Mateos Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Ja wymieniłem 4 wahacze z prawej strony i dalej stuka z prawej strony z przodu np po zjechaniu z krawężnika, czy to drążki czy końcówki drążków mogą być? Wymienić to i to czy tylko końcówki drążków wystarczy?
krzychoc Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Zbieżność ustawiona była juz w pierwszy dzień po założeniu
seniu001 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 ja obstawiam amortyzator, mialem tak samo ze jak wjechalem lub zjecjalem z kraweznika to bylo slychac uderzenie....ja zmienialem wszystko amortyzator poducha na amortyzatorze i sprezyny i stukanie ustalo.
Mateos Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Seniu001 czy jak koło podskoczylo Ci delikatnie to też stukało? U mnie delikatne podbicie koła nic nie powoduje żadnego hałasu dopiero mocniejsze daje głośną oznake stuku, byłem n SKP i nic nie stukalo jak mi amory sprawdzali, najgorzej jak wpadne gdzieś w studzienkę
greg2505 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Seniu001 czy jak koło podskoczylo Ci delikatnie to też stukało? U mnie delikatne podbicie koła nic nie powoduje żadnego hałasu dopiero mocniejsze daje głośną oznake stuku, byłem n SKP i nic nie stukalo jak mi amory sprawdzali, najgorzej jak wpadne gdzieś w studzienkę Sprawdź drążki jak wyżej napisałem ,na SKP nie wyjdzie że mają luz
Quattro B6 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja też mam taki pusty dźwięk przy nie równościach dochodzący z lewej strony, a teraz doszedł jeszcze taki stuk przy skrętach. Czy to może być drążek kierowniczy ?
greg2505 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Odkręć końcówkę od zwrotnicy , energicznie i mocno pociągnij do siebie za drążek ,jak będzie minimalny, nawet prawie nie wyczuwalny luz ,to winny będzie drążek ,roboty na 15 min Edytowane 7 Listopada 2014 przez greg2505
Quattro B6 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Zauważyłem dzisiaj że jest zerwana guma przy łączniku stabilizatora. Czyli zacznę od niego, i zobaczymy
Mateos Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Seniu001 czy jak koło podskoczylo Ci delikatnie to też stukało? U mnie delikatne podbicie koła nic nie powoduje żadnego hałasu dopiero mocniejsze daje głośną oznake stuku, byłem n SKP i nic nie stukalo jak mi amory sprawdzali, najgorzej jak wpadne gdzieś w studzienkęSprawdź drążki jak wyżej napisałem ,na SKP nie wyjdzie że mają luz Drążek czy końcowka drążka wystarczy?
greg2505 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Seniu001 czy jak koło podskoczylo Ci delikatnie to też stukało? U mnie delikatne podbicie koła nic nie powoduje żadnego hałasu dopiero mocniejsze daje głośną oznake stuku, byłem n SKP i nic nie stukalo jak mi amory sprawdzali, najgorzej jak wpadne gdzieś w studzienkęSprawdź drążki jak wyżej napisałem ,na SKP nie wyjdzie że mają luz Drążek czy końcowka drążka wystarczy? Odkręć koñcówkę od zwrotnicy , drążka nie,przy okazji sprawdź luz na końcówce
Quattro B6 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 U mnie była jedna śruba nie dokręcona przy sankach i stukało przy skrętach. A ja myślałem że to któryś wahacz albo końcówka
5kijas5 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Podłączę się do tematu. U mnie sprawa wygląda tak że przejeżdżając przez studienkę lub nierówność z prawej strony słychać stuk. A na kostce to jest cały czas stukanie. Bujając autem lewo prawo nic się nie dzieje czyli wychodzi że to tylko przy "pionowym" ruchu zawiechy coś puka. Na trzepakach nic nie wyszło, wymieniłem łącznik i banany. Bez poprawy:(
5kijas5 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Moze amor masz walniety . A moge to jakos sprawdzic? Czy trzeba to wszystko rozbierac? I jesli wyszloby ze amor to mozna wymienic tylko jeden czy trzeba jakos parami? Myslalem jeszcze sprawdzic drazek bo koledzy pisali ze tez moze byc. A wymieniac wszystko po kolei to tez mi sie nie usmiecha:-/
greg2505 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Drążek możesz sam sprawdzić wyżej napisałem jak, jeśli nie to sprawdzisz amory , tu trochę więcej roboty
5kijas5 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 A jesli juz amory to jak z wymiana? Parami czy mozna pojedynczo? I czy sprezyny tez trzeba od razu?
greg2505 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 amory parami ,sprężyny jak dobre zostają
5kijas5 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Udało mi się w końcu wyeliminować to irytujące stukanie Była to pierdoła a mianowicie gumy w których siedzą prowadnice zacisków były wyrobione i nie trzymało się to kupy. Wymiana 10 min i znowu mogę się cieszyć ciszą w autku
keram7576 Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Udało mi się w końcu wyeliminować to irytujące stukanie Była to pierdoła a mianowicie gumy w których siedzą prowadnice zacisków były wyrobione i nie trzymało się to kupy. Wymiana 10 min i znowu mogę się cieszyć ciszą w autku Witam czy mógłbym się podłączyc bo u mnie na postoju przy skręcaniu kierownicą dla mnie stukanie tak jakby z maglownicy a w czasie jazdy pojedyńcze tak jakby chrupnięcia a przy jeździe po nierównościach metaliczny dźwięk. Edytowane 21 Maja 2015 przez keram7576
mroziu22 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) Witam Mam podobny problem tzn: Jak jadę po łuku np w prawo i wychodze na prostą i dam w lewo to słychać takie chrupnięcie wręcz, tak jakby coś miejsce połączenia wachacza lub końcówka drążka nie trzymała już. Na stacji kontroli oczywiście nic nie wyczuli. Jak pokręce się na parkingu w lewo i w prawo też słychać takie łupnięcie. Odłgos dochodzi od strony kierowcy, lewa strona, więc jest to wyraźne. Także jest jade w dół i zaraz w górę znarzy się takie łupnięcie. NIe wiem czy to jakiś wahacz, dążek czy amor. Dodatkowo mam chyba lekko przestawioną zbieżność. Na początek obstawiam dążek. Co wy na to? Edytowane 24 Maja 2015 przez mroziu22
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się