tom5151 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Co 10000 to tak troche dziwnie bo komputer odlicza nam od 15000 albo LL od 30000. Ja zrezygnowalem z LL i teraz co 15 bede wymienial bo raz ze komputer przynajmniej pokazuje ile jeszcze a dwa to ze nie katuje auta. Przebieg roczny to okolo 20-22k, z czego wiekszosc to trasa. A w intercarsie ceny sa calkiem ciekawe, Olej jak pisałem 220zł, filtr powietrza knecht 65zł, filtr oleju knecht 32zł ( na stronie IC jest za 45). Kabinówka to jakieś JC premium 29zł, i tak ją co 10 wymieniam wiec chyba nie ma co szaleć z 50zł na zwyklego boscha, chyba że się mylę i ma to znaczenie? Jesli tak to mnie poprawcie Edytowane 7 Lutego 2016 przez tom5151
zen8000 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 interwał idzie zmienic w kompie na 10000 i jest to naj bezpieczniejszy okres wymianyNp jak pierwszy raz zalałem LM to wymieniłem go już po 5000km ze względu na to że wyczyścił już mi trochę silnik i był juz mocno czarny. następna wymiana była juz przy 8000km i olej już był brązowy co świadczy o tym że w silniku robi się czyściej teraz mam 5000nalatane i oliwa czysta
tom5151 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Kapnąłem się, że olej który mi sprzedali to Leichtlauf a nie Synthoil wiec zamieniłem i ten już kosztował 240zł :| Pierwszy raz zaczyna mnie bolec jak mam wydawac 400-500zł za wymiane co 10k Bo niedawno był termostat za 500zł, zaraz klocki za 300zł na przód, potem tarcze i klocki tył, swiece, plyn hamulcowy itp itd A nie daj Boże w miedzy czasie łańcuch albo napinacz... Czasami zazdroszcze tym co kupują auto, jeżdżą rok, poużywają i pchają dalej nie patrząc na oleje i takie tam rzeczy.
BeyerBrown Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Jeżdżąc dużo w trasie spokojnie możesz zmieniać co 15tys.km. Co 10tys. przy takim użytkowaniu to zwykła nadgorliwość, założę się, że większość osób zalecająca tak częstą wymianę częściej pieści auto niż swoją kobietę Edytowane 8 Lutego 2016 przez BeyerBrown
zen8000 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Ja robię rocznie około 8000-10000 więc wymieniam co roku przed zimą... Mówiłem Ci gdybyś zamówił u dzika zapłacił byś za te same części 20% mniej i stówka pewnie była by w kieszeni wydukane na T3
tom5151 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Nie wiem kto to jest, skad ma te części i wgl Równie dobre mógłbym pójść do sklepu motoryzacyjnego w moim mieście i też kupić za tyle co u tego dzika ale nie wiem skąd są te części. Kiedys pisałem z przedstawicielem ATE w sprawie cen np tarcz hamulcowych ich firmy i pytalem czemu na intercarsie tarcza kosztuje 300zł a w tym moim sklepie 190. Powiedzial mi koleś że oni swoje produkty sprzedają tym duzym hurtowniom typu intercars czy fota ale poźniej np takie strony jak iparts.pl biorą od nich z rabatem i dziela sie tym rabatem juz z klientami detalicznymi dlatego np w IC klocki do mojej audiczki kosztują 267 zł a na iparts.pl 220zł. Więc myśle ze bede teraz wszystko zamawiał na iparts albo w intercarsie, chociaż tego iparts.pl też jeszcze musze sprawdzić i poczytać. Nawet w audi jak brałem mase uszczelniającą to pytalem o oleje, mowilem że chce zmienić np na LM to gosc powiedział że można, pewnie, że jest to wysoka półka ale przestrzegł żebym kupował tylko w sprawdzonych hurtowniach bo nie zdaje sobie sprawy ile jest podróbek na rynku. Także zobaczymy, bede sprawdzal, próbował, dowiadywał się
zen8000 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 i masz świętą racje podrób jest mase ale nie polecał bym Ci kogoś kto nie jest sprawdzonym źródłem... Na tym forum masa ludzi kupuje u niego i jest zadowolona ma certyfikaty na sprzedaż ori oleju ale jeśli Ci się lepiej śpi kupując trochę drożej i mieć tak zwany spokój psychiczny to twój wybór nie będę Cię do niczego zmuszał tylko polecam bo warto PS i w ASO trafisz na podróbę tzn zapłacisz 500 za cos co kosztuje normalnie 150zł i jest tej samej firmy tylko z hurtowni a nie z serwisu
BeyerBrown Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) ASO musi z czegoś żyć, utrzymanie gigantycznego magazynu części gdzieś tam w Niemcowni też swoje kosztuje... w zamian dostajesz gwarancję, że to nie podróbka tylko ta sama część co idzie również na tzw. pierwszy montaż. Czy tam ten sam olej, którym jest zalewane auto w fabryce. To, że to samo lub lepsze można dostać taniej poza ASO to nic odkrywczego, ALE... Niektórych po prostu stać na wybulenie większej ilości PLN raz do roku/15tys.km na olej i filtry ze znaczkiem VW... w zamian śpią spokojniej. W skali ogólnych kosztów eksploatacji (biorąc pod uwagę tylko cenę wypalonej wachy) droższy olej z ASO jest jak kropla w morzu. Edytowane 9 Lutego 2016 przez BeyerBrown
sagakama Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Niektórych po prostu stać na wybulenie większej ilości PLN raz do roku/15tys.km na olej i filtry ze znaczkiem VW... w zamian śpią spokojniej. W skali ogólnych kosztów eksploatacji (biorąc pod uwagę tylko cenę wypalonej wachy) droższy olej z ASO jest jak kropla w morzu. To nie wiem jak to jest bo mnie to gdzieś tam gryzie że przepłaciłem za coś co można kupić taniej. A Dzika z forum polecam....już zbieram na kolejną wymianę i kupie na pewno u niego. Taniej i szybciej nie znalazłem.
marcinch001 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Niektórych po prostu stać na wybulenie większej ilości PLN raz do roku/15tys.km na olej i filtry ze znaczkiem VW... w zamian śpią spokojniej. W skali ogólnych kosztów eksploatacji (biorąc pod uwagę tylko cenę wypalonej wachy) droższy olej z ASO jest jak kropla w morzu. To nie wiem jak to jest bo mnie to gdzieś tam gryzie że przepłaciłem za coś co można kupić taniej. A Dzika z forum polecam....już zbieram na kolejną wymianę i kupie na pewno u niego. Taniej i szybciej nie znalazł Polecam kolegę z forum , często zamawiam olej i ostatnio brałem oryginalne części zawieszenia .
tom5151 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 A co to jest za gość, ma jakis warsztat, sklep z czesciami czy jak? Mozecie ewentualnie jakis namiar podac?
Away Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Koledzy mam pytanko: w moim BFB jest zalany LM Synthoil HiTEC 5W40, do wymiany brakuje mi 2000km, czy mogę zrobić dolewkę Motulem 8100 X-cess 5W40?
Unf Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 A co to jest za gość, ma jakis warsztat, sklep z czesciami czy jak? Mozecie ewentualnie jakis namiar podac? Dzik: http://a4-klub.pl/index.php?/user/817-dzik/ Jego tablica: http://a4-klub.pl/index.php?/forum/504-pro-choice/ Jego sklep: http://pro-choice.pl/
audicoman Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Koledzy mam pytanko: w moim BFB jest zalany LM Synthoil HiTEC 5W40, do wymiany brakuje mi 2000km, czy mogę zrobić dolewkę Motulem 8100 X-cess 5W40? Nie widzę przeciwwskazań a co bierze olej?
azure Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Ile dałeś za olej? wydukane na T3 Ja przy następnej wymianie Nowa pompa oleju. Filtr oleju ten większy Dodatek LM MoS2 Oczywiście jak zawsze płukanka... ;-) Zobaczę jak wtedy zmieni się praca silnika. wydukane na T3 Za olej 220 zł. A powiedz, co to znaczy że większy filtr oleju? są jakieś dwa rodzaje? Ja kupiłem taki co wielkością jest jak pół butelki dużej wody mineralnej. Są mniejsze i większe dedykowane do 1.8t Oba pasują tak samo, Ja się przesiadlem na ten większy, model od knechta to bodajże OC470 Gdzieś przeczytałem że wieksza powierzchnia filtrowania Ile dałeś za olej? wydukane na T3 Ja przy następnej wymianie Nowa pompa oleju. Filtr oleju ten większy Dodatek LM MoS2 Oczywiście jak zawsze płukanka... ;-) Zobaczę jak wtedy zmieni się praca silnika. wydukane na T3 Za olej 220 zł. A powiedz, co to znaczy że większy filtr oleju? są jakieś dwa rodzaje? Ja kupiłem taki co wielkością jest jak pół butelki dużej wody mineralnej. Są mniejsze i większe dedykowane do 1.8t Oba pasują tak samo, Ja się przesiadlem na ten większy, model od knechta to bodajże OC470 Gdzieś przeczytałem że wieksza powierzchnia filtrowania OC470 to pośrednia wielkość. Są większe, ludzie montuja je i chwalą.
zen8000 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Dawaj jakiś namiar i tak nawiasem od czego to filtr? wydukane na T3
Away Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Napisano dziś, 21:47Away, dnia 09 Lut 2016 - 21:26, napisał:Koledzy mam pytanko: w moim BFB jest zalany LM Synthoil HiTEC 5W40, do wymiany brakuje mi 2000km, czy mogę zrobić dolewkę Motulem 8100 X-cess 5W40?Nie widzę przeciwwskazań a co bierze olej? No zaczyna mi brać coraz więcej, wychodzi 1,5L/10000km (podejrzewam turbo-świst i przy kick downie lekkie szarpnięcie, zero kopcenia), dlatego brakło mi LM z bańki 5L- a mam resztę Motula którego leje do innego samochodu.
azure Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Dawaj jakiś namiar i tak nawiasem od czego to filtr? wydukane na T3 MANN W950/4, tutaj więcej do poczytania: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/610203-1-8t-Oil-Pressure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY Porównanie wielkości: MANN W950/4 Średnica zewnętrzna [mm] 93 Średnica wewnętrzna 1 [mm] 62 Średnica wewnętrzna 2 [mm] 71 Wymiar gwintu 3/4-16 UNF Wysokość [mm] 183 Dodatkowe Elementy oraz Informacje z zaworem zwrotnym Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 2,5 OC470 Wysokość [mm] 150,5 Gwint łączący 3/4"-16UNF-2B Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62 Średnica pierscienia uszczelniającego [mm] 72 Średnica obudowy [mm] 93,2
zen8000 Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 To wkońcu pasuje p&p na gwint czy nie ten w950 wydukane na T3
Dev Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Duzy filtr nie pasuje do AEB ARK APU ADR AFY ANB pasuje do AJL AWT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się