Dev Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Jak zapodajesz AJLa to zmienisz zwrotnice na eSkowe i wowczas wrzucisz 320mm albo wiecej
Mesiah Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) A jeśli to będzie AEB? Wydaje mi się , że te 312 starczy mimo wszystko a potrzebuje lepszych hebli na teraz. Silnik dopiero kupie i będę go powoli robił tak jak mi finanse pozwolą (kapitalka , malowanie bloku i inne pierdoły). Przez zimę go zrobię mam nadzieję. Czy to będzie AEB czy AJL zdecyduję cena i jego stan. Ogólnie jeśli planuje robić go na tip top przed wrzuceniem to warto poszukać starszych AEB na szerokim kanale. Podobno były najmocniejsze i w ogóle. No ale to już temat na inna historie. Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez Mesiah
Dev Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Silnik nieistotny, ważna jest skrzynia biegow oraz polosie, AJL ma większe przeguby, takie same jak w S4.
Mesiah Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Racja. Jestem jeszcze przybity po wczorajszej imprezie i nie myślę racjonalnie. Tak czy inaczej założę na razie te 312. Zanim wszystko przygotuję do swapu trochę km nalatam.
karpatka Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Wszyscy narzekają na ate a ja miałem klocki ceramiczne praktycznie wcale nie pyliły i tarcze też ate i wcale nie narzekałem na nie ale ferodo + zimermany jak najbardziej jestem a takim połączeniem
Trzesio Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 klocek ceramiczny ma to do siebie ze pyl jest bialy
Mesiah Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Do Ate nikt mnie nie przekona bo cena/jakość ich produktów to kpina. Co nie zmienia faktu , że Ferodo DS w cenie prawie 500zł zwaliły mnie z nóg. Dużo siana i pewnie też dość szybko schodzą. Nie wiem z czego je robią ale myślę , że z pół ceny to za znaczek.
Dev Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 DSy zużywają sie tak samo jak std klocek. Ja jezdze tylko na DSach.
Mesiah Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 DSy zużywają sie tak samo jak std klocek. Ja jezdze tylko na DSach. Ok niech będzie bo wiem , że jesteś doświadczony w tych sprawach. Powiedz mi sprzedajesz takie klocki? Przy okazji interesuję mnie wymiana przewodów przód/tył na takie w oplocie. Z podpisu widzę , że handlujesz takim towarem. Nie będę dzwonił z każdą pierdołą bo mnie pogonisz także pytam tu.
Pab_lo Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Wygląda kozacko Ciekawe czy na tył mają w takiej samej wersji (245mm i piasta zintegrowana z tarczą). Będę musiał do nich skrobnąć i chyba wypróbuje. Do tego klocek Steinhof czy coś z wyższej półki? Z tego co wiem dobranie klocków do tarczy jest bardzo ważne. Tak tył też w takiej samej wersji z piastą. Klocki muszą być twardsze ale jak bierzesz u nich tarcze to już dokładają klocki odpowiednie pod te tarcze.
Mesiah Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Wygląda kozacko Ciekawe czy na tył mają w takiej samej wersji (245mm i piasta zintegrowana z tarczą). Będę musiał do nich skrobnąć i chyba wypróbuje. Do tego klocek Steinhof czy coś z wyższej półki? Z tego co wiem dobranie klocków do tarczy jest bardzo ważne. Tak tył też w takiej samej wersji z piastą. Klocki muszą być twardsze ale jak bierzesz u nich tarcze to już dokładają klocki odpowiednie pod te tarcze. Właśnie dostałem od nich maila , że mają przód i tył w tej wersji. Zapytałem także o to jakie klocki do tego polecają. Jak odpiszą dam znać. Ogólnie jest ktoś na forum kto ma 100% oryginalne tarcze np Zimmermann z ważną gwarancją? Tak żeby w razie czego obeszło się bez spięć i pierdzielenia głupot ze strony sprzedającego. Na allegro nic nie kupie bo to loteria a nawet gorzej bo jest 90% szans , że kupię podróbki i będzie kolejny temat typu Zimmermann to szmelc i się gnie.
Mesiah Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Jaki ten świat mały. Z Wandej'em pisałem już wcześniej i biorę od niego wahacze na przód. Nie wiem czemu nie spytałem o tarcze. Nawiasem mówiąc extra koleś. Jestem w trakcie ugadywania tarcz i klocków z Dzikiem i ceny ma na prawdę ok. Co koledzy myślicie o OZ z linii Coat Z? Te niby nawiercane. Na takich klocki szybko schodzą i lubią pękać przy nawiertach (bynajmniej te tańsze firmy) prawda? Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez Mesiah
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Chłopie skad Ty bierzesz te informacje ??? Z forum dla taryfiarzy ??? Coat Z to tarcza pokryta farbą antykorozyjna, a tarcze nie sa nawiercane tylko perforowane a to różnica. Klocki nie zużywaja sie szybciej, a otwory w tarczy trzeba czyscic co kilka miesiecy, zwłaszcza przed zima. Zanim napiszesz pytanie i sam sobie na nie odpowiesz to zastanow sie 10 razy albo zadawaj tylko pytania, mozesz byc spokojny odpowiedz na pewno dostaniesz.
Mesiah Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Wiem , że trzeba je czyścić i to dość często. Opinie biorę np z racingforum ale widzę , że nawet tam zdarzają się gafy. Co do pękania tarcz przy nawiertach miałem na myśli inne firmy (pieją o tym na lewo i prawo na różnych serwisach). O zimmermannach w tej wersji jeszcze zbyt dużo nie czytałem dlatego spytałem.
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 To ze pękają tarcze jest winą samych użytkowników, nie czyszcza ich, zima zamarza w nich woda a mróz robi resztę. Do tych tarcz podstawa to dobry klocek, zadnych gowi...n.
Mesiah Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Klocki to docelowo Ferodo DS. Ciągnę ten temat ale nie chce naciąć się na śmietnik a później kląć. Za dużo już kasy utopiłem w te auto. Człowiek niby chce drogie bo dobre ale czasem i tak g z tego wychodzi. Jak zimą dbać o te tarcze żeby lud się na nich nie gromadził? Ogólnie czyszczenie w sezonie jasna sprawa ale co robić zimą nie wiem. No i najważniejsze czy te tarcze względem gładkich zwiększą siłę hamowania o tyle ile są droższe?Wygląda na to , że zbliżamy się do końca tematu.
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Daj gładkie OZty plus FDSP jak pisalem wcześniej. Docelowo powinienes rozgladac sie za resztą gratów.
Mesiah Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Reszta gratów to nie problem. Dam ogłoszenie i wszystko się znajdzie moment. Dzięki za zainteresowanie tematem. Pewnie jeszcze coś dopisze ale to już po montażu i malowaniu wszystkiego u Ciebie.
disem Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Panowie czy felga stalowa znaczenie 6,5 J 16 H2 ET 50 będzie do b5 pod 312-tki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się