Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sonda lambda jak wykrecić


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie jak ugryść temat wymiany sondy lambda w 1.8 ADR ? ktoś ma jakiś sprawdzony sposób?

Opublikowano

Ja miałem w adr do wymiany i nie mogłem odkręcić płaskim kluczem to zapuściłem sondę płynem hamulcowym(nie jakieś tam wd czy cx tylko płyn)następnie obciąłem wtyczkę aby przeszedł klucz oczkowy. Poszło bez problemu.

Opublikowano

No i d*pa blada ;/ kupiłem specjalny klucz jak powyżej podlałem sondę wcześniej dwa dni plynem hamulcowym próbowałem odkrecić na ciepłym silniku i ten klucz na sondzie się obrobił :angry: jestem wściekły jak osa bo jestem w UK i nie ma gdzie nawet do specjalisty podjechać;/ niech mi ktośjeszcze podpowie czy im niższe napięcie daje sonda tym uboższa mieszanka a im większe napięcie tym bogatsza ?

Opublikowano

Oczkowy klucz się przekręcił?

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie ten klucz się przekręcił -> http://www.ebay.co.uk/itm/380866200884?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT . Oczkowym nie próbowałem bo raczej nie podejdzie się tam, chyba ze wymontuję filtr i wtedy będzie podejście :jerk: jakieś rady jak ugryść ten temat dalej ?

Edytowane przez adamooldzz
Opublikowano

Panowie ... bierzemy palnik gazowy grzejemy kolektor w kolo sondy bierzemy dluga nasadke , przedluzke pokretlo rure i odkreca sie samo .

To jest proste bo goraca stal robi sie miekka :)

Opublikowano

Miałem na myśli tradycyjny klucz napadów a nie jakiś wynalazek. Skoro masz sondę do wymiany bo jest uszkodzona to ucinasz przewody,zakładasz klucz i niema bata odkręcasz. Nową sondę można przykręcić "wynalazkiem".

Opublikowano

Koles bo Tobie sie wykrecilo ... jak sie dobrze zapiecze to mozesz pocalowac wujka ... trzeba podgrzac ...

Opublikowano

Ja wymainiełem sonde kilka miesiecy temu nie ruszana od nowości, filtr powietrza na zewnatrz kable przecinamy, na sonde klucz oczkowy jakis lepszy wczesniej potraktowac to jakims "sprayem" chociaz jak stara to wszystko zapieczone i duzo to nie da :kwasny: najlepiej i z wyczuciem oczywiscie kolektor musi byc nagrzany i bedzie sukces, u mnie bylo ciezko ale troche wiecej sily i poszło bez problemów :wink:

Opublikowano

Umnie byla tragedja z wymiana tego

Od 95 r nikt tego nie wymienial sonda zlalasie z kolektorem

Opublikowano

Podgrzewanie,polewanie wszelkiego rodzaju preparatami,stukanie oraz co tam chcesz ale odpowiedni klucz plus przyłożenie i sukces. Najgorsze jest gdy się kręci płaskim kluczem i obróbki się sześciokant.

Opublikowano

Jak sie zapiekła to daj sam spokój. Miałem od nowości sonde za nic nie szlo odkrecic, nawet podjechałem do mechanika obok i nie dał rady specjalnym kluczem do sond. Sam nie polecam bo sie oparzyłem przy okazji a nic nie zdziałalem. Oddałem do serwisu 50zł i wymienili :D

Opublikowano (edytowane)

Właśnie wykręciłem w mojej AGR-ce.  Nie chciała drgnąć, więc musiałem podejść radykalnie. Brzeszczotem odpiłowałem sondę, żeby dojść nasadką. A dalej to już zestaw jak na zdjęciach i 15 sekund siły. Oczywiście silnik gorący. (PS. Kanty ścięte, bo zacząłem od "klucza do sond" - na szczęście w porę zastopowałem i go wypiep..em.)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Edytowane przez zukmic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...