Peja28 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Ciekawy test olejów silnikowych - http://www.royalpurple.waw.pl/2010/12/test-olejow/#more-206. (Każdy test i jego wiarygodność oceni sam) Czy ktoś z was się zastanawiał wlewając płukankę ile po spuszczeniu ze starym olejem faktycznie zostanie tej mieszanki jeszcze w silniku i jego osprzęcie, która będzie przez następne 10-15 tys pracować z nowym olejem? Chodzi mi o olej z węży turbo, samej turbiny, pompy oleju i inyych zakamarków, z których olej przy wymianie nie spłynie. Może wskazane jest po takim zabiegu zrobienie 100-200 km na świeżym oleju, spuszczenie go i dopiero zalanie ponowne na 10-15 tys.
SCORPIO111 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) testował ktoś z was któryś z tych olei jakieś spostrzeżenia może ? Synthoil Energy 0W-40 Synthoil Longtime Plus 0W-30 Edytowane 4 Maja 2015 przez SCORPIO111
marcinch001 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Kolego tylko nie 0W30 kup oliwę LM lub millers 5W40 i będzie dobrze
marcinch001 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Kolego masz cały wątek odnośnie oleju przeczytaj sobie to będziesz wiedział jaki olej lać . Pozdrawiam
aiwer Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 A ja wam powiem tak, w poprzedniej A4 B5 1.8T ANB lałem cały czas półsyntetyk mobila 10w40 i nie widziałem absolutnie żadnych problemów, czy to z łańcuszkiem, turbo czy czymkolwiek innym, a przejechałem nim 200.000 km. - silniczek czyściutki. Teraz mam A4 B6 1.8T AVJ i zalany jest mobilem peak life 5W50 i tylko z rana (nie zawsze) słychać rzegot przez 2 sec. - pewnie łańcuszek. Silniki praktycznie te same, więc skoro w tamtym nic się nie działo to pewnie i przy tym będzie OK nawet jak się wleje półsyntetyka. Każdy i tak zrobi jak mu pasuje.
KubaMpakiet Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 półsyntetyk mobila 10w40 Tam nie ma ani grama bazy syntetycznej
rafal9119 Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 chce wam sie o tym samym bez końca pisać??
thomek00 Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 witam, panowie doradźcie, 1.8t bfb, instalacja lpg, obecnie jest zalany przez poprzedniego właściciela 10w40 valvoline maxlife, raz na jakiś czas przy odpalaniu odzywa sie napinacz łańcuszka no ok 2 sek, niezależnie czy silnik zimy czy ciepły. czy zmiana na 5w40 może coś pomóc czy lać dalej taki jaki jest? pzdr
marcinch001 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Kolego mozesz spróbować jak nie pomoże to sprawdz jeszcze smok czy nie jest zapchany i jakie masz ciśnienie jeśli wszystko jest ok to pozostaje wymiana albo łańcucha lub sprawa drozsza napinacz .
rafal9119 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 witam, panowie doradźcie, 1.8t bfb, instalacja lpg, obecnie jest zalany przez poprzedniego właściciela 10w40 valvoline maxlife, raz na jakiś czas przy odpalaniu odzywa sie napinacz łańcuszka no ok 2 sek, niezależnie czy silnik zimy czy ciepły. czy zmiana na 5w40 może coś pomóc czy lać dalej taki jaki jest? pzdr 18 stron jest o tym jaki olej lać do 1.8T. Jak zmiana nie pomoże to czyszczenie smoka ewentualnie wymiana napinacza i łańcucha. tyle w temacie
aiwer Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 półsyntetyk mobila 10w40 Tam nie ma ani grama bazy syntetycznej Widać, w ogóle to nie przeszkadza
dawid7737 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 LM SYNTHOIL HT 5W40 będzie okey do AVJ?? jeszcze seria ale już niedługo
zen8000 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 ja mam LM SHT 5-40 w BFB po płukance i dobrze się sprawuje dopiero 3500km przejechane ale jest ciszej kolega Dev mi polecił co lać i u kogo kupić tanio i pewnie
lexyy Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 to jeszcze ja: millers trident będzie wystarczający do BEXa, tylko jaki 5w30 czy 5w40, można jechać do aso ze swoim olejem czy drut
members92 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Ja zalałem Millers 5W40 CFS NT i wszystko ok więc poleam. Olej trochę drogi ale myślę że warto.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się