elmo814 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 czy amorek bilstein b4 pasuje do sprezyn 1be?
marcinch001 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 czy amorek bilstein b4 pasuje do sprezyn 1be? Tak pasje .
kaman Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Panowie na dniach planuje kupic Eibach Pro Kit -30 i założyć na amorki 1BA. Aktualnie przód od ziemi do rantu błotnika ma 68cm, natomiast tyl 65,5cm przy zbiorniku z paliwem prawie w połowie pełnym. Myslicie, ze po założeniu sprężyn Eibach wszystko sie wyrówna i w miarę ładnie siądzie? Teraz jest niezła koza, a na lato czekają felgi 18" wiec będzie jeszcze wyżej. Amorki w wakacje zostaną prawdopodobnie wymienione na twardsze takze zestaw 1BA + Eibach -30 jest raczej tymczasowy. Jeżeli ktos ma w swoim Avancie połączenie takie jak planuje (1BA + Eibach) to niech wrzuci foto, ciekaw jestem jak to wyglada Przekopalem temat i tylko jedno zdjęcie widziałem - w sedanie. Wysłane z jabłka
kaman Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 (edytowane) Całkiem fajnie to wyglada Mam nadzieje ze podobny efekt osiągnę w moim Avancie. Jak zaloze sprężyny i pakiet letni to wrzucę foty do tematu, ale to dopiero w kwietniu bo marzec mam cały zawalony praca [emoji107] Na seryjnym zawieszeniu przód tez stał wyżej niż tył, a po założeniu sprężyn Ci sie wyrównało? Wysłane z jabłka Edytowane 10 Marca 2015 przez kokonekus
marcinch001 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Całkiem fajnie to wyglada Mam nadzieje ze podobny efekt osiągnę w moim Avancie. Jak zaloze sprężyny i pakiet letni to wrzucę foty do tematu, ale to dopiero w kwietniu bo marzec mam cały zawalony praca [emoji107] Na seryjnym zawieszeniu przód tez stał wyżej niż tył, a po założeniu sprężyn Ci sie wyrównało? Wysłane z jabłka Tak przed obniżeniem tył był niżej niż przód teraz jest w miarę równo .
gies0 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) marcinch001 jak jest z żywotnością amorków 1BA przy takiej konfiguracji, niektórzy piszą że szybko padają ile masz już nalatane na tym zestawie? Edytowane 11 Marca 2015 przez gies0
marcinch001 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Kolego ja od tygodnia latam na takim zestawie więc Ci nie pomogę jak amorki padną to założę oryginalne z 1BE , na razie jest wszystko oki .
mateusz233 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Ma ktoś zdjęcia B6 na zawieszeniu -40 ? Najlepiej Vogtland. Chce żeby wchodziły 2 palce miedzy kolo a błotnik i nie wiem czy to obniżenie wystarczy.
marcinch001 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Kolego jak chcesz tak dokładnie obniżyć to tylko gwint .
Czaki89 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Ja do swojego Avanta wrzuciłem AP Kit 40/30 i bardzo ładnie siadło na 18, a jeszcze pewnie się ułoży. Porównanie mam do 1be i jest trochę twardziej ,dobrze trzyma w zakrętach , wybieranie również w porządku. P.S co do springów eibach pro kit.. miałem kiedyś w b5 i było miękko na tyle że potrafiło dobić do końca na hopach ;/
marcinch001 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Ja do swojego Avanta wrzuciłem AP Kit 40/30 i bardzo ładnie siadło na 18, a jeszcze pewnie się ułoży. Porównanie mam do 1be i jest trochę twardziej ,dobrze trzyma w zakrętach , wybieranie również w porządku. P.S co do springów eibach pro kit.. miałem kiedyś w b5 i było miękko na tyle że potrafiło dobić do końca na hopach ;/ Kolego wszystko zależy od amorów jak masz sportowe to nic nie dobije nawet na eibachu .
kaman Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Prosszzzz 1ba + eibach Podziekowal Przód nadal stoi trochę wyżej, ale tragedii nie ma, jeżeli i u mnie tak będzie go wyglądać to bede zadowolony [emoji106] Felgi i opony juz jestem, jeszcze najważniejsze - sprężyny i zaczynamy rezać Tak przy okazji zapytam - przed wymiana sprężyn mam sie zaopatrzyć na wszelki wypadek w jakies śruby, itp? Czy wszystko podchodzi p&p i nie mam o co sie martwić?marcinch001 jak jest z żywotnością amorków 1BA przy takiej konfiguracji, niektórzy piszą że szybko padają ile masz już nalatane na tym zestawie? Kolego wszystko zależy od stanu amorkow. Jeżeli sa juz słabe to mogą szybko paść, jeżeli sa w całkiem dobrej dyspozycji to jeszcze trochę na takim połączeniu polatasz Osobiscie jestem ciekaw jak sie będzie jeździć na połączeniu 1BA + Eibach w stosunku do ori zawieszenia 1BA Wysłane z jabłka
marcinch001 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Prosszzzz 1ba + eibach Podziekowal Przód nadal stoi trochę wyżej, ale tragedii nie ma, jeżeli i u mnie tak będzie go wyglądać to bede zadowolony [emoji106] Felgi i opony juz jestem, jeszcze najważniejsze - sprężyny i zaczynamy rezać Tak przy okazji zapytam - przed wymiana sprężyn mam sie zaopatrzyć na wszelki wypadek w jakies śruby, itp? Czy wszystko podchodzi p&p i nie mam o co sie martwić?marcinch001 jak jest z żywotnością amorków 1BA przy takiej konfiguracji, niektórzy piszą że szybko padają ile masz już nalatane na tym zestawie? Kolego wszystko zależy od stanu amorkow. Jeżeli sa juz słabe to mogą szybko paść, jeżeli sa w całkiem dobrej dyspozycji to jeszcze trochę na takim połączeniu polatasz Osobiscie jestem ciekaw jak sie będzie jeździć na połączeniu 1BA + Eibach w stosunku do ori zawieszenia 1BA Wysłane z jabłka Na pewno jest niżej komfort ten sam . Nie zapomnij wymienić odboji przód i tył .
kaman Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) Prosszzzz 1ba + eibach Podziekowal Przód nadal stoi trochę wyżej, ale tragedii nie ma, jeżeli i u mnie tak będzie go wyglądać to bede zadowolony [emoji106] Felgi i opony juz jestem, jeszcze najważniejsze - sprężyny i zaczynamy rezać Tak przy okazji zapytam - przed wymiana sprężyn mam sie zaopatrzyć na wszelki wypadek w jakies śruby, itp? Czy wszystko podchodzi p&p i nie mam o co sie martwić?marcinch001 jak jest z żywotnością amorków 1BA przy takiej konfiguracji, niektórzy piszą że szybko padają ile masz już nalatane na tym zestawie? Kolego wszystko zależy od stanu amorkow. Jeżeli sa juz słabe to mogą szybko paść, jeżeli sa w całkiem dobrej dyspozycji to jeszcze trochę na takim połączeniu polatasz Osobiscie jestem ciekaw jak sie będzie jeździć na połączeniu 1BA + Eibach w stosunku do ori zawieszenia 1BA Wysłane z jabłka Na pewno jest niżej komfort ten sam . Nie zapomnij wymienić odboji przód i tył . OK będę o tym pamiętać. Poszperałem trochę na Allegro i znalazłem coś takiego: przód + tył. Mogę te zamawiać czy jakieś inne polecasz? Jeżeli inne to jakiś link, cokolwiek? Druga sprawa - założyłem kapcie 18" na swoje zawieszenie 1BA (jeszcze bez sprężyn Eibach). Wymierzyłem jak wysoko stoi przód i tył i wyszło mi tak: przód - 69cm, tył 66,5cm. Po zastosowaniu sprężyn Eibach ProKit wyrówna się to? Przód siądzie do tych 66cm, a tył zaledwie o 0,5cm czy też pójdzie jeszcze 3cm w dół? Pytam z czystej ciekawości jak to jest Edytowane 21 Marca 2015 przez kokonekus
marcinch001 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) Prosszzzz 1ba + eibach Podziekowal Przód nadal stoi trochę wyżej, ale tragedii nie ma, jeżeli i u mnie tak będzie go wyglądać to bede zadowolony [emoji106] Felgi i opony juz jestem, jeszcze najważniejsze - sprężyny i zaczynamy rezać Tak przy okazji zapytam - przed wymiana sprężyn mam sie zaopatrzyć na wszelki wypadek w jakies śruby, itp? Czy wszystko podchodzi p&p i nie mam o co sie martwić?marcinch001 jak jest z żywotnością amorków 1BA przy takiej konfiguracji, niektórzy piszą że szybko padają ile masz już nalatane na tym zestawie? Kolego wszystko zależy od stanu amorkow. Jeżeli sa juz słabe to mogą szybko paść, jeżeli sa w całkiem dobrej dyspozycji to jeszcze trochę na takim połączeniu polatasz Osobiscie jestem ciekaw jak sie będzie jeździć na połączeniu 1BA + Eibach w stosunku do ori zawieszenia 1BA Wysłane z jabłka Na pewno jest niżej komfort ten sam . Nie zapomnij wymienić odboji przód i tył . OK będę o tym pamiętać. Poszperałem trochę na Allegro i znalazłem coś takiego: przód + tył. Mogę te zamawiać czy jakieś inne polecasz? Jeżeli inne to jakiś link, cokolwiek? Druga sprawa - założyłem kapcie 18" na swoje zawieszenie 1BA (jeszcze bez sprężyn Eibach). Wymierzyłem jak wysoko stoi przód i tył i wyszło mi tak: przód - 69cm, tył 66,5cm. Po zastosowaniu sprężyn Eibach ProKit wyrówna się to? Przód siądzie do tych 66cm, a tył zaledwie o 0,5cm czy też pójdzie jeszcze 3cm w dół? Pytam z czystej ciekawości jak to jest Na przód zamów sobie ten z poniższego linka ja do siebie zamawiałem taki sam w porównaniu do odboju z 1BE który ma 85mm ten jest krótszy bo ma 77mm więc jest lepszy bo w 1be masz zawias -20mm a w eibach pro-kit -30mm http://kayaba.istore.pl/pl/odboj-vw-amort-p-passat-a4-96-meyle-1004120030.html?partner=1992 odnośnie tyłu szukaj o długości 115-110mm Co do wysokości jak Ci siądzie to ci nie powiem ja też miałem duża róznicę względem przodu po założeniu eibacha wszystko się wyrównało ok 65.5 cm przód i tył Edytowane 21 Marca 2015 przez marcinch001
jhimo Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 witam, od kilku miesiecy jezdze na eibach -30 +1ba i tak sobie powoli ogladam amorki gdyby sie coś jednak z nimi stalo na blinsteiny nie bede wydawal tyle kasy, znalazlem na allegro takie coś : http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-sportowe-amortyzatory-fk-tuning-4szt-i5074597409.html na Forum BMW chwala gwinty tej firmy moze ktoś z was cos mial wspolnego z firma rzekomo niemiecką FK ?
kaman Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Prosszzzz 1ba + eibach Podziekowal Przód nadal stoi trochę wyżej, ale tragedii nie ma, jeżeli i u mnie tak będzie go wyglądać to bede zadowolony [emoji106] Felgi i opony juz jestem, jeszcze najważniejsze - sprężyny i zaczynamy rezać Tak przy okazji zapytam - przed wymiana sprężyn mam sie zaopatrzyć na wszelki wypadek w jakies śruby, itp? Czy wszystko podchodzi p&p i nie mam o co sie martwić?marcinch001 jak jest z żywotnością amorków 1BA przy takiej konfiguracji, niektórzy piszą że szybko padają ile masz już nalatane na tym zestawie? Kolego wszystko zależy od stanu amorkow. Jeżeli sa juz słabe to mogą szybko paść, jeżeli sa w całkiem dobrej dyspozycji to jeszcze trochę na takim połączeniu polatasz Osobiscie jestem ciekaw jak sie będzie jeździć na połączeniu 1BA + Eibach w stosunku do ori zawieszenia 1BA Wysłane z jabłka Na pewno jest niżej komfort ten sam . Nie zapomnij wymienić odboji przód i tył . OK będę o tym pamiętać. Poszperałem trochę na Allegro i znalazłem coś takiego: przód + tył. Mogę te zamawiać czy jakieś inne polecasz? Jeżeli inne to jakiś link, cokolwiek? Druga sprawa - założyłem kapcie 18" na swoje zawieszenie 1BA (jeszcze bez sprężyn Eibach). Wymierzyłem jak wysoko stoi przód i tył i wyszło mi tak: przód - 69cm, tył 66,5cm. Po zastosowaniu sprężyn Eibach ProKit wyrówna się to? Przód siądzie do tych 66cm, a tył zaledwie o 0,5cm czy też pójdzie jeszcze 3cm w dół? Pytam z czystej ciekawości jak to jest Na przód zamów sobie ten z poniższego linka ja do siebie zamawiałem taki sam w porównaniu do odboju z 1BE który ma 85mm ten jest krótszy bo ma 77mm więc jest lepszy bo w 1be masz zawias -20mm a w eibach pro-kit -30mm http://kayaba.istore.pl/pl/odboj-vw-amort-p-passat-a4-96-meyle-1004120030.html?partner=1992 odnośnie tyłu szukaj o długości 115-110mm Co do wysokości jak Ci siądzie to ci nie powiem ja też miałem duża róznicę względem przodu po założeniu eibacha wszystko się wyrównało ok 65.5 cm przód i tył OK, ten z przodu zamówię (na Allegro znalazłem minimalnie taniej). Na tył sprzedający posiada 134mm albo 103,5mm... Patrząc po innych aukcjach też był problem ze znalezieniem 115-110mm. I co teraz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się