Skocz do zawartości
IGNOROWANY

po wymianie 3 kompletu tarcz dalej czuc bicie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dev powiedz czy piasty toczysz na aucie czy demontujesz?

druga sprawa czy toczyć stare czy kupić nowe tylko że są tylko zamienniki topran hans pries i nie za bardzo mi to pasuję

 

Opublikowano

od kiedy toczy sie piasty na aucie ????

lepiej dac nową niż kombinowac ze starą

Opublikowano

Jaki koszt 2 nowych piast??

Opublikowano

gościu się ogłasza że robi to na aucie tylko że to jest na południu

a ten topran dobry?

Opublikowano
2 minuty temu, Bieniek napisał:

Jaki koszt 2 nowych piast??

na alledrogo topran po 50zł za sztukę

Opublikowano
Dnia 5/2/2017 o 22:46, Bieniek napisał:

Jaki koszt 2 nowych piast??

Febi około 140zł za szt;)

Opublikowano

Panowie, mam ten sam problem .. wymienione łożyska, piasty i nowe tarcze z klockami przed weekendem majowym.. w weekend zrobiłem jakieś 3,5 tyś. km i znowu tarcze krzywe. Skrzywiły się po 2 tyś. km, ale musiałem jeszcze jakoś wrócić i wiadomo jest jeszcze gorzej.. Wracając do polski jak musiałem "awaryjnie" hamować na autostradzie to o mało nie zaparkowałem w busie, który mi zajechał drogę .. gdzie szukać problemu? Zacisk? Zwrotnica?

To chyba już 3 komplet tarcz jaki jest założony w ciągu 1,5 roku, ale tym razem z nowymi piastami i łożyskami.

Opublikowano

Zawieszenie i opony sprawdzałeś ?

Po obu stronach się krzywią czy po jednej bardziej ?

Opublikowano
33 minuty temu, tsluszniak napisał:

Panowie, mam ten sam problem .. wymienione łożyska, piasty i nowe tarcze z klockami przed weekendem majowym.. w weekend zrobiłem jakieś 3,5 tyś. km i znowu tarcze krzywe. Skrzywiły się po 2 tyś. km, ale musiałem jeszcze jakoś wrócić i wiadomo jest jeszcze gorzej.. Wracając do polski jak musiałem "awaryjnie" hamować na autostradzie to o mało nie zaparkowałem w busie, który mi zajechał drogę .. gdzie szukać problemu? Zacisk? Zwrotnica?

To chyba już 3 komplet tarcz jaki jest założony w ciągu 1,5 roku, ale tym razem z nowymi piastami i łożyskami.

Jakie masz zaciski ?

Opublikowano
8 minut temu, Robero321 napisał:

Zawieszenie i opony sprawdzałeś ?

Po obu stronach się krzywią czy po jednej bardziej ?

Strona kierowcy za każdym razem mocniej bije. Oczywiście bije tylko przy hamowaniu i czasem w długim zakręcie (np. jakieś ślimaki na autostradzie) czuć lekkie bicie.

W zawieszeniu niby wszystko ok. Co do opon - w sensie czy "zdarte" w jakiś dziwny, nierówny sposób? Jeśli tak to nie zauważyłem, opony nówki kupione w marcu. Na poprzednich oponach też nie widać nic dziwnego.

Niedawno robiłem też zbieżność (jeśli to ma jakiekolwiek znaczenie) 

1 minutę temu, Dev napisał:

Jakie masz zaciski ?

Co konkretnie masz na myśli? Wszystko fabryczne pod tarcze 288mm

Opublikowano
2 minuty temu, tsluszniak napisał:

Strona kierowcy za każdym razem mocniej bije. Oczywiście bije tylko przy hamowaniu i czasem w długim zakręcie (np. jakieś ślimaki na autostradzie) czuć lekkie bicie.

W zawieszeniu niby wszystko ok. Co do opon - w sensie czy "zdarte" w jakiś dziwny, nierówny sposób? Jeśli tak to nie zauważyłem, opony nówki kupione w marcu. Na poprzednich oponach też nie widać nic dziwnego.

Niedawno robiłem też zbieżność (jeśli to ma jakiekolwiek znaczenie) 

Co konkretnie masz na myśli? Wszystko fabryczne pod tarcze 288mm

Sprawdź jak pracują trzpienie w prowadnicach.

Opublikowano

Sorry, nie wiem czy dobrze rozumiem (bo nie znam się na tyle). Chodzi o te trzpienie wkręcane w jarzmo na imbus? Wymieniane były jakoś w styczniu albo w lutym. Zacisk chodzi równo, płynnie, nic się nie zacina.

Opublikowano
4 godziny temu, tsluszniak napisał:

Sorry, nie wiem czy dobrze rozumiem (bo nie znam się na tyle). Chodzi o te trzpienie wkręcane w jarzmo na imbus? Wymieniane były jakoś w styczniu albo w lutym. Zacisk chodzi równo, płynnie, nic się nie zacina.

Smar tam jest ?

Opublikowano

Jest

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No to masz przyczyne

Opublikowano

A tam nie powinno być smaru? O ile dobrze pamiętam, to kupowałem taki zestaw: http://allegro.pl/prowadnice-zacisku-audi-a4-b5-b6-b7-b8-a5-i6756820167.html i do tego dołączona była mała tubka smaru. Do czego on w takim razie jest skoro nie można go tam zastosować?

Opublikowano
Godzinę temu, tsluszniak napisał:

A tam nie powinno być smaru? O ile dobrze pamiętam, to kupowałem taki zestaw: http://allegro.pl/prowadnice-zacisku-audi-a4-b5-b6-b7-b8-a5-i6756820167.html i do tego dołączona była mała tubka smaru. Do czego on w takim razie jest skoro nie można go tam zastosować?

W pudełku na pewno nie było smaru bo się go tam nie daje 

Opublikowano

Dokładnie to kupiłem: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3216301316210-D7_003C-O15511-zestaw-naprawczy-zacisku-hamulcowego.html. Jednak z IC, nie allegro. Na zdjęciu jak i w pudełku jest smar. W dodatku wszystkie podobne prowadnice w katalogu IC mają taki smar w pudełku.

Mniejsza o to w sumie co było w pudełku.. Smaru się tam nie daje i ma to pracować na sucho?

 

Opublikowano
Godzinę temu, tsluszniak napisał:

.. Smaru się tam nie daje i ma to pracować na sucho?

 

Tak

Opublikowano

Ok w takim razie będę musiał tak zrobić. Z czystej ciekawości.. W czym tam smar przeszkadza?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...