Jay_Z Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Witam. Nie mogę się doszukać jaka powinna być optymalna dawka paliwa i kąt wtrysku dla silnika AHH 90ps. Jeżeli ktoś się orientuje będę wdzięczny za pomoc.
lapek85 Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 kąt wtrysku ok 49-51, a dawka od 3 do 3.6 tak ustawiałem przed modami.
Jay_Z Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Opublikowano 28 Lipca 2014 Ok dzięki. U mnie jest dawka powyżej 5 a kąt wtrysku całkiem rozjechany to może dlatego ma muła.
donamigos Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 No przez dawkę napewno.najlepiej 3.0-3.2 2.2 jest granicą poniżej której nie ma sensu schodzić.Od 1.5 już zaczyna trzepać silnikiem.U mnie ktoś ustawił 0,8 myślaąc chyba że odleci
ciahciah Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 2,8-3,0mg jest według mnie najlepszym ustawieniem jeżeli komuś zależy by auto było zrywne
oomichalekoo Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 3.0 dla diesla to dawka na paliwa j3st wysoka jest odwrotnosc jak bys mial dawkr np 10 to dawka niska a 3 wysoka tak to sie interpretuje najlepiej 4.5-5
ciahciah Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 nie pisz głupot! nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo się mylisz dawka na biegu jałowym dla tych samych warunków pracy jest zawsze taka sama, zasil pompę z bańki, nie zapomnij o powrocie, ustaw sobie dawkę 2,8mg i zapal auto niech sobie tak 24h po chodzi na postoju, potem ustaw dawkę 10mg i tez zostaw na 24h i porównaj ile spaliło auto w obu przypadkach, w obu przypadkach auto spali tyle samo, jak nie wierzysz śmiało zrób doświadczenie:) realna dawka paliwa na biegu jałowym dla tych samych warunków pracy jest zawsze taka sama, bo jedynym wyznacznikiem są obroty, ecu ma je trzymać i nic innego się nie liczy, a to że przy mniejszej dawce auto jest zrywniejsze jest przez zmianę zakresu pracy nastawnika, powiedzmy dla dawki 5,0mg przy 20mg auto dostaje 20mg a przy dawce jałowej 3,0mg dostaje przy tych 20mg o 2mg więcej bo zakres pracy nastawnika jest inny jak według ciebie dawka 5mg jest najlepsze to sobie na takiej jeździ, auto przymulone, mało zrywne i wcale mniej nie pali niż na dawce 3,0mg, mi mniej paliło na 3,0mg bo kilka lat temu testowałem lejąc do pełna bak czy jest jakaś kolwiek różnica w spalaniu na dawce 2,8mg i 5,0mg, różnica była o 0,1L mniejsze spalanie na 2,8mg czyli różnica w granicy błędu pomiaru ale kolosalnie zrywniejsze auto było, po prostu przepaść, niebo a ziemie, każde auto różnie reaguje, mój afn seryjny jeździł na 5,0mg tragicznie a na 2,8mg całkiem inna jazda, na 5,0mg musiałem mieć zapas by wjechać na rondo tak mułowate auto było, to że pisze że jaka dawka jest najlepsza to nie dlatego ze mi się tak podoba albo że tak w intrenecie mądrzy teoretycy powielają tylko że sam to setki tysięcy km przetestowałem na swoim i na masie innych aut, na pompie AHH z wtryskami AXG 0,203mm (2.5TDI 150km) też miałem 3,0mg i teraz na najmocniejszej jedenastce i wtryskach 0,225 tez mam tyle samo
Leopold27 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) nie pisz głupot! nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo się mylisz dawka na biegu jałowym dla tych samych warunków pracy jest zawsze taka sama, zasil pompę z bańki, nie zapomnij o powrocie, ustaw sobie dawkę 2,8mg i zapal auto niech sobie tak 24h po chodzi na postoju, potem ustaw dawkę 10mg i tez zostaw na 24h i porównaj ile spaliło auto w obu przypadkach, w obu przypadkach auto spali tyle samo, jak nie wierzysz śmiało zrób doświadczenie:) realna dawka paliwa na biegu jałowym dla tych samych warunków pracy jest zawsze taka sama, bo jedynym wyznacznikiem są obroty, ecu ma je trzymać i nic innego się nie liczy, a to że przy mniejszej dawce auto jest zrywniejsze jest przez zmianę zakresu pracy nastawnika, powiedzmy dla dawki 5,0mg przy 20mg auto dostaje 20mg a przy dawce jałowej 3,0mg dostaje przy tych 20mg o 2mg więcej bo zakres pracy nastawnika jest inny jak według ciebie dawka 5mg jest najlepsze to sobie na takiej jeździ, auto przymulone, mało zrywne i wcale mniej nie pali niż na dawce 3,0mg, mi mniej paliło na 3,0mg bo kilka lat temu testowałem lejąc do pełna bak czy jest jakaś kolwiek różnica w spalaniu na dawce 2,8mg i 5,0mg, różnica była o 0,1L mniejsze spalanie na 2,8mg czyli różnica w granicy błędu pomiaru ale kolosalnie zrywniejsze auto było, po prostu przepaść, niebo a ziemie, każde auto różnie reaguje, mój afn seryjny jeździł na 5,0mg tragicznie a na 2,8mg całkiem inna jazda, na 5,0mg musiałem mieć zapas by wjechać na rondo tak mułowate auto było, to że pisze że jaka dawka jest najlepsza to nie dlatego ze mi się tak podoba albo że tak w intrenecie mądrzy teoretycy powielają tylko że sam to setki tysięcy km przetestowałem na swoim i na masie innych aut, na pompie AHH z wtryskami AXG 0,203mm (2.5TDI 150km) też miałem 3,0mg i teraz na najmocniejszej jedenastce i wtryskach 0,225 tez mam tyle samo 4,5 mg dawka fabryczna Edytowane 9 Lutego 2015 przez Leopold27
ciahciah Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 w twoim aucie fabryczna dawka była dobra w dniu w którym auto wyjechało z fabryki czyli 18 lat temu, od tamtego czasu wiele się pozmieniało...
icemerc Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 kąt ok 60-62 stopnie a dawka 3.2-3.6. Przetestowane i ładnie odpala i nie dymi zbyt mocno
Musashi Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) w twoim aucie fabryczna dawka była dobra w dniu w którym auto wyjechało z fabryki czyli 18 lat temu, od tamtego czasu wiele się pozmieniało... dokladnie. wartosci pokazuja faktyczne ilosci paliwa wylacznie dla skalibrowanej pompy.wszelkie modyfikacje polozenia nastawnika powoduja ze odczyty staja sie nierzeczywiste. ecu nie ma zadnej informacji o faktycznej dawce paliwa to sa wartosci zapisane w mapach, ze dla danego polozenia nastawnika dawaka jest taka, jezeli nastawnik przestawisz pkt odniesienia zostaje utracony, o tym jak jedzie diesel decyduje ilosc powietrza i paliwa. jako ze na biegu jalowym ilosc powietrza jest w nadmiarze decyduje o tym wylaczie dawka paliwa poprzez zadane w adaptacjach. obroty. czyli ecu leje tyle paliwa ile obrotow ma uzuskac. a dawke odczytuije tak jak sie ustawi nastawnik. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Musashi
BEpower07 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Wkońcu jaka dawka i kąt ponieważ tez mam muła, no i silnik równo nie pracuje.
mantix Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Na vagu masz zakres od 3-9, ustaw między 3 a 4 i będzie dobrze, kąt 49-51, ale jak się nie wstrzelisz i będzie 55 czy 45 to się nie przejmuj, nie będzie to powodem "muła', może gdzie indziej należy szukać przyczyny - komplet logów i analizowanie
ciahciah Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 skoro auto nie równo pracuje najpierw zrób komplet logów
Musashi Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) Wkońcu jaka dawka i kąt ponieważ tez mam muła, no i silnik równo nie pracuje. na forum jest wyszukiwarka. czy jej uzycie jest takie skomplikowane? wystarczy w wpisac "kat wtrysku". temat wielokrotnie omawiany! kat do 55, nominalnie 49-51, dawka 4-4,5 to wartość ustawiana fabrycznie. na objawy, o ktorych napisales skladac sie moze wiele roznych przyczyn, zrob logi! Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez Musashi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się