Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN]Grób TDi by Wodz,koła 20",engine AFN na GTB22 235KM/450NM


wodz

Rekomendowane odpowiedzi

Mi tez sie podoba :) a zawsze sceptycznie podchodzilem do wyklejanek

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


pięknie wodzu ta twoja audi wygląda teraz

Dziękuje,mi się będzie bardziej podobać jak ją z powrotem obniżę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W twoim wypadku air by zalatwil robote odpadl by problem kręcenia non stop góra dół chociaz sa i plusy o zapieczeniu nakretek niema mowy [emoji16]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


W twoim wypadku air by zalatwil robote

Miało być powietrze,ale po próbnych jazdach na powietrzu(3 sztuki testowane). Zapadła decyzja nigdy w życiu,nie widzę takiego zawiasu do auta na co dzień i w długie trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Umyj tylne szyby i bedzie jeszcze bardziej git. :D

Nie było czasu na takie bajery :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwincik delikatnie ruszony z powrotem w dół. :D Bardziej z dystansami nie da rady zejść żeby fura bezproblemowo skręcała.

2mqjbqg.jpg

2qtef77.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wodzu zapożyczę od ciebie pomysł chyba i wrzucę sobie do sedana na tył tylko ten projekt i zobaczę co z tego wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Z grobem ogólnie nic za wiele się nie dzieje.Zmieniłem z przodu gwint na jakiś nowy noname na próbę i śmiem twierdzić że lepiej wybiera nierówności od FK.

Jest bardziej komfortowy i nie ma wcale większego zakresu pracy,skoku jak wcześniejszy.
Od wymiany uszczelki pod głowicą i założeniu nowej głowicy zrobiłem 6tyś kilometrów i ubyło mi około litr oleju.Po małej rewizji
przewodów coolera i turbiny nie znalazłem nic niepokojącego.Miałem puszczoną odmę pod auto,tzn nad kompresor klimy i od zawsze był "wilgotny" od oleju.

Z ciekawości czy to silnik już powoli ma przedmuchy,(ogólnie z odmy jak i z szabelki jakiś "wiatrów" nie stwierdziłem) założyłem oil tanka.

14y1saw.jpg

2je23pj.jpg

4fzl6r.jpg

2i1ysyu.jpg

Z czasem zobaczymy gdzie ten olej ubywa,bo przed ruszeniem czapki ubywało o połowę mniej.Rozważam jeszcze jedną opcję,któryś uszczelniacz zaworowy siedzi.Tragedii z tym olejem nie ma,dymu niebieskiego również ale z czystej ciekawości spróbuje to rozgryźć.

Pozdrawiam

Edytowane przez wodz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zrobiles dajac oct.

Nie smierdzialo wczesniej olejem jak stales w korku???

W sumie na wyspie nie musisz sie przejmowac ze cos tam zamarznie:-D

Ostatnio rozmawialem z kolesiem bo robilismy u zony w ibi czapke (po czym bierze wiecej oleju jak przed)powiedzial ze to normalne tzn jam uszczelnisz gore to dolem bedzie wiecej leciec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem tak jest że po uszczelnieniu góry zaczyna zjadać dołem, zresztą litr na 6 tys to nie tragedia :) lepiej jak trochę weźmie jak by miał dawać :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie smierdzialo wczesniej olejem jak stales w korku???

Czasem coś tam zleciało,ale to norma przy puszczeniu odmy w atmosferę :)

powiedzial ze to normalne tzn jam uszczelnisz gore to dolem bedzie wiecej leciec.

Coś tam grzebałem przy silnikach (teraz już tylko dla siebie) i często tak bywa jak piszesz,to wiem.

Czasem tak jest że po uszczelnieniu góry zaczyna zjadać dołem

I jak bym wcześniejszej głowicy nie maił wyremontowanej od podstaw (nowe prowadnice,zawory,gniazda i uszczelniacze) to bym wiedział że to przez uszczelnienie "czapki".

A tak to z nudów mam zagadkę do rozkminy :grin:

zresztą litr na 6 tys to nie tragedia

Jak na koks +110% i syntetyk olej to nie ma co kombinować :wink: Tym bardziej że zmieniam olej co 7tyś góra 8.Po prostu z czystej ciekawości dociekam przyczyny,na pewno nic z tym nie będę robił.

Edytowane przez wodz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jak na koks +110% i syntetyk olej to nie ma co kombinować :wink: Tym bardziej że zmieniam olej co 7tyś góra 8.Po prostu z czystej ciekawości dociekam przyczyny,na pewno nic z tym nie będę robił.

Jasne przecież to nie sa wartości do roboty.

U mnie w kondonie jest tak ze do 8 tyś nie rusza oleju ani grama dopiero od 8 tys do 10 potrafi zjeść do max 1 litra ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...