audiss Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Panowie jeżeli chodzi o dźwiek silnika to co powiecie o rzedowych 6 bmw niestety myśle że przyznacie mi racje ale v6 audi brzmi dużo gorzej Wiem bo jeździłem, miałem i przyznam że jak kiedys fundusze pozwola to chciałbym wrócić do porządnej rzedowej 6 A jeszcze jedno silnik bmw taki jak miałem 3.0d to tak jak juz ktos napisał tur prawie bezobsługowy Silnik bmw w benzynce z silnikiem R6 to juz prawdziwa bajka wiem bo próbowałem jeździlem
darox5 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Mowy nie ma! V6 Audi na łeb na szyję bije dzwiekiem BMW a jak dlubniete cos przy wydechu to juz bajka nie wspomne o v8 bo to juz niebo jest taki filmik na youtube to najlepiej jakimś programem usunął bym ścieżkę audio BMW. Wiec ja się nie zgadzam ps,zagorzałym zwolennikiem Audi też nie jestem. Xperia Z2
machu85 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Audiss, zjedz snickersa... Co dzień o 2 w nocy słyszę parkującego dresiarza z 2,5 6R z super wydechem w E36, żałosne, bo bulgot V zabija wszystkie rzędówki
_quattro_ Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Audiss, zjedz snickersa... machu jesteś moim bohaterem
Robero321 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 a jak V6 wiezdzam do garażu gdzie dzwięk się odbia od scian to dopiero banan
BeyerBrown Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Mieszanie w tym wątku BMW jest bezcelowe (choć sam to też wcześniej zrobiłem poprzez małą dygresję) bowiem pytający nie miał dylematu czy kupić BMW czy Audi co dodatkowo jasno określa temat. Poza tym można tak gdybać i gdybać a na końcu ktoś wejdzie i pozamiata wszystkich stwierdzeniem, że V12 (jakby nie patrzeć 2xR6 ) to jest dopiero silnik dla prawdziwego faceta a jak V6 wiezdzam do garażu gdziedzwięk się odbia od scian to dopiero banan +100pkt. do lansu gdy wjeżdżasz do tunelu i słyszą Cię inni Edytowane 6 Września 2014 przez BeyerBrown
Robero321 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 w tunelu zadziej smigam ale wydech na pełnym przelocie w takim tunelu to dodatkowe + 100
Pasiasia Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Witam Panów i Panie. To mój pierwszy post. Tak sobie czytam i postanowiłem też coś dodać. Ostatnich moich kilka audi to były A6 (w tym 2x 2.7), a ostatnia to 3.0 ASN. Wszystko było pięknie, ale niestety do czasu kiedy zaczęły się dziwne problemy. Spalała gazu ok. 13-15 l/100 średnia, czyli niewiele, ale oleju to już brała sporo bo ok. 1 l/1000km. Bywało nawet że i litr nie starczył. Potem zaczęły się problemy z wypadającym zapłonem, dziwnymi dźwiękami z silnika itd... Kolega kupił sobie A4 1.8t i popróbowaliśmy się na przyspieszenie: przed modem odstawiałem go jak chciałem, ale po modzie nie miałem już z nim żadnych szans. Postanowiłem się przesiąść też do a4 i tak uczyniłem. Kupiłem AVJ z Niemiec z czipem od ABT (193 koni) oczywiście w Quattro i jestem zadowolony. Brakuje troche dźwięku ale mam spokój i nie boję się co mi się za chwilę spartoli. Raz jadąc dwupasmówką przed Bydgoszczą puściłem się za A4 agresywniej wyglądającą, dając jej radę, okazało się że to właśie była 3.0 (po wyścigu spuściliśmy szyby i pogadaliśmy trochę). Panowie nie chcieli uwierzyć że jadę 1.8t. Spala mi gazu ok. 11 l/100, a i nawet poniżej dziesięć jak sobie spokojnie pojadę (rekord to 380 km na 42 litrach). Pozdrawiam wszystkich i koledze który kupił ASNa życzę bezawaryjnej jazdy.
Robero321 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Ważne jak się dba i czy ktoś dbał przed tobą jak kupiłeś taką która dostała po maksie to nie masz się co dziwić że tak chlała olej. Z zasady V potrafią pociągnąć ale jeśli chlała tyle ile mówisz to miałeś już dobrze "dotarty" model. jeśli chodzi o osiągi to niestety większość ASn ów ma kiepsko złożony rozrząd chodzi o te tylne wariatory czy jak tam ona się nazywają przy źle ustawionych niestety brakuje takiemu sporo mocy. Przy dobrze ustawionym silniku 190 konny 1.8T będzie miał spory problem żeby ścignąć ASNa chyba że za kierownica siedzi cio*ka albo ASN jest w automacie jak mój i do wyścigów się w ogóle nie nadaje
_quattro_ Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 albo ASN jest w automacie jak mój i do wyścigów się w ogóle nie nadaje Ale takiego zestawu nie kupuje się do wyścigów
Robero321 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 No nie kupuje się ale czasem pomimo to się przyciśnie do odcinki
powaguspisz Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Wszystko zależy od kondycji silnika, oraz jak słusznie Robert powiedział ustawienie rozrządu, czy działają fazatory, czy kolektor nie ma uszkodzonego wałka w środku. Tak więc wszystko jest cacy dopóki się nie psuje
_quattro_ Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 No nie kupuje się ale czasem pomimo to się przyciśnie do odcinki Nie no wiadomo
gibon_81 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Witam Panów i Panie. To mój pierwszy post. Tak sobie czytam i postanowiłem też coś dodać. Ostatnich moich kilka audi to były A6 (w tym 2x 2.7), a ostatnia to 3.0 ASN. Wszystko było pięknie, ale niestety do czasu kiedy zaczęły się dziwne problemy. Spalała gazu ok. 13-15 l/100 średnia, czyli niewiele, ale oleju to już brała sporo bo ok. 1 l/1000km. Bywało nawet że i litr nie starczył. Potem zaczęły się problemy z wypadającym zapłonem, dziwnymi dźwiękami z silnika itd... Kolega kupił sobie A4 1.8t i popróbowaliśmy się na przyspieszenie: przed modem odstawiałem go jak chciałem, ale po modzie nie miałem już z nim żadnych szans. Postanowiłem się przesiąść też do a4 i tak uczyniłem. Kupiłem AVJ z Niemiec z czipem od ABT (193 koni) oczywiście w Quattro i jestem zadowolony. Brakuje troche dźwięku ale mam spokój i nie boję się co mi się za chwilę spartoli. Raz jadąc dwupasmówką przed Bydgoszczą puściłem się za A4 agresywniej wyglądającą, dając jej radę, okazało się że to właśie była 3.0 (po wyścigu spuściliśmy szyby i pogadaliśmy trochę). Panowie nie chcieli uwierzyć że jadę 1.8t. Spala mi gazu ok. 11 l/100, a i nawet poniżej dziesięć jak sobie spokojnie pojadę (rekord to 380 km na 42 litrach). Pozdrawiam wszystkich i koledze który kupił ASNa życzę bezawaryjnej jazdy. To chodź spróbujemy wpaść takim 1.8 t i 3.0 na autostradę ustawimy tempomat na 180 i zobaczymy który lepiej to zniesie
Robero321 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Sory za OT ale wiem że zagląda tu trochę osób z ASN ami jeśli można to poproszę o zajzenie do tego wątku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/292257-asn-jakie-macie-ladowanie/ Edytowane 15 Października 2014 przez Robero321
mirek31071977 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Panowie odświeżam trochę temat.ASN manual 6 ktoś ma?Chodzi mi jakie to ma obroty jadąc na 6 100km/h i jakie spalanie wtedy?I kiedy tą 6 wrzucacie już.Jak wygląda powiedzmy przyśpieszanie bez redukcji z tych 100?I ile obrotów na autostradzie przy dozwolonych 140?Jest cisza w kabinie czy już coś głośniej jest?Robię rozeznanie.
r1grzegorz Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Mirek przy 140 jest bodajże 3tys obrót wiec spoko się jedzie. Co do spalania to mogę Ci powiedzieć tylko na LPG. Jadąc trasę do pracy 25km cały czas 120-130 spalanie wynosi poniżej 11l LPG ;-) nie wiem jak to wygląda z Pb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się