Dev Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 nic tam nie widac jak znajdziesz na jarzmie nr 451 - 312 mm a jak znajdziesz 301 - 288mm
Adik Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) Odgrzeje trochę temat. Czy takie zaciski z Prosiaka podejdą pod zwrotnicę z S4 B5 na przód? A jeśli tak to jaka tarcza obsłuży taki zacisk 330x30mm? W ogłoszenie jest mowa o ori tylnych cztero-tłoczkach: Edytowane 8 Października 2014 przez Adik
kumek18 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Kolego TrollGun jarzma pod 312mm mają miec wybity numer 451 na odkówce jezeli jest inny np..351 to sa do 280-288mm tarczy wiec szukaj z numerem 451 pozdr.
karol24 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Ok, dzieki. Jakie jeszcze zaciski można założyć na 451 i tarczę 312? tylko takie jak mam u siebie przy 288?
StrusQ Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Ok, dzieki. Jakie jeszcze zaciski można założyć na 451 i tarczę 312? tylko takie jak mam u siebie przy 288? P&P to tylko to,a jak inne to trzeba dorabiac adaptery.Masz temat nt.312 to sobie poczytaj.
karol24 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Przeglądałem ale muszę się zagłębić w lekturę widzę. Ciekawi mnie jak by upchnąć zaciski z A8 D2 i czy wogóle jest to wykonalne? Ciekawie by wyglądał taki dupny zacisk na 312
StrusQ Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Akurat te z a8d2 sa to ''slabe''zaciski,szalu by nie bylo o ile je dalo by rade przypasowac bo jest roznica w grubosci i srednicy tarczy321x30 a 312x25. Jak juz to lepiej zwrotnice z s4b5 albo alu z a4b6 i wtedy masz pole do popisu
Chris12 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Witam. Mam kilka pytań odnośnie tego co w temacie czyli zmiany hamulców z przodu z 288 na 320. Jest dużo o tym na forum ale ciężko się połapać bo jedni piszą to a inni co innego. Do sedna. Co trzeba zmienić i co podchodzi p&p a co wymaga przeróbek? 1. Zwrotnice od s4? Czy te Podchodzą bez przeróbek i czy są jkies inne której również podejda bez przerabiania czegokolwiek? 2. Zaciski i jarzma od a4 b7 3.0tdi, bo podobno zacisk od esy to szajs. 3. Jak z przegubami i polosiami? Czy da rade z wymianą tylko przegubu zewnętrznego na stronę od kola 38 a z drugiej strony do półosi 30? 4. Od czego tarcza i klocek? A4 b7 3.0 tdi? Jeśli coś wymaga przeróbek to proszę żebyście to napisali. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. Dodam że samochód to audi audi a4 b5 1.9 tdi avg oska.
czeslaw187 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Witam. Mam kilka pytań odnośnie tego co w temacie czyli zmiany hamulców z przodu z 288 na 320. Jest dużo o tym na forum ale ciężko się połapać bo jedni piszą to a inni co innego. Do sedna. Co trzeba zmienić i co podchodzi p&p a co wymaga przeróbek? 1. Zwrotnice od s4? Czy te Podchodzą bez przeróbek i czy są jkies inne której również podejda bez przerabiania czegokolwiek? 2. Zaciski i jarzma od a4 b7 3.0tdi, bo podobno zacisk od esy to szajs. 3. Jak z przegubami i polosiami? Czy da rade z wymianą tylko przegubu zewnętrznego na stronę od kola 38 a z drugiej strony do półosi 30? 4. Od czego tarcza i klocek? A4 b7 3.0 tdi? Jeśli coś wymaga przeróbek to proszę żebyście to napisali. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. Dodam że samochód to audi audi a4 b5 1.9 tdi avg oska. Tutaj masz wszystko opisane: http://audi.pacula.eu/page/2/ ewentualnie:http://www.passatplus.de/umbauten/bremsen/321/index.htm Najlepiej będzie wrzucić zaciski od a4 b6 wyjdzie najprościej, ogólnie po zmiennie zwrotnic są duże możliwości.
Chris12 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Wiem już wszytko tylko meczy mnie to że trzeba wymienić poloski a to wiadomo kosztowna sprawa bo zaraz przeguby mogą być do zmiany. A jestem ciekawy czy ten przegub można zewnętrzny zmienić na 38/30i sądzie pod Zwrotnice bo ktoś pisał to na forum że można ale to bylo w 1.8t aeb i nie pamiętam czy oska czy quattro.
czeslaw187 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Wiem już wszytko tylko meczy mnie to że trzeba wymienić poloski a to wiadomo kosztowna sprawa bo zaraz przeguby mogą być do zmiany. A jestem ciekawy czy ten przegub można zewnętrzny zmienić na 38/30i sądzie pod Zwrotnice bo ktoś pisał to na forum że można ale to bylo w 1.8t aeb i nie pamiętam czy oska czy quattro. Postaraj się sprawdzić jakie masz pół ośki oraz przeguby(numery), a resztę dobierzesz, sprawdzisz z etki, lub nawet na katalogu inter cars sprawdzisz , w 1.8t był jeden silnik AJL który miał inne pół ośki idealnie pasujące.
omzig Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Pany jakich felg szukać przy konwersji z 288mm na 320 + jednotlok z A6 C6? Chodzi mi o szerokość i ET, 16tki jak i 17tki...
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Dnia 21.04.2017 o 16:29, omzig napisał: Pany jakich felg szukać przy konwersji z 288mm na 320 + jednotlok z A6 C6? Chodzi mi o szerokość i ET, 16tki jak i 17tki... ET35
omzig Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Tylko? A biedrony mają ET42/3, tak jak te ala płatek śniegu z C6...
was002 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Panowie, szukam kogoś kto by mi zrobił research i podpowiedział dokładnie jak zrobić hamulce w Passacie 3BG W8 z 2002 r (wiem, wiem... było na forum, ale nie mam czasu, ani chęci eksperymentować, szukam gotowego rozwiązania i chcę zapłacić za know how). Tam są te cholerne dwutłoczki i jakieś dziwne tarcze 321mm. Zamiast reanimować egzotyka chętnie zamieniłbym to na jakiś zestaw plug and play z audi (porsche) na 4 tłokach. Jak ktoś by się chciał podjąć poszukiwania i zrobienia takiej listy zakupów, to dajcie znać na PW.
Dev Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 12 godzin temu, was002 napisał: Panowie, szukam kogoś kto by mi zrobił research i podpowiedział dokładnie jak zrobić hamulce w Passacie 3BG W8 z 2002 r (wiem, wiem... było na forum, ale nie mam czasu, ani chęci eksperymentować, szukam gotowego rozwiązania i chcę zapłacić za know how). Tam są te cholerne dwutłoczki i jakieś dziwne tarcze 321mm. Zamiast reanimować egzotyka chętnie zamieniłbym to na jakiś zestaw plug and play z audi (porsche) na 4 tłokach. Jak ktoś by się chciał podjąć poszukiwania i zrobienia takiej listy zakupów, to dajcie znać na PW. w W8 były tarcze 334mm zapodaj 4tloki z Q5tki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się