Mesiah Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 No kurde pisz co jej dolegało. Wszyscy głodni wiedzy a ten pisze , że zrobione i tyle
chudy30 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 została założona cewka oryginalna używka i od razu audi wróciło do siebie zero błędów na vagu i za***rdala jak ta lala koleżko aż się zawiesił że tak ciągnie
Mesiah Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 (edytowane) Kur..a mam nową cewkę Na starej oryginalnej było to samo więc na 100% jest sprawna. Edytowane 27 Września 2014 przez Mesiah
chudy30 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 u mnie poszły dwie nowe firmy huko i delphi i d*pa z nich a na używce jest cacy mówię wam także jestem w końcu hepi
eXik Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 chudy to ile Cie wyniosły całkowite koszta ?
Mesiah Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 Toć wiadomo , że cewek huco się nie kupuje. Wszyscy przed nimi ostrzegają bo mają wady fabryczne i już z pudełka nie chodzą. Delphi to też raczej najniższa półka. Jakie miałeś dokładnie objawy raz jeszcze?
chudy30 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 wypadanie zapłonu na 1 i 3 cylindrze a i dławienie na gazie na rozgrzanym silniku a dzisiaj lata jak samolot tak jak wcześniej i zero błędów jestem prosty przykład u moje kolegi w golfie 3 nowa cewka z górnej półki za 400 zł chodziła pół roku a na oryginale używce 1.5 roku
Mesiah Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 (edytowane) Możliwe żebym miał dwie cewki z najwyższej półki w tym jedna nowa i dwie działają identycznie? Przecież to nie możliwe. Mogą być dwie uwalone ale nie 100% w ten sam sposób. I druga sprawa , że u mnie od początku nie było żadnych błędów. Edytowane 27 Września 2014 przez Mesiah
Labiel Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Mesiah, ADR z tego roku ma bardzo słabą diagnostykę. Jeśli chodzi o układ WN to nie ma tam żadnej diagnostyki. W APU którego mam, wiem że jest możliwość sprawdzenia wypadającego zapłonu - dokładna informacja który cylinder itp. Niestety w ADR chyba nie da się tego zrobić a wielka szkoda.
Mesiah Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 Nie o to chodzi.Chodzi o tekst kolegi , że ma 0 błędów. Miałem na myśli , że tez mam 0 ale to o niczym nie świadczy. Po prostu ni wierze w dwie uszkodzone cewki z tej półki. Nie w taki sam sposób. Jedna by przerywała na ciepłym czy zimnym albo jak jest mokro itp a druga na odwrót czy coś a tu nie było kompletnie żadnej zmiany po podmiance. Po odpaleniu zimnego auto po nocy chodzi równiutko na ssaniu przez pierwsze 5 sec dopiero po tym czasie zaczynają się wibracje itp. Brak mi już nerwów na to. Juz mi brak pomysłów i kasy na dalsze kombinacje. Musze opony na zimę kupić a tu takie jaja.
chudy30 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 kolego ja ci się nie dziwie wez od kogoś na podmiankę używkę ori i zobaczysz co będzie mi się dwie trafiły szity a ta dobra spadam na razie i powodzenia
Mesiah Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 Mam pomysł. Wyślę Ci swoją Hella i przetestujesz? Sam sobie cewki wymieniasz czy komuś zlecasz? Jeśli sam tego nie robisz to raczej odpada bo za dużo zachodu. 1
rafal9119 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 wypadanie zapłonu to przewaznie szwankuje układ WN lub wypalony zawor - dziura w tłoku. a z tego co ty piszesz to kompresja jest tak wiec układ WN i nie ma nic innego .
chudy30 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 słuchaj ja sam sobie cewki wymieniam to raz to schodzi mi jakieś 10 minut,wczoraj przypadkowo kumpla spotkałem no i mi dał żeby sprawdzić,to ja od razu za cewkę o do kumpla wymieniłem ją koleżka od razu vaga podłączył i pokasował błędy, zotsał błąd tylko sondy lambda ale go też zaraz skasował i pojezdziłem z nim z pół godziny i zero błędów audi zaczęło jezdzić tak jak je kupiłem od razu na twarzy miałem i chęć do poruszania wróciła wrzuć zdjęcie tej swojej cewki chciałbym ją zobaczyć jak wygląda Mesiah
Mesiah Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 Jutro wstawię. Co dokładnie chcesz sprawdzić?
chudy30 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 jak ta twoja cewka wygląda bo helli cewki nie widziałem ja mam boscha
Mesiah Opublikowano 29 Września 2014 Autor Opublikowano 29 Września 2014 Jest identyko tylko , że ma napis Hella. Obudowa i radiator to samo. Znalazłem wątek w którym koleś miał identyczny problem z moim. Auto wibrowało i ogólnie kiepsko jechało + słabe hamulce i twardy pedał. Wymienił 3 serwa i cały układ podciśnienia. Okazało się ze ciągle trafiał uszkodzone. Po wymianie na 4 serwo auto odżyło i hamulce wróciły. Wygląda na to , że prawdopodobnie postawiłem dobrą diagnozę na pałę. Jestem tego pewien tym bardziej z powodu syczenia z okolic serwa i tych przewodów od podciśnienia. Wszystko jest sprawdzone prócz samego serwa.
karol2984 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Napisze tutaj co mechanik znalazł. Puki co widać różnice na plus i na minus. Nie było poduszki silnika w pasie przednim, nie szarpie już ale drga teraz kierownica i karoseria, poduszkę założył prowizoryczną puki co, może jak założę taka jak trzeba to będzie już ok albo mam przez te szarpanie dowalone inne poduszki silnika, nie wiem , zaraz poszukam jak ta poduszka wygląda 8D0199339P o to chyba chodzi
Mesiah Opublikowano 30 Września 2014 Autor Opublikowano 30 Września 2014 Swoją sprawdzałem przy wymianie rozrządu i jest w bdb stanie. Poza tym poduszka raczej nie będzie miała wpływu na prace silnika. Wibracje i trzęsawki jak najbardziej ale jak motor chodzi jak trzeba to i przy wywalonych poduszkach na jałowym biegu nic zbytnio nie czuć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się