karpatka Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 turbo po regeneracji .... masakra jak swoje regenerowałem to przejechałem w ciagu 3 regeneracji moze 5k km
vp-tdi Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 wydaje mi sie najlepiej kupic turbo tu w klubie jak ktos sprzedaje bo wsadził wiesza pod wieksza moc własnie o to chodzi ,albo ma z jakiegos trupa (angola)
krzysiekg1 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Koledze też zapiekały się kierownice, dał do regenaracji i do dziś jeździ, a mijają już ze cztery lata. Zero problemów. Wszystko zależy kto naprawia turbinę .
vp-tdi Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Wszystko zależy kto naprawia turbinę i ile kosztuje usługa i jak sie jezdzi ,bo jesłi źle to turbo szybko pada
maniekaudia4 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Można kupić regenerowane turbo na dobrej jakości zamiennikach i problem z głowy. np:http://www.melettpolska.pl/
Frimuś Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Dokladnie tak. To jakies biadolenie ze nie warto,dzis mozna powiedziec ze na wszystko trzeba uwazac. Jak zródlo jest pewne dla przykladu np.kazdy ma swojego spec mechaniora ktoremi tylko pozwoli auto robic to tak samo jest z tym tematem. Brac smialo regenerowane turba lecz z pewnych i sprawdzonych firm-osob w tym sie specjalizujacych. Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez Frimuś
Mario82A4 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Koledze też zapiekały się kierownice, dał do regenaracji i do dziś jeździ, a mijają już ze cztery lata. Zero problemów. Wszystko zależy kto naprawia turbinę . Jeśli problem był tylko z geometrią to pewnie wymienili tylko geometrie a reszta została w oryginale , ciekawe ile go podliczyli
Hezen Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Podepnę się do tematu. moje turbo sie kończy - przeciska dużo oleju, kilka razy zdarzyło mi się że jak przycisnąłem swojej audicy to nagle zaczął przebierać, stracił na mocy i za autem obłoki białego dymu. Myślę nad zregenerowana turbiną, czy melettpolska .pl jest pewną firmą? regenerują na chińskich "bebechach" czy mają ori? Edytowane 24 Września 2014 przez Hezen
bozmek Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Dużo oleju Ci pobiera? Z tym przebieraniem to możesz miec problem z pompa olejowa dokladnie z zaworem ze podaje za wysokie ciśnienie oleju i podwiesi hudraulike i wtedy miesza silnik i z tyłu kupa białego dymu.
Hezen Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 (edytowane) Przy wymianie oleju weszlo mi chyba ok.4l Przejechalem juz 6.5k km i w 5l bańce oleju zostało mi jakies 0.4l wiec bierze jakies 0.1l na 1000km. Co o tym sadzisz... Nie za duzo czasem? Silnik AFN 1.9 110KM 96r, na liczniku 310k km ale trzeba dodac jakies 120k km jak nie wiecej... Sam chyba wiesz jak to jest z tymi przebiegami. Edytowane 26 Września 2014 przez Hezen
Mario82A4 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Przy wymianie oleju weszlo mi chyba ok.4l Przejechalem juz 6.5k km i w 5l bańce oleju zostało mi jakies 0.4l wiec bierze jakies 0.1l na 1000km. Co o tym sadzisz... Nie za duzo czasem? Silnik AFN 1.9 110KM 96r, na liczniku 310k km ale trzeba dodac jakies 120k km jak nie wiecej... Sam chyba wiesz jak to jest z tymi przebiegami. Czyli litr na 10000 , nie ma tragedii zależy jak jeździsz
Hezen Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Srednio to 2,5k obr/min, nie mam za lekkiej nogi.
tomasz102 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Do 2l na 10 000 km nie ma sensu nic robić. Prawda jest taka, że silnik zawsze Ci spije trochę oleju.W jednym przypadku będzie to 50 ml od wymiany do wymiany, a w drugim 2 litry czy nawet więcej, kiedy coś się dzieje. Sprawdź tylko czy nie masz gdzieś wycieku, a jeżeli to wina turba lub coś z silnikiem to nie ma sensu czegokolwiek ruszać w Twoim przypadku Edytowane 6 Października 2014 przez tomasz102
Faraday Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Panowie u mnie podobny problem. Od jakiegoś miesiąca Audi zaczęła pić olej. Jakieś 0.2l/700km . Wcześniej nie brała nic. Wyrok padł na turbo ale przy odpalaniu czy wysokich obrotach nie kopci nadmiernie . Gdzie szukać wskazówek co może być nie tak Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka
Hezen Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) O tym wątku zapomniałem, dawno temu to było. Zacząłem dochodzić co i jak z tym olejem i turbiną. Na początek wyczysciłem cały dolot wraz z ickiem. Odłączyłem odme i wrzuciłem ją do butelki "wolna odma" lub tzw. domowy catch oil tank Otwór w wężu zaślepiony korkiem przyciętym po stożku i oklejonym klejem typu kropelka żeby dolot go w jakiś sposób nie zaczął wciągać, nie miałem twardego korka. Po przejechaniu kilka tys. km w butelce oleju było na dnie, szybko się nazbierało (jakieś 25-30ml), głównie to co spłyneło z węża i nie przybywało. Dolot pozostał praktycznie suchy - delikatny film olejowy na ściankach węży. Ku mojemu zdziwieniu nagle przestał siorbać olej Diagnoza padła na zawór ciśnienia odmy, znajdujący się na pokrywie zaworów, po jego wymianie na zamiennik toprana (z przesyłką zapłaciłem jakieś 30-35 złociszczy) mój AFN z ponad litra zszedł na 300-350ml na 10tys. km Dodam że było by mniej ale olej już mi się leje (zwlekam z wymianą) z uszczelki pokrywy zaworów, oraz turbo poszcza od strony gorącej - jak czysciłem vnt, zostawiłem ją na noc wirnikiem strony gorącej do dołu i olej był na wirniku. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Marca 2016 przez Hezen
Faraday Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 No mi bierze jakieś 0.2 / 700 km to sporo więcej niż u Ciebie dziś zajrzałem pod mache. Wąż między intercoolerem a turbo z lekkim nalotem olejowym ale raczej to norma więc turbo nie puszcza oleju. Za to w tylnej części pokrywy zaworów mam mokro Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka
Hezen Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) Najpierw obejrzeć silnik i wymienić uszczelki gdzie się olej poci lub leje. Sprawdź: Uszczelke miski olejowej Uszczelke pokrywy zaworów Kolanko odmy przy bloku silnika czasami pęka i olej leje się po silniku. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Marca 2016 przez Hezen
Faraday Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) Jeden wyciek zlokalizowalem za kolankiem odmy nie był w ogóle przykrecony wąż dlatego tył bloku silnika był brudny. Drugi wyciek zlokalizowalem w przewodzie między filtrem powietrza a turbina jest dziura. Tylko teraz pytanie czemu w odmie jest olej i to takie ilosci? Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Marca 2016 przez Faraday
Hezen Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Bo odma to odpowietrzenie komory wału korbowego. Nad miską olejową, w tej komorze jest także pompa oleju... jakby tam było sucho to silnik za długo by Ci nie pochochodził Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Faraday Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Ale to chyba nienormalne żeby olej z odmy szedł na turbo a dalej w dolot w takiej ilości można to jakoś powstrzymać? Dzięki za douczenie w tym temacie. Nie jestem specem w mechanice to mój pierwszy samochód dopiero poznaje jego tajniki. Poczytałem trochę o oil catch i chyba będę musiał zamontować Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się