Nomand Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Witam, Od pewnego czasu przeglądam to forum, ponieważ przymierzam się do kupna Audi A4 i tutaj mam pytanie do Was, znalazłem właśnie całkiem interesującą A4 tylko, że jest to silnik na pompo wtryskach. Podobno jego przebieg wynosi 350 tys km i zastanawiam się ile wytrzymują (prawidłowo serwisowane) takie pompo wtryski. Mój kolega mi odradzał kupna TDI z tymi wtryskami i sam szukałem jakiegoś fajnego AFN, ale nic nie mogę znaleźć w miarę blisko mnie. Wrzucam tutaj linka do aukcji http://olx.pl/oferta/audi-a4-b5-avant-mozliwa-zamiana-na-audi-a6-c5-CID5-ID70aYz.html#2d4ac2cb8e
misiek95 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 nikt Ci tego nie powie bo przy tych autach przebieg zawsze pozostaje tajemnicą. żeby nie kupować kota w worku to sobie weź vaga, kabelek i przebadaj pompki czy są sprawne jak by sie nawet okazało że pompki sie kończą to jest to spora karta przetargowa i można wiele utargować a pompki to jak wiadomo nie majątek i w okolicach 1k zł można przyzwoite używki zakupić jak dla mnie obawianie sie pompowtrysków to paranoja
Nomand Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 No właśnie ja się pompowtrysków nie obawiałem, ale kumpel mi tak o nich nagadał i zacząłem się teraz ich bać Ten sam właśnie kolega posiada kabel i umie się obsługiwać tym programem więc będę musiał sprawdzać wszystkie. A nie orientujesz sie tak czysto teoretycznie ile wytrzymują takie pompowtryski ?
goldi Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 W ajm są pompowtryskiwacze bosch regularna wymiana filtra paliwa a przedewszystkim dobre paliwo a pojezdzisz ładnych parę lat wiadomo trzeba sprawdzić przebieg auta i pompki vagiem
Nomand Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 W takim razie będę sprawdzać pompki vagiem i szukać tego ideału
Prezes870 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Ja mam 400 tys a korekcje prawie idealne ; ) Silnik chodzi cichutko i równo teraz ma 145 KM i zwija asfalt POLECAM
misiek95 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) Ja mam bipy +-90 a silnik chodzi jakby się dopiero dotarł. Więc jak mi ktoś powie ze bipy 30 to pompki do wymiany to chyba wyjde ;d Edytowane 8 Września 2014 przez misiek9980
15lolo Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 moj byly ajm mial grubo ponad 550 i chodzily
arek199pl Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Kolego bierz ajm ja kupiłem kolega tez ma i chodzi bez problemu:D
Nomand Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 Skoro mówicie, że to nie jest aż takie straszne to się faktycznie skusze na te pompowtryski Wielkie dzięki wszystkim za rzucenie trochę światła na to wszystko, bo mój kolega, który mi doradzał to żyje czasami silników Diesla w W124
Nomand Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 Spoko, będę informować jak coś w tym temacie
skubiii89 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Mogę tylko dodać że jeździłem afn em czyli silnik na pompie, a teraz od 2,5 roku mam ajm i powiem już nigdy więcej bym nie wrócił do pompy, niby 5km różnicy ale zupełnie innaczej się jeździ Wysłane z mojego LG-P710
lukasz19tdi Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Ja Ci też polecę ajm, mam od ponad roku samochód na tym silniku, przejechałem już prawie 30 tys, z samochodem nie mam żadnych problemów, przebieg 280 tys, bipy na pompkach poniżej 20, jak miałbyś jakieś pytania pisz na pw.
karol24 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Ja moim AJM-em zrobiłem ponad 50tyś, robiłem uszczelkę pod głowicą + czyszczenie turbo i tyle przez 4lata w silniku teraz prawie 260tyś na liczniku i śmiga. Może na drugi rok program na seryjnych gratach zrobię a silnik jak koledzy wyżej piszą, jak zadbasz to polatasz jeszcze.
arek199pl Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Jak trafisz na dobry egzemplarz oczywiscie nie z polski bo nie wierze w cuda zrobisz wymiane olei i rozrzadu to bd lał i jezdził do nastepnej wymiany
kapete Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Gdziesz czytałem, że dobrze traktowane pompki powinny żyć nie mniej niż 500kkm.Moje 3 są w stanie idealnym, jedna tak między 4 a 5 w skali do 5. Ja się przyznaję do 300 kkm przebiegu.
machina Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Hehe ja mam juz 320tys i pomki również w dobrym stanie oraz głowica nie ruszana. Jak widać nie jest to zła techmologia jak jest odpowiednio traktowana a moment obrotowy z dołu powoduje usmiech na twarzy Edytowane 18 Września 2014 przez machina
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się