
W dniu 13.02.2019 o 13:30, jaras99 napisał:

Kupiłem fele 19 8.5J ET48 oryginały RS. Zawiecha 1BA do zmiany bo wiem że bedzie koza.

Planuje założyć komplet 1BV i talerzyki z B5. Będzie to akceptowalnie wyglądało czy za chwilę będę się rozglądał za pro-kitami do tego?

Nie chcę za nisko schodzić bo auto jest rodzinne, dzieciaki, czasami żonka sie szura po mieście. 

Chodzi o zachowanie estetyki dla koła 19 cali bez utraty znacząco komfortu

bierz od razu eibacha pod 1.8t unikniesz problemu z tyłem,auto równo usiądzie ?

Opublikowano (edytowane)

koledzy czy zestaw z aledrogo https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b6-b7-amortyzatory-sportowe-koni-str-4-szt-7539108030  jest godny uwagi? pierwsze posty są z roku 2014 czy teraz moda jest na coś innego ? mam zawieszenie standard 1BA w quattro,  grupy wagowe to 11, nie mam też rozpórki na kielichach, chce do tego wsadzić sprężyny eibach -30 no i rozpórkę z 1be która tam była podobno seryjnie, stabilizator z tylu od RS

Edytowane przez QuikSilver
Opublikowano (edytowane)

Panowie jak to będzie ze sobą grać - zawieszenie ori 1BV i do tego chciałbym Eibach ProKit włożyć + na sezon felga 18' lub nawet 19' od RS 4? :whistling: Przód i tył wyrówna się w miarę?

Miło jak ktoś podrzuci jakieś fotki :)

Co o takim zestawie sądzicie? Nie będzie kozy i jakoś to będzie się prezentować? Chyba że macie inne propozycję, chętnie wysłucham.

 

Edytowane przez Dandusiek
Opublikowano
W dniu 31.10.2018 o 10:07, kuba.goller napisał:

min 3.000 trzeba naszykować, nowe odboje, u mnie poszły jeszcze nowe górne wahacze bo i tak było rozbierane, geometria.

Jakie odboje zastosowałeś z ori czy skrócone jakieś 

Opublikowano (edytowane)

Przeczytałem cały wątek , 19 stron i 552 posty , teraz wiem że nic nie wiem ? 

Auto b7 2.0tdi 2005 sedan automat 1ba

Czy ktoś może w kilku prostych słowach napisać czy kupując cały zestaw Bilstein B12 pro kit , sprawa obniżenia zawiasu się konczy ? Chcę kupić zestaw , dać auto do mechanika i cieszyć się niższym zawieszeniem z nowymi 18" , 30mm od orginalu 1ba myślę ze będzie ideal dla mnie 

Czy do tego zestawu B12 jeszcze coś trzeba kupić? Czy to jest komplet? 

 

Teraz jeszcze znalazłem koni str.t cały set , -35 przód i tyle samo tył. Może ten lepszy ?

Edytowane przez Qbaqba
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam.amory 1be,tabliczka 1.1050kg,2.1080kg.przednie springi 1be,tyl nieznany,stoi wyzej jak przod.czy eibach pro kit wyrowna osie przy tych wagach z tabliczki czy efekt bedzie loteryjny?

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Qbaqba napisał:

Przeczytałem cały wątek , 19 stron i 552 posty , teraz wiem że nic nie wiem ? 

Auto b7 2.0tdi 2005 sedan automat 1ba

Czy ktoś może w kilku prostych słowach napisać czy kupując cały zestaw Bilstein B12 pro kit , sprawa obniżenia zawiasu się konczy ? Chcę kupić zestaw , dać auto do mechanika i cieszyć się niższym zawieszeniem z nowymi 18" , 30mm od orginalu 1ba myślę ze będzie ideal dla mnie 

Czy do tego zestawu B12 jeszcze coś trzeba kupić? Czy to jest komplet? 

 

Teraz jeszcze znalazłem koni str.t cały set , -35 przód i tyle samo tył. Może ten lepszy ?

Musisz kupić odboje chyba na tył od zawiasy sline, z przodu zostają takie same ale tez warto kupić sobie nowe bo tego nie ma w komplecie. Potem geometria i jeździć. Zobaczysz jak samochód kompletnie przestanie położyć przodem w zakrętach. B12 chyba łatwiej serwisować...

Jak dawno nie zmieniałeś górnych wahaczy to lepiej naszykuj się bo szkoda tego nie wymieć jak wszystko będzie rozebrane. U mnie właśnie tak było.

Edytowane przez kuba.goller
Opublikowano (edytowane)

:hi:
Prosiłbym o pomoc. Chcę kupić prokita do swojego B7.
Podpowie ktoś, który nr zestawu wybrać, aby był odpowiedni do mojego auta? Nie wiem czym się mam kierować -  konfiguratorem dostępnym na str. prod czy maksymalnym obciążeniem osi?

Moje autko:
B7 Avant ośka 1.9TDI 2006r 1BA. 
    1 -- 1050kg - przód 0JH (8 kat. wag 854-885kg)
2 -- 1080kg - tył 0YK (10 kat.wag 545-570kg)

 

  • E10-15-003-08-22  |  A4 Avant (8ED, B7)  2.0 TFSI, 2.4, 3.0, 3.2 FSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI      | rocznik:  11.04 - 06.08  | Nacisk na przednią oś: 1165 kg / Nacisk na tylną oś: 1135 kg
  • E10-15-003-07-22  | A4 Avant (8ED, B7) 1.6, 1.8 T, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI                          | rocznik:  11.04 - 06.08  | Nacisk na przednią oś: 1090 kg / Nacisk na tylną oś: 1135 kg
Edytowane przez M@rcin
Opublikowano

Ja do swojego 2.0TDI BRE Avant kupiłem taki, z faktury: 46-188533.

Opublikowano
W dniu 22.05.2019 o 17:22, M@rcin napisał:

:hi:
Prosiłbym o pomoc. Chcę kupić prokita do swojego B7.
Podpowie ktoś, który nr zestawu wybrać, aby był odpowiedni do mojego auta? Nie wiem czym się mam kierować -  konfiguratorem dostępnym na str. prod czy maksymalnym obciążeniem osi?

Moje autko:
B7 Avant ośka 1.9TDI 2006r 1BA. 
    1 -- 1050kg - przód 0JH (8 kat. wag 854-885kg)
2 -- 1080kg - tył 0YK (10 kat.wag 545-570kg)

 

  • E10-15-003-08-22  |  A4 Avant (8ED, B7)  2.0 TFSI, 2.4, 3.0, 3.2 FSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI      | rocznik:  11.04 - 06.08  | Nacisk na przednią oś: 1165 kg / Nacisk na tylną oś: 1135 kg
  • E10-15-003-07-22  | A4 Avant (8ED, B7) 1.6, 1.8 T, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI                          | rocznik:  11.04 - 06.08  | Nacisk na przednią oś: 1090 kg / Nacisk na tylną oś: 1135 kg

Pisałem w ciągu ostatnich 2 tyg. do Eibacha(USA/DE/PL) i za każdym razem dostawałem odpowiedź, aby przy doborze springów kierować się bezpośrednio ich katalogiem. 
"W katalogu podane są maksymalne naciski na osi do których należy „zmieścić się” z naciskami jakie są na tabliczce znamionowej pojazdu."

Dlatego dziś wpadł zestaw E10-15-003-08-22 :hi:
 

Opublikowano

Panowie,  jakie zastosować odboje przód/tył do zestawu b12 pro-kit w audi a4 b7 sedan?

w zestawie nie było. 

Opublikowano

Takie jak do 1BE. 1 BV (jeżeli dobrze pamietam. W Avancie tylko tylne były inne w porównaniu do 1BA.

Opublikowano
4 godziny temu, skaut02 napisał:

Panowie,  jakie zastosować odboje przód/tył do zestawu b12 pro-kit w audi a4 b7 sedan?

w zestawie nie było. 

Z przodu jeśli masz grube tłoczysko w technologi upside down to jest ono schowane w obudowie amortyzatora razem z odbojem. Na tył z racji krótszego skoku lepiej wsadzić krótki odbój 1be/bv (producent zaleca oryginalny) Amory B8 i tak są sztywne więc przy -30 nie powinno dobijac i nie usiądzie na odboju więc zakres pracy będzie optymalny.

Napisz jakie wrażenia z jazdy w porownaniu do serii bo też zastanawiam się czy warto iść w amory na tor wyścigowy ??

Opublikowano

Jest twardo choć głównie czuć krótki skok ale dla mnie warto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...