Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

i co tam jej dolegało ? :)

Opublikowano

No kurde pisz co jej dolegało. Wszyscy głodni wiedzy a ten pisze , że zrobione i tyle :grin:

Opublikowano

została założona cewka oryginalna używka i od razu audi wróciło do siebie


zero błędów na vagu i za***rdala jak ta lala koleżko aż się zawiesił że tak ciągnie

Opublikowano (edytowane)

Kur..a mam nową cewkę :facepalm: Na starej oryginalnej było to samo więc na 100% jest sprawna.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

u mnie poszły dwie nowe firmy huko i delphi i d*pa z nich a na używce jest cacy mówię wam


także jestem w końcu hepi :grin:

Opublikowano

chudy to ile Cie wyniosły całkowite koszta ? :P

Opublikowano

Toć wiadomo , że cewek huco się nie kupuje. Wszyscy przed nimi ostrzegają bo mają wady fabryczne i już z pudełka nie chodzą. Delphi to też raczej najniższa półka. Jakie miałeś dokładnie objawy raz jeszcze?

Opublikowano

wypadanie zapłonu na 1 i 3 cylindrze a i dławienie na gazie na rozgrzanym silniku a dzisiaj lata jak samolot tak jak wcześniej i zero błędów jestem :banan:


prosty przykład u moje kolegi w golfie 3 nowa cewka z górnej półki za 400 zł chodziła pół roku a na oryginale używce 1.5 roku

Opublikowano (edytowane)

Możliwe żebym miał dwie cewki z najwyższej półki w tym jedna nowa i dwie działają identycznie? Przecież to nie możliwe. Mogą być dwie uwalone ale nie 100% w ten sam sposób.


I druga sprawa , że u mnie od początku nie było żadnych błędów.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Mesiah, ADR z tego roku ma bardzo słabą diagnostykę. Jeśli chodzi o układ WN to nie ma tam żadnej diagnostyki. W APU którego mam, wiem że jest możliwość sprawdzenia wypadającego zapłonu - dokładna informacja który cylinder itp. Niestety w ADR chyba nie da się tego zrobić a wielka szkoda.

Opublikowano

Nie o to chodzi.Chodzi o tekst kolegi , że ma 0 błędów. Miałem na myśli , że tez mam 0 ale to o niczym nie świadczy. Po prostu ni wierze w dwie uszkodzone cewki z tej półki. Nie w taki sam sposób. Jedna by przerywała na ciepłym czy zimnym albo jak jest mokro itp a druga na odwrót czy coś a tu nie było kompletnie żadnej zmiany po podmiance. Po odpaleniu zimnego auto po nocy chodzi równiutko na ssaniu przez pierwsze 5 sec dopiero po tym czasie zaczynają się wibracje itp. Brak mi już nerwów na to. Juz mi brak pomysłów i kasy na dalsze kombinacje. Musze opony na zimę kupić a tu takie jaja.

Opublikowano

kolego ja ci się nie dziwie wez od kogoś na podmiankę używkę ori i zobaczysz co będzie mi się dwie trafiły szity a ta dobra spadam na razie i powodzenia

Opublikowano

Mam pomysł. Wyślę Ci swoją Hella i przetestujesz? Sam sobie cewki wymieniasz czy komuś zlecasz? Jeśli sam tego nie robisz to raczej odpada bo za dużo zachodu.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

wypadanie zapłonu to przewaznie szwankuje układ WN lub wypalony zawor - dziura w tłoku. a z tego co ty piszesz to kompresja jest tak wiec układ WN i nie ma nic innego .

Opublikowano

słuchaj ja sam sobie cewki wymieniam to raz to schodzi mi jakieś 10 minut,wczoraj przypadkowo kumpla spotkałem no i mi dał żeby sprawdzić,to ja od razu za cewkę o do kumpla wymieniłem ją koleżka od razu vaga podłączył i pokasował błędy, zotsał błąd tylko sondy lambda ale go też zaraz skasował i pojezdziłem z nim z pół godziny i zero błędów audi zaczęło jezdzić tak jak je kupiłem od razu na twarzy miałem :banan: i chęć do poruszania wróciła


wrzuć zdjęcie tej swojej cewki chciałbym ją zobaczyć jak wygląda Mesiah

Opublikowano

Jutro wstawię. Co dokładnie chcesz sprawdzić?

Opublikowano

jak ta twoja cewka wygląda


bo helli cewki nie widziałem ja mam boscha

Opublikowano

Jest identyko tylko , że ma napis Hella. Obudowa i radiator to samo.


Znalazłem wątek w którym koleś miał identyczny problem z moim. Auto wibrowało i ogólnie kiepsko jechało + słabe hamulce i twardy pedał. Wymienił 3 serwa i cały układ podciśnienia. Okazało się ze ciągle trafiał uszkodzone. Po wymianie na 4 serwo auto odżyło i hamulce wróciły. Wygląda na to , że prawdopodobnie postawiłem dobrą diagnozę na pałę. Jestem tego pewien tym bardziej z powodu syczenia z okolic serwa i tych przewodów od podciśnienia. Wszystko jest sprawdzone prócz samego serwa.

Opublikowano

Napisze tutaj co mechanik znalazł. Puki co widać różnice na plus i na minus. Nie było poduszki silnika w pasie przednim, nie szarpie już ale drga teraz kierownica i karoseria, poduszkę założył prowizoryczną puki co, może jak założę taka jak trzeba to będzie już ok albo mam przez te szarpanie dowalone inne poduszki silnika, nie wiem , zaraz poszukam jak ta poduszka wygląda


8D0199339P o to chyba chodzi

Opublikowano

Swoją sprawdzałem przy wymianie rozrządu i jest w bdb stanie. Poza tym poduszka raczej nie będzie miała wpływu na prace silnika. Wibracje i trzęsawki jak najbardziej ale jak motor chodzi jak trzeba to i przy wywalonych poduszkach na jałowym biegu nic zbytnio nie czuć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...